aikamoista menoa meikäläisellä.....
ajoin polkupyörällä summa mutikassa....kun tuo aurinkoinen häikäsi silmiä......
oli monen moisia vaaratilanteita, mutta nyt olen kotona turvassa....
huomenna lähden uudelleen kurvailemaan kaupunkiin......
olipas
15
314
Vastaukset
- leidi_10
Kuule missä se summa mutikka sijaitsee,ku on ihan semmonen tunne että mäkin oon ollu siel,mut en oikein tiiä missä..? :)))
- leidi_10
amaryllie1 kirjoitti:
täällä.....
kai se tarkoittaa summassa ajamista mutkille....Se on siis siellä! No sittenhän asia on varsin selvä.Tai vähän vähemmän selvä..tai oikeestaan ei ollenkaan selvä..:))
leidi_10 kirjoitti:
Se on siis siellä! No sittenhän asia on varsin selvä.Tai vähän vähemmän selvä..tai oikeestaan ei ollenkaan selvä..:))
se vielä selviää, missä se on tai mikä se on...juu, olen varma siitä...
- leidi_10
amaryllie1 kirjoitti:
se vielä selviää, missä se on tai mikä se on...juu, olen varma siitä...
..varmaan joku viksu osais selittää mistä on kyse..:)))
leidi_10 kirjoitti:
..varmaan joku viksu osais selittää mistä on kyse..:)))
jos joku meille kertoisi totuuden tuosta asiasta......
mutta ,onkos meitä viksumpiakin sitten vielä olemassa???? ......no on varmaankin sitten....
vilkkuvalon mun kaurapuuromoottoriseen kakstahtimenopeliin. Nyt jalankulkijat osaa pimeelläkin juosta alta pois.
pitäisi varmaan ostaa turvakaiteet mun pyörän sivuille ja asentaa apupyörät takaisin...hih
oli se niin mutkikasta menoa meikäläisellä ja selvin päin kaiken lisäksi.......
- quistis
se kurvailupaituli..Ne yhdessä liikenteessä...
Hei ,mut oletko se sinä...Olet jotenkin niin muuttunut?? Mitä uutta Sinussa oikein on....Pähkäilee:o/- amaryllie
iski hetkellinen tarve kirjautua sisään ja silloin perääni isketään ykkönen....
se olen minä!!!
minulla oli kaikki turvallisuuspaitulit yms...
mutta kun pitäisi pukea kaikki kanssa kulkijatkin turvapaituleihin....
niin hulvatonta oli minun pyöräilyni.....auts! - amaryllie
mihin ihmeeseen sinä nyt katosit?????
veditkös olopaitulin vääripäin päälle kun sinua ei näy?????? - quistis
amaryllie kirjoitti:
iski hetkellinen tarve kirjautua sisään ja silloin perääni isketään ykkönen....
se olen minä!!!
minulla oli kaikki turvallisuuspaitulit yms...
mutta kun pitäisi pukea kaikki kanssa kulkijatkin turvapaituleihin....
niin hulvatonta oli minun pyöräilyni.....auts!Mäkin pyöräilen tosi hulvattomasti..Tänäkin aamuna sormet oli paleltuu:o(
- quistis
amaryllie kirjoitti:
mihin ihmeeseen sinä nyt katosit?????
veditkös olopaitulin vääripäin päälle kun sinua ei näy??????Mä jouduin vielä menee töihin illaksi...Olin luentoa emännöimässä...eikun isännöimässä...No..siis kumminkin olin siellä hymyilemässä ja vetämässä ihmisii keskusteluun ja esittämässä viisaita kysymyksii...:o/ Nyt siit niin nuukallani,,,
- AMR-52
quistis kirjoitti:
Mäkin pyöräilen tosi hulvattomasti..Tänäkin aamuna sormet oli paleltuu:o(
...lapaset kättee,ei palenna,nii miekin laitan..)) sormikkaat on per...tä. paljain käsin parempi ko jotkut sormikkaan replut..))) illat siul Quu...))
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
...lapaset kättee,ei palenna,nii miekin laitan..)) sormikkaat on per...tä. paljain käsin parempi ko jotkut sormikkaan replut..))) illat siul Quu...))
mä aina käytän!! Mut mihin lie muutossa hukkuneet:o/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906