Onko flirtti sinusta kivaa, vai mielluimminko totinen" vonkaus?
Mitä olet valmis antamaan itsestäsi, vai pelkäätkö menettäväsi kasvosi?
Mihin asetat rajat, vai menetkö täysillä mukana?
Millainen tyyli tehoaa juuri sinuun ja miksi juuri tämä tietty tyyli?
Kuvaile paras flirttisi tai vonkauksesi?
(johtiko tulokseen,vai jouduitko perääntymään nolona?
Vongata vai flirtatata?
49
3144
Vastaukset
- JokisenEväs
on omakohtaisten kokemusteni mukaan sidottu omaan elämäntilanteeseen. Joskus olen ollut sellainen 'flirtin ammattilainen'. Mielestäni flirtti on paras mahdollinen tapa kumppanin etsintään. ...sellainen älyllinen, monitasoinen, monimerkityksellinen, rajojaetsivä flirtti on hyvä tapa testata toisen kykyä seurata omaa ajatuksenjuoksua. Yleensä samalla selviää myös se, miten toinen osapuoli osaa viedä...
Sellaista soidinmenoa ...parhaimmillaan.
Tällä hetkellä suhteeni flirttiin on erilainen.
Pidän hienosyisemmästä flirtistä. Sellaisesta jonka perusviesti on halu osoittaa arvostusta, kiintymystä ja lojaaliuttakin.
Flirttailen harvakseltaan ja valikoiden.
Kasvojenmenetysajatus on minulle kohtuullisen outo. Taidan flirttailla niin varman päälle ja varovasti;)) ... tai olla sairaalloisen itsevarma, touhun aloittaessani. ...Niin tai sitten intuitiokykyni ja värinöittenlukutaitoni on kohtuullisen hyvä... eikä harhalaukauksia ole siksi sattunut.
Käsite rajoistakin on outo... flirtti on kuin tanssia... sitä johtaako se nauravaan kädenheilautukseen ja heippaan vaiko vuoteeseen... on etukäteen vaikeaa tietää. Hyvä flirtti on kuin tanssia... emmekä tanssin aloittaessammekaan tiedä.. mitä siitä seuraa;)))
Jokisen kanssa flirttimme oli kuin tanssia floretit kädessä... ja miten kävi...
tulin seivästetyksi;)) Flirtti pitää kuulua jokaisen elämään. Se ei ole vonkaamista. Vaan hyvänmielen tuomista itselle ja toiselle. Palaan asiaan. Nyt kiirus.
- kohteliaisuudesta
ja huomaavaisuudesta, joten yritän olla sellainen. Sen enempää en kenenkään kanssa flirttaile saati vonkaile. Naiset taas tuntuvat mielellään flirttailevan mutta sekin on varmaan samaa miellyttämistä ilman sen suurempia tavoitteita. Kuvitellevat että miehen pitää aina tehdä aloite ja tosiaan joku on joskus (minulle) maininnutkin häpeävänsä sellaista että kävisi ilmi hänen olleen parinmuodostuksessa aloitteellinen.
Luulen että asiallinen ja suoraan rehellinen tyyli vetoaa minuun parhaiten, allerginen olen kaikenlaisille laskelmoinneille ja juonille.
Samalla tyylillä olen saavuttanut parhaat tulokseni, tosin kohteen valinta on tuolloin se kriittinen tekijä. - jokinen
Flirttiepisodit Evääni kanssa on oma lukunsa, ehkä siitä vasta muistelmissa.
Kyllä flirtti eri muodoissaan kuuluu melkeimpä joka päivään. Oikeanlainen flirtti on aina molemmille osapuolille nautinto. Eväs mainitsi tuossa sanat 'arvostus' ja 'kunnioitus', sitähän flirtti on. Ei se ole iskemistä punkan kiilto silmissä.
Flirtatessa ollaan taitavana kalastajana ja välillä ovelana kalana, annetaan periksi, kiristetään siimaa...välke ja väläys...irti, sitten välillä sameaan veteen. Helppo saalis ei kiinosta koskaan.
Ei flirtin tarvitse aina johtaa mihinkään. Joskus pelkkä kutina riittää. En tarkoita sukupuolitautia.
Flirttiä voi olla vanhempien ja nuorempien ihmistenkin kesken: hienovaraista sukupuolisuuden korostusta vain, kohteliaisuutta ja leikkiä.
Flirttailu on jäänyt vähiin nykyään. Ihan huvikseen ei viitsi aamusta iltaan flirttailla.
*puree Evästä*- JokisenEväs
lahnankalastaja tämä jokinen;)))
*nauraa ääneen*
- redmerle
pulkassa on päivän työ ja nyt olis aikaa vaikka flirttailla kunhan sopiva uhri löytyisi:)
Siippakin häipyi kylille:)
Flirtti on ihan ok.Piristää päivää ja tuo hyvän mielen.Vonkaamista se ei missään nimessä ole,mutta joskus on sattunut että flirtin innostamana toinen on kohta takamuksissa kiinni:(
Oma vikahan se ja varsinkin kapakoissa ilolienten kupliessa päässä kuin päässä tuollaista sattuu.
Parasta flirttiä on sellainen,jossa toinen on aidosti kiinnostunut.Viipyvä katse,hymy,matalat naurahdukset,koskettavat lausahdukset.Sellainen tehoaa minuun:)
Pahin:) flirttailuyritys...sattui nuorena ja omiin kykyihin täysin luottaen kapakan tiskillä.Suloinen baarimikko ja minä kumosin paukun toisensa jälkeen,hymyjä puolin ja toisin,katseita.Lopulta ihastukseni kumartui kohti ja minä silmät harittaen suuta suipistellen kaadoin lasin sisältöineen tiskille.Kaiken lisäksi tuo hurmuri kumartui ohitseni vieressä istuvan tyttösen puoleen ja sanoi...kuules kulta,saitko liput huomisiin kuviin.."
Peräännyin hiljaa kompuroiden ja vannoin flirttailun loppuvan sillä siunaamalla.
Vannomatta paras,mutta jonkinlainen tyylitaju on vuosien mittaan kehittynyt:)
joskus tulee flirttailtua ilman sen kummempaa päämäärää vieraiden kanssa.
Oman miehini kanssa flirttailu(joskus tulee vieläkin harrastettua) onkin sitten ihan toinen juttu ja lopputulos:)Onneksi tuo pahin kokemuksesi tapahtui silloin nuorena.'nauraa*** Se varmaankin jäänyt ikimuistoiseksi ,kun mekko märkänä sait hipsutella kotiisi.
Totta,että tuollainen viipyväkatseinen samettiselta tuntuva flirtti hivelee pintaa syvemmältä.Saa suorastaan kehräämään*.Varsinkin jos toinen osapuolikin on vähäsen niinku tosissaan.
Kokemuksen myötä tämäkin laji kehittyy ,niinkuis sanoitkin.
Pieni silmäpeli on aina paikallaan:)
Flirtti on taidetta, ja kun saa naiselta "katseen" se lämmittää. Hyvään Flirttiin ei huolimattomasti voi lähteä mukaan, vaan täysillä. Lopussa se kiitos seisoo;)- ollikolli-63
Se flirtti..:))
Tarkoitus kun ei oo sen kummempi kuin saada naiselta hymyjä ja silmäpeliä.. itse ainakin tulisin hyvälle tuulelle pienistä nopeista eleistä ja ilmeistä, sanoista mitkä voi olla minun ja "hänen" sisäpiirinjuttuja joita ei muut huomaa tai tajua..näitä tapahtuu lähes päivittäin..:))
Toisen ulosanti ja älykkyys on heti koetuksella jos lähtee mukaan keveään leikkiin..
Huumorintaju tulee samalla testattua.
Hmmm.. ne rajat.. ne on toki olemassa ja jos ei olisi niin lääninpukin virka olis varma, suora vonkaaminen on tökeröä käytöstä sekä naiselta että mieheltä. Eli flirtillä pitää aloittaa että pääsee samalle aaltopituudelle, mitä sen jälkeen tapahtuu on kunkin oma asia..:))...päivä ilman flirttiä on hukkaan heitetty:-)))
Älykäs ja huumorilla maustettu kehokielinen ja sanoin höystetty flirtti----sehän on *NANNAA***
- Masse setä
Kauppaan sen ihmisen kanssa, jota meinaa flirttailla. Sitten ei ole ihan yksin niitten juttujensa kanssa.
Jos ostoksista tulee elämää suurempi asia ja kaikki ihmiset hymyilee ympärillä kassanetiä myöten, niin silloin voi olla aika varma, että flirtin kohdekin on jotain huomannut.
Vaatekauppaan ei kyllä kannata mennä....siis ei vaatekauppaa *pohtii ohimot tykyttävinä*''
---oisko noin ..kun siellä voi joutua riisutumaan pukuhuoneessa------tää meni jo vaikeeksi....- Masse setä
NainenKirjoittaa kirjoitti:
...siis ei vaatekauppaa *pohtii ohimot tykyttävinä*''
---oisko noin ..kun siellä voi joutua riisutumaan pukuhuoneessa------tää meni jo vaikeeksi....Jos menee vaatekauppaa, niin siellä voi mennä vaikka puolitoista tuntia. Voi tulla jano tai rupeaa huimaamaan.
Jos sitten vielä joutuu makutuomariksi, vaikkei mitään ymmärrä, niin flirtti voi sammua kesken kaiken.
- Taatto
Että ilman flirttiä viestittää haluavansa tulla flirtatuksi. Taiteen laji, jossa flirttaaja itse kokee aloittaneensa flirtin.
Pätee myös vonkaamiseen....jo yli jalostettua.
Tai mikseikäs se tuolla ajatusenergiallakin toimi ,jos oikein pinnistelee))))''''- Taatto
...jo yli jalostettua.
Tai mikseikäs se tuolla ajatusenergiallakin toimi ,jos oikein pinnistelee))))''''Ydin on, ettei pinnistele.
- norMix evk
...saisi (jos eläisi) tästä varmaa aiheen uuteen biisiin "Flirtaten ja vongaten"
- MillaN
...on inhottavaa, mutta flirtti, se piristää ja saa kuumia aaltoja kulkemaan pitkin vartaloa.
Rajat on pakko asettaa, mutta hyvä flirttailija saa rajat särkymään ja on täysi työ pitää itsensä kurissa.
Vaikea sanoa millainen tyyli tehoaa, jokainen flirtti on omansa ja sen kokeminen silloisen tunnetilan kanssa on erilainen.
En osaa sanoa parasta flirttiä, mutta mieleenpainuvin on kun kerran istuessani baaritiskillä näin komean miehen vastapuolella. Katseita vaihdettiin puolin toisin, muutama hymy ja lähdin siitä pois. Palatessani paikkani oli viety ja tämä komistus oli edelleen baaritiskillä. Viereinen baarijakkara oli vapaa, noustessani jakkaralle, pakarani hipaisivat miehen reittä ja sain kauniin hymyn ja kysymyksen, voisinko tarjota neidille jotain juomaa?
Hmmm...muuta en sitten kerrokaan.:D- jokinen
Haluamme kuulla tarinan loppuun. Alku oli hengästyttävän kiintoisa.
nimim. Yksi tuhansien lukijoiden puolesta - MillaN
jokinen kirjoitti:
nimim. Yksi tuhansien lukijoiden puolesta...vai alkoi hengästyttää.:D
Jos nyt kuitenkin käyn asioilla ensin ja mietin siellä kulkiessani hartaasti ja syvästi, paljastanko tapahtumien kulun. Loppu saattaapi olla hyvin sekstinen, joten mikäli flirtin loppukohtaukset kerron, niin se löytyy sitten seksipalstalta.
Vai tuhansien puolesta.:D - jokinen
MillaN kirjoitti:
...vai alkoi hengästyttää.:D
Jos nyt kuitenkin käyn asioilla ensin ja mietin siellä kulkiessani hartaasti ja syvästi, paljastanko tapahtumien kulun. Loppu saattaapi olla hyvin sekstinen, joten mikäli flirtin loppukohtaukset kerron, niin se löytyy sitten seksipalstalta.
Vai tuhansien puolesta.:DMenen seksipalstalle odottamaan.
jokinen kirjoitti:
nimim. Yksi tuhansien lukijoiden puolesta...kun ei loppua kerrottu:-(((
Paan paremmaksi:
Tapahtui ravintolassa.Vietävän hyvännäköinen mieshenkilö oli luonut jo pitkin iltaa sykähdyttäviä silmäyksiä, joihin toki naisellisella vihätykselläni vastailin parhaan taitoni mukaan.
Hän oli kuitenkin tilapäisesti kadoksissa ja päätin mennä veskiin puuteroimaan nenääni.
Kävelin arvokkaan hitaasti ja ylevänä ja naps.Korko naksahti irti ja joku tungoksessa vielä vahingossa tönäisi.Siinä sitten pyllykkä pystyssä ja hiukset naamallani olin täysin rähmälläni.
Tietystikkin oli kaatunut suoraan tuon hurmurin jalkoihin , joka oli tullut aulaan istuksimaan.
Mikäs siinä auttoi selitellä.Yritin toki hiusten raosta vienosti lirkuttaa, että ei nyt ihan näin ollut tarkoitus syliin suoraan kävellä.
En muuten minäkään kerro lopputulosta.
---joten siittäs saitte-----
*kipittää avojaloin varmuudeksi karkuun****- MillaN
jokinen kirjoitti:
Menen seksipalstalle odottamaan.
...nyt pysyä housuissasi.:D
- MillaN
...kun ei loppua kerrottu:-(((
Paan paremmaksi:
Tapahtui ravintolassa.Vietävän hyvännäköinen mieshenkilö oli luonut jo pitkin iltaa sykähdyttäviä silmäyksiä, joihin toki naisellisella vihätykselläni vastailin parhaan taitoni mukaan.
Hän oli kuitenkin tilapäisesti kadoksissa ja päätin mennä veskiin puuteroimaan nenääni.
Kävelin arvokkaan hitaasti ja ylevänä ja naps.Korko naksahti irti ja joku tungoksessa vielä vahingossa tönäisi.Siinä sitten pyllykkä pystyssä ja hiukset naamallani olin täysin rähmälläni.
Tietystikkin oli kaatunut suoraan tuon hurmurin jalkoihin , joka oli tullut aulaan istuksimaan.
Mikäs siinä auttoi selitellä.Yritin toki hiusten raosta vienosti lirkuttaa, että ei nyt ihan näin ollut tarkoitus syliin suoraan kävellä.
En muuten minäkään kerro lopputulosta.
---joten siittäs saitte-----
*kipittää avojaloin varmuudeksi karkuun****...et uskalla kertoa lopputulosta.:D
Nyt seksi pois mielestä ja arkiset asiat aivoihin...ja sinne...palajan kun ehdin.:D MillaN kirjoitti:
...et uskalla kertoa lopputulosta.:D
Nyt seksi pois mielestä ja arkiset asiat aivoihin...ja sinne...palajan kun ehdin.:D...niiku enempi tätä flirtti kevyt keskustelua..joten sinne seksyverkostoon tai huutonettiin pitänee napsauttaa eri kanaville:HIH***
- JokisenEväs
MillaN kirjoitti:
...nyt pysyä housuissasi.:D
kuljeskelee tuossa nyt ympyrää sellaisissa pellavaisissa kulihousuissa... Luovilla ihmisillä kun täytyy olla tilaa missä liikkua;)))
- jokinen
JokisenEväs kirjoitti:
kuljeskelee tuossa nyt ympyrää sellaisissa pellavaisissa kulihousuissa... Luovilla ihmisillä kun täytyy olla tilaa missä liikkua;)))
Pidän tästä flirttiketjusta enemmän kuin jostain filttiketjusta.
Laitan housut jalkaan. - MillaN
...niiku enempi tätä flirtti kevyt keskustelua..joten sinne seksyverkostoon tai huutonettiin pitänee napsauttaa eri kanaville:HIH***
...tämä aikamoista kevytflirttailukeskustelua kun jokinen jo housut kintuissa juoksentelee seksipalstan liepeillä.:DD
Jos laittaisi nystyrän...eikun siis aivonystyrät liikkeelle ja säväyttäisi tätä keskustelua pienellä seks...eikun sessiolla...perskules, tämä on vaarallista...kaupastakin jäi puolet tavaroista ostamatta.:D - on sitä
jokinen kirjoitti:
Pidän tästä flirttiketjusta enemmän kuin jostain filttiketjusta.
Laitan housut jalkaan.miehistä ompeluseuratonta keskustelua?
- MillaN
jokinen kirjoitti:
nimim. Yksi tuhansien lukijoiden puolesta...kirjoitettu...mut iski kauhia trauma...en mä kehtaa sitä julkaista...pistä vaan ne housut takasin jalkaas.:D
- Kenonen
Tullu kokemuksen kautta siihe tulokssen, että vonku on selkeesti kustannustehokkaampi meininki.
Ei siinä tuu puolin jos toisinkaan aikaa ja rahoja tuhlattua ku menee vaa heti asiaan ja vonkaa pois kuleksimasta. Siis meinaan jos ihan vaan nusasulenkillä on...
.Hurlumia määki tiätysti lirttaan. Heh.. Pikku pöhnässä jopa hyvinkin moninaisin sanankääntein ja kehon- ym. kielin... Mun vinyylivirpi. Mmmmm.- Kenonen
..piti titty olla tän sun alla)))))
Ollaan ny sitte näinpäin, että sää siinä alla...heeeetkonen...siis oot päällä ja alla...Heh..Anna palaa vaan.
- nainenkirjoittaa ejk
Kenonen kirjoitti:
Ollaan ny sitte näinpäin, että sää siinä alla...heeeetkonen...siis oot päällä ja alla...Heh..Anna palaa vaan.
...tämähän menee jo pika****flirtiksi'''''
---tai siis!!!
*oikoo hamettaan *****
...vähän niiku "taloudellista" ajoa.
- hurlumHei_
on minulle luonteenomaisinta. Jossain täällä ketjussa kyllä jo puhutaankin, että flirttailu on taitolaji, jossa flirtin saajalle annetaan mahdollisuus luvata flirtinantajalle lupausta jatkosta, jonka siis flirtin alkuperäinen antaja päättää. Jopas olikin flirttaillen kuvatttu tuo edellinen lause...
Katse, kosketus, verbaaliviettely - siinä niitä elämän pikku iloja arkeen.
Missäs se Kenonen nyt luuraakaan...- nainenkirjoittaa ejk
...meillä meni ton kenosen kans vähän niiku toi alla ja päällä sekaste.....siis 'yritä tässä nyt *SELITELLÄ****
- hurlumHei_
nainenkirjoittaa ejk kirjoitti:
...meillä meni ton kenosen kans vähän niiku toi alla ja päällä sekaste.....siis 'yritä tässä nyt *SELITELLÄ****
...senkus vaan. Tähän sopinee se paljon koluttu lause: Hyvä antaa vähästäänkin, paha ei paljostakaan.
- Rudi
hurlumHei_ kirjoitti:
...senkus vaan. Tähän sopinee se paljon koluttu lause: Hyvä antaa vähästäänkin, paha ei paljostakaan.
...oooooooomm! *tsup*
No heeei haninini! Hau duju duu? Heh. Ihana kaula-aukko. Käykkö usein täällä?
Ihan sattumalta ite osuin paikalle...Pelaaks vetskat tänään moitteettomasti, sinä ihana atomiparpini, vai öljyttäiskö taas pikkusen?
Haistas...onko menneniä? Ei ole ei. Tää on kelvinklainia... onko hyvä ny söpöselle sieraimikkaalle nenusellesi? - Katsos poikaa!
Rudi kirjoitti:
...oooooooomm! *tsup*
Ihan sattumalta ite osuin paikalle...Pelaaks vetskat tänään moitteettomasti, sinä ihana atomiparpini, vai öljyttäiskö taas pikkusen?
Haistas...onko menneniä? Ei ole ei. Tää on kelvinklainia... onko hyvä ny söpöselle sieraimikkaalle nenusellesi?Pidät sinäkin poolopuseroista? Vetskat pelaa ihan moitteettomasti; aukeavat siis tuota pikaa, joten säästä se öljy tarkemmin määrittelemättömään hierontaan, oi karvasmantelini.
Ja parasta on ihka oikeasti miehen tuoksu, uroon erittämät testoteronit.
Ja mä käyn tosi harvoin täällä. Taitaa olla 4 kerta, kun paikalle osuin. Jännää touhua tämä näin aloittelijalle... - hurlumHei_
Rudi kirjoitti:
...oooooooomm! *tsup*
Haistas...onko menneniä? Ei ole ei. Tää on kelvinklainia... onko hyvä ny söpöselle sieraimikkaalle nenusellesi?...kaikenlaiset nesteet saaneet pääni sekaisin. Siis otsikko ja nimimerkkikin vaihtoivat paikkaa...
- Kenonen
hurlumHei_ kirjoitti:
...kaikenlaiset nesteet saaneet pääni sekaisin. Siis otsikko ja nimimerkkikin vaihtoivat paikkaa...
Arvasin että tunnistat mut..Stetsosteronista arvelen...Heh. Kas kun toi yks ei oo alkanut itkeen faikistä...Ei silti, ihan hyvä hembba se, muttei tiä naisista mitää..Koiraa vaan kusettelee...Heh
Ai onks toi poolo? Mut eiks sitä kuuluis pitää tää kapeempi osa kaulan kohdalla eikä vyötäröllä? Tää sun tapa on kyllä parempi. Sellanen avautuva...
Juu öljyt tallessa, moniastetta olis. Soveltuu eriasteisille vyöhykkeille...juunou..Mmmmmm - hurlumHei_
Kenonen kirjoitti:
Arvasin että tunnistat mut..Stetsosteronista arvelen...Heh. Kas kun toi yks ei oo alkanut itkeen faikistä...Ei silti, ihan hyvä hembba se, muttei tiä naisista mitää..Koiraa vaan kusettelee...Heh
Ai onks toi poolo? Mut eiks sitä kuuluis pitää tää kapeempi osa kaulan kohdalla eikä vyötäröllä? Tää sun tapa on kyllä parempi. Sellanen avautuva...
Juu öljyt tallessa, moniastetta olis. Soveltuu eriasteisille vyöhykkeille...juunou..Mmmmmmmitään: mä olen ennenkin tavannut miehiä, joilla identiteetti hukassa. Vaan rupeaa se miehisyys minun kera löytymään; olen näetsen kova etsiskelemään juuri sitä miehisyyttä. Joten Rudi Kenonen käy oikke hyvin.
Just joo; sellainen avautuvahan minä olen...
- jauhopällikkä
ja korville tulee niin että rusahtaa :(
- Pirre*
kyllä vongata..
...ei muuta, kun nyt kaikki mukaan!!!
- äänilajia :)
ja alkaa vonkuaan?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969