Oliskos kellään heittää Quulle

quistis

kaunista iltasatua...Ihan vain sellaista,jossa onnellinen loppu....ja ei vaaraa et joku tulkitsee asian kaksimielisesti....:o) (pieni viaton hymy tuo vain)

129

1878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otso

.............................................................................. ja sen pituinen se!

• quistis

tosi tylsä satu:o/ Nooh...ei kai kukaan tosta ainakaan vedä herneitä nokkaan,,,,

• Otso
        quistis kirjoitti:

tosi tylsä satu:o/ Nooh...ei kai kukaan tosta ainakaan vedä herneitä nokkaan,,,,

Joku on sensuroinut satua!! Yritän uudelleen.
        Nalle luppakorva oli juuri panemas...............................ja sen pituinen se.

• quistis
        Otso kirjoitti:

Joku on sensuroinut satua!! Yritän uudelleen.
        Nalle luppakorva oli juuri panemas...............................ja sen pituinen se.

ei luppakorvan tartte panna...Sil on jo se korva lurpassa...Muista vaik se tunnari;o)

• Otso
        quistis kirjoitti:

ei luppakorvan tartte panna...Sil on jo se korva lurpassa...Muista vaik se tunnari;o)

sen lup...lup... luppakorvankin panna nukkumaan..
        Joku taas ajatteli kaksmielisesti ja sensuroi mun satua..En mä enempää yritä.

• quistis
        Otso kirjoitti:

sen lup...lup... luppakorvankin panna nukkumaan..
        Joku taas ajatteli kaksmielisesti ja sensuroi mun satua..En mä enempää yritä.

suuren,suuren suurennuslasin kanssa...Ja antaa lättyyn armotta...;o/

• kippari

tää kippari on niin huono satusetä kun olen kai liian rehellinen;=)

• quistis

Kerro sit joskus,,jotain oikein kivaa:o))

• kippari
        quistis kirjoitti:

Kerro sit joskus,,jotain oikein kivaa:o))

sit keksii jotain kivaa juttua;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

satua ja tarinaa..Joohan:o))

• kippari
        quistis kirjoitti:

satua ja tarinaa..Joohan:o))

kipparilla noita juttuja riittää vaikka muille jakaa kun pääsee vauhtiin;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

kipparilla noita juttuja riittää vaikka muille jakaa kun pääsee vauhtiin;=)

vauhtiin...Juuhan...Mut tää ei ole vonkausta:o))

• kippari
        quistis kirjoitti:

vauhtiin...Juuhan...Mut tää ei ole vonkausta:o))

tää ukkeli pääse vauhtiin välillä;=)No ei kannata täällä vongata alkaa muuten taas viuhuun viestejä tänne;=))

• quistis
        kippari kirjoitti:

tää ukkeli pääse vauhtiin välillä;=)No ei kannata täällä vongata alkaa muuten taas viuhuun viestejä tänne;=))

Tota..Vonkaanks mä muka sit joskuskaan...?? En kyllä niin tee..ikinä:o/

• kippari
        quistis kirjoitti:

Tota..Vonkaanks mä muka sit joskuskaan...?? En kyllä niin tee..ikinä:o/

mielestä kai vonkaat täällä kun niiden pitää tulla aina vinoilemaan sinulle:=(

• quistis
        kippari kirjoitti:

mielestä kai vonkaat täällä kun niiden pitää tulla aina vinoilemaan sinulle:=(

Mä tiedän mikä olen ja se riittää:o))

• kippari
        quistis kirjoitti:

Mä tiedän mikä olen ja se riittää:o))

tiedän ja se riittää kipparille;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

tiedän ja se riittää kipparille;=)

Susta Quu ihan OK..tälläisenään:o))

• kippari
        quistis kirjoitti:

Susta Quu ihan OK..tälläisenään:o))

sanoo mitään pahaa sinusta ei ikinä ollut mitään sellasta et olis syytä sinuu morkata,mut jollain tuntuu olevan:=(

• quistis
        kippari kirjoitti:

sanoo mitään pahaa sinusta ei ikinä ollut mitään sellasta et olis syytä sinuu morkata,mut jollain tuntuu olevan:=(

niin hyvin...:o/

• kippari
        quistis kirjoitti:

niin hyvin...:o/

epäilykset kipparilla niihin on;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

epäilykset kipparilla niihin on;=)

:o)))))))Voihan...;o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

:o)))))))Voihan...;o)

luulen tietäväni ketä on takana noissa jutuissa;)

• vaikka
        kippari kirjoitti:

korvapuustei

• quistis
        kippari kirjoitti:

luulen tietäväni ketä on takana noissa jutuissa;)

Sit se on valitettavasti joku tuttu:o/

• kippari
        vaikka kirjoitti:

korvapuustei

ne maistuisi jos olis se leipoja täällä vaan:=)

• unimasa.....
      Ja se tykkäsi hiippailla sängyn viereen........
      Jatka sie....
      Niin ja iltaa QQQQQ.....=:0)))))))

• LonesomeMan

hiekkaansa heräilemässä olevan töihinlähtijän päälle, vaikka...

• Hartte-Vainaa
        LonesomeMan kirjoitti:

hiekkaansa heräilemässä olevan töihinlähtijän päälle, vaikka...

...kyllä mahtaa Uni-Masalla (tai meillä päin hänet tunnetaan paremmin nimellä Painajais-Matias) olla kelvollisen kokoinen sora-esiintymä tiluksillaan kun siitä on riittänyt kiviainesta jo vuosisadoiksi ihmisraukkojen silmiin heiteltäväksi...

• quistis

Huiiii eikai vain sillä puukkoo,,,niinku sillä Nykäsen...;o)

• quistis kirjoitti:

Huiiii eikai vain sillä puukkoo,,,niinku sillä Nykäsen...;o)

tää on onneks eri unimasa.....=;8)))
        Eli nuku yösi rauhassa...hih

• LonesomeMan
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

...kyllä mahtaa Uni-Masalla (tai meillä päin hänet tunnetaan paremmin nimellä Painajais-Matias) olla kelvollisen kokoinen sora-esiintymä tiluksillaan kun siitä on riittänyt kiviainesta jo vuosisadoiksi ihmisraukkojen silmiin heiteltäväksi...

on oikea runsaudensarvi, lapset tuntuvat kyllä osaavan kiertää hiekkaa iltasella, mutta aamulla se kuitenkin hiertää heidän silmissään....

• Hartte-Vainaa
        LonesomeMan kirjoitti:

on oikea runsaudensarvi, lapset tuntuvat kyllä osaavan kiertää hiekkaa iltasella, mutta aamulla se kuitenkin hiertää heidän silmissään....

Matin heittotarkkuus ei tunnu olevan sitä parasta laatua etenkään iltaisin. No, lapsethan ovat tietysti pienikoisina ja vikkeläliikkeisinä paljon hankalampia kohteita kuin esimerkiksi allekirjoittanut...

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

tää on onneks eri unimasa.....=;8)))
        Eli nuku yösi rauhassa...hih

mä jo ehdin säikähtää;o)) Mut onneksi eri..Hui...ei kai vain naapurin,,,,sit sen vaimo kyl suuttuu,,,

• quistis kirjoitti:

mä jo ehdin säikähtää;o)) Mut onneksi eri..Hui...ei kai vain naapurin,,,,sit sen vaimo kyl suuttuu,,,

sun oma unimasa......hih...=;8)))
        Älä naapurin masaa joo...... sen eukko muuten tulee ja on justiina.....hih...=:0)))

• LonesomeMan
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

Matin heittotarkkuus ei tunnu olevan sitä parasta laatua etenkään iltaisin. No, lapsethan ovat tietysti pienikoisina ja vikkeläliikkeisinä paljon hankalampia kohteita kuin esimerkiksi allekirjoittanut...

heittotarkkuus on huono, onkin eräs tunnettu masa, jonka välineenä onkin nyt lapualainen, jättänyt heittelemisen ja yrittää ponnistamalla äkkiä uhrinsa osua sillä...

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

sun oma unimasa......hih...=;8)))
        Älä naapurin masaa joo...... sen eukko muuten tulee ja on justiina.....hih...=:0)))

masa äkkiä sängyn alle piiloon...Huips...

• quistis kirjoitti:

masa äkkiä sängyn alle piiloon...Huips...

juuh......*nauraa kippuras.....*=:8)))

• quistis
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

ei painajaismasaa...Se on varmasti se nykänen...on,on:o/

• Hartte-Vainaa
        LonesomeMan kirjoitti:

heittotarkkuus on huono, onkin eräs tunnettu masa, jonka välineenä onkin nyt lapualainen, jättänyt heittelemisen ja yrittää ponnistamalla äkkiä uhrinsa osua sillä...

Siinäpä olisi harkitsemisen arvoinen idea myös Uni-Masalle. Hiekan heittäminen on aina hieman suurpiirteistä touhua, mutta ehkäpä sitä voisi ruiskuttaa uhrin silmiin injektioruiskulla. Tällöin hukkaprosentti jäisi paljon pienemmäksi ja Masa voisi myydä ylijäämäunihiekan vaikkapa Tielaitokselle tulevan talven liukkauksia torjumaan.

Allekirjoittaneen suuriin ja kosteisiin silmiin Masa on kyllä osunut kiitettävällä tarkkuudella, lienee siis aika vetäytyä yöpuulle...

• Hartte-Vainaa
        quistis kirjoitti:

ei painajaismasaa...Se on varmasti se nykänen...on,on:o/

Se nykänen tunnetaan meillä päin nimellä Farssi-Masa, Painajais-Matias on lähinnä liskojen yönä liikkuva häijysti naurava partaniekka joka valvottaa raavastakin miestä...

Nyt Harttea kutsuu vuode, hyvät yöt!

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

juuh......*nauraa kippuras.....*=:8)))

ettei masa tuu sinne...Noista masan eukoista ei tiedä...:o))

• quistis kirjoitti:

ettei masa tuu sinne...Noista masan eukoista ei tiedä...:o))

heitän sen masan sit parvekkeelle....heh....=:0)))))

• quistis
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

Se nykänen tunnetaan meillä päin nimellä Farssi-Masa, Painajais-Matias on lähinnä liskojen yönä liikkuva häijysti naurava partaniekka joka valvottaa raavastakin miestä...

Nyt Harttea kutsuu vuode, hyvät yöt!

vuode....;o)Öitä!!

• LonesomeMan
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

Siinäpä olisi harkitsemisen arvoinen idea myös Uni-Masalle. Hiekan heittäminen on aina hieman suurpiirteistä touhua, mutta ehkäpä sitä voisi ruiskuttaa uhrin silmiin injektioruiskulla. Tällöin hukkaprosentti jäisi paljon pienemmäksi ja Masa voisi myydä ylijäämäunihiekan vaikkapa Tielaitokselle tulevan talven liukkauksia torjumaan.

Allekirjoittaneen suuriin ja kosteisiin silmiin Masa on kyllä osunut kiitettävällä tarkkuudella, lienee siis aika vetäytyä yöpuulle...

palaillaan asiaan.

...Ja niin oli kerrottu tarinaa uni-masasta joka myhäillen saadessaan Harten uneliaaksi jatkoi matkaansa seuraavan uhrinsa luokse... sen pituinen se =)

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

heitän sen masan sit parvekkeelle....heh....=:0)))))

ettei lennä parvekkeelta alas..Muuten on taas masa lööpeis...Tota ja B myös..pää siteis...;o)

• quistis kirjoitti:

ettei lennä parvekkeelta alas..Muuten on taas masa lööpeis...Tota ja B myös..pää siteis...;o)

Masa ja Brune samois lööpeis....=:0)))))
        Nyt mietin tässä lähtiskö höyhen saarille....
        Mut öitä ihania sullekin....=:0))))
        Palataan astialle....

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

Masa ja Brune samois lööpeis....=:0)))))
        Nyt mietin tässä lähtiskö höyhen saarille....
        Mut öitä ihania sullekin....=:0))))
        Palataan astialle....

kuin pienet possunpojat...röh...:o)) Öitä:o))

• AMR-52

...kadulla kerran kuuluisa julkku,jolla oli mahtava.....kurkku. oli hän oopperalaulaja..)))
      jatkakee.... Hyvää Yötä Quu...))))

• quistis

Olikohan toi satu...No oli se!!

• Doe-01

ole,mutta toivottavasti mukavat viikonlopun muistot voi jättää sinne plussa-kansioon;=)))

Hyvää yötä sinulle,ja muillekin huuhaalaisille:)

• quistis

sinne plussapuolelle:o)) Hyvää yötä:o))

• Sydän.Ystävä

kerran,vaan ei ollut toista kertaa,sen pituinen se ;))
      Iltaa sisko ;))

• quistis

Voihan...ei toista kertaa...kyllä pitäis olla...Varmasti...Juuh:o))

• AMR-52

...oo siun sisko,iltaa silti siul..)))sie harvinaiseen aikaan tääl oot,onks nukku-matti nukkunt rokulii...)))

• varatartsan

Eiköhän sitä jotain kaksimielitöntä satua löytyy...:o) ...

• quistis

kerro:o)))

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

kerro:o)))

Olipa kerran pieni huuhaan poikanen, hän oli eksynyt nettimetsään. Hän kierteli nettimetsässä ja etsi itselleen ystävää...Hän oli kuullut, että jossain olisi ihan oikea ja ihmeellinen huuhaakoti... Sinne hän halusi...mutta hän oli niin yksin, eikä kukaan halunnut näyttää hänelle oikeaa reittiä sinne... :o(...yhyy, en mä voikaan kertoa...liian surullinen...

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

Olipa kerran pieni huuhaan poikanen, hän oli eksynyt nettimetsään. Hän kierteli nettimetsässä ja etsi itselleen ystävää...Hän oli kuullut, että jossain olisi ihan oikea ja ihmeellinen huuhaakoti... Sinne hän halusi...mutta hän oli niin yksin, eikä kukaan halunnut näyttää hänelle oikeaa reittiä sinne... :o(...yhyy, en mä voikaan kertoa...liian surullinen...

eikö kukaan tyttönen huhuillut poikaselle tietä...:o/

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

eikö kukaan tyttönen huhuillut poikaselle tietä...:o/

oli niin yksin ja eksynyt, ettei hän tiennyt mitä tehdä. :o( Kerran hän sai kuulla, että sellainen huuhaakoti olisi todella olemassa...Kerran hän tuli suureen risteykseen, missä oli paljon nuolia eri suuntaan...se oli keskustelumetsän risteys...Hän yritti etsiä tietä huuhaalle, ja löysi kyltin sinne...Tuossa lukee huuhaa. Hei, olen pian perillä...*ei en mä voi kertoo enempää, niin surullisen ihana loppu, ettei voi...yhyyy*

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

oli niin yksin ja eksynyt, ettei hän tiennyt mitä tehdä. :o( Kerran hän sai kuulla, että sellainen huuhaakoti olisi todella olemassa...Kerran hän tuli suureen risteykseen, missä oli paljon nuolia eri suuntaan...se oli keskustelumetsän risteys...Hän yritti etsiä tietä huuhaalle, ja löysi kyltin sinne...Tuossa lukee huuhaa. Hei, olen pian perillä...*ei en mä voi kertoo enempää, niin surullisen ihana loppu, ettei voi...yhyyy*

Keksi tosiii ihana ja onnellinen loppu...Älä anna lopun olla onnettoman...

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

Keksi tosiii ihana ja onnellinen loppu...Älä anna lopun olla onnettoman...

olen pian perillä...mutta...saankohan tulla huuhaametsään...hyväksytäänkö mut sinne...hiivin lähemmäs katsomaan...voi, tuo on minun koti...hei, kuka tuo kaunis huuhaatyttö on...tulee vastaan...*yhyyy, ei voi kertoo...liian ihana loppu....herkistyn...*

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

olen pian perillä...mutta...saankohan tulla huuhaametsään...hyväksytäänkö mut sinne...hiivin lähemmäs katsomaan...voi, tuo on minun koti...hei, kuka tuo kaunis huuhaatyttö on...tulee vastaan...*yhyyy, ei voi kertoo...liian ihana loppu....herkistyn...*

Mut sit kerrot sadun loppuun:o)) Ahaa tyttö onkin Satu:o))

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

Mut sit kerrot sadun loppuun:o)) Ahaa tyttö onkin Satu:o))

kuin quunvalo...Tyttö otti huuhaanpoikasta kädestä ja veti hänet muitten huuhaalaisten luokse...Kaikki ottivat huuhaanpoikasen iloiten vastaan...siitä saakka huuhaanpoikanen on saanut olla huuhaametsässä, ja muistaa aina quunvalon, joka hänet sinne lopulta saattoi...Sen pituinen se....:o\

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

kuin quunvalo...Tyttö otti huuhaanpoikasta kädestä ja veti hänet muitten huuhaalaisten luokse...Kaikki ottivat huuhaanpoikasen iloiten vastaan...siitä saakka huuhaanpoikanen on saanut olla huuhaametsässä, ja muistaa aina quunvalon, joka hänet sinne lopulta saattoi...Sen pituinen se....:o\

satu:o)) Onneksi ei onneton loppu:o))

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

satu:o)) Onneksi ei onneton loppu:o))

siitä jäi puuttumaan...:o| noo, hyvin onnellinen loppu...:o)

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

siitä jäi puuttumaan...:o| noo, hyvin onnellinen loppu...:o)

pitää jättää mielikuvituksenkin varaan:o)))

• kippari

tiedä kuinka tuttu on,mut joku jolla on jotain sinulle hampaan kolossa tai.... kai tiedät:=)

• quistis

tiedän..Mut sehän on surullista..No voihan nekku:o(

• varatartsan

Kaikennäköisiä tallaajia tänne on nyt eksynytkin, tai sitten on tuttu tallaaja...mitä tosta välittää...harmittaa vaan niin...

• kippari
        quistis kirjoitti:

tiedän..Mut sehän on surullista..No voihan nekku:o(

tolla niin väliä antaa niiden vaan huudella jos on pahaolo niillä;=)

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

Kaikennäköisiä tallaajia tänne on nyt eksynytkin, tai sitten on tuttu tallaaja...mitä tosta välittää...harmittaa vaan niin...

lukee tollaista tekstiä kun aika usein ne ovat Q kimpussa ja syytelee sitä vaikka täällä on ihan muitakin jotka kyttää todella täällä eikä niille puhuta mitään ;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

tolla niin väliä antaa niiden vaan huudella jos on pahaolo niillä;=)

Ihan vapaasti vain:o)))

• kippari
        quistis kirjoitti:

Ihan vapaasti vain:o)))

pitäs välittää tollaisesta ,mut suututtaa tollainen siinä suhteen et täällä olis sellaisiakin jolle voisi sanoo samasta asiasta ja sen huomaa jo sokeekin:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

pitäs välittää tollaisesta ,mut suututtaa tollainen siinä suhteen et täällä olis sellaisiakin jolle voisi sanoo samasta asiasta ja sen huomaa jo sokeekin:=)

haukut...Heh...:/

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

lukee tollaista tekstiä kun aika usein ne ovat Q kimpussa ja syytelee sitä vaikka täällä on ihan muitakin jotka kyttää todella täällä eikä niille puhuta mitään ;=)

Kyseeessä on selvästi jotain todella sairasta mustasukkaisuutta...jokin tyyppi ei saa haluamaansa huomiota. Tulis nyt nikillään mukaan juttuun...kippari antaa pennun telmiä...:o\ Ei kukaan huuhaalla pidä sen jutuista...

• kippari
        quistis kirjoitti:

haukut...Heh...:/

todella täällä voisi muillekin sanoo samasta kuin sinulle jos katselee sillä silmällä näitä viestejä täällä;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

todella täällä voisi muillekin sanoo samasta kuin sinulle jos katselee sillä silmällä näitä viestejä täällä;=)

Quulle niin kiva aukoo päätä :o)))

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

Kyseeessä on selvästi jotain todella sairasta mustasukkaisuutta...jokin tyyppi ei saa haluamaansa huomiota. Tulis nyt nikillään mukaan juttuun...kippari antaa pennun telmiä...:o\ Ei kukaan huuhaalla pidä sen jutuista...

antaa tollaisten olla mut mua suututtaa tollaiset kun on muitakin joille voisi sanoo samasta asiasta ja kun viellä olen kuulut huhujakin niitä kyttääjistä;=)

• kippari
        quistis kirjoitti:

Quulle niin kiva aukoo päätä :o)))

se kuule on niin ihmeelinen asia:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

se kuule on niin ihmeelinen asia:=)

Mut miksi olla kade...??

• kippari
        quistis kirjoitti:

Mut miksi olla kade...??

on vaikee vastaa en mä ole kellekään kade mulla kai niin hyvin aina olleet omat asiat ettei tarvii olla:=)Tai sit ei ole hyvin oleen omat:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

on vaikee vastaa en mä ole kellekään kade mulla kai niin hyvin aina olleet omat asiat ettei tarvii olla:=)Tai sit ei ole hyvin oleen omat:=)

Se syövyttää ihmisen mielen,,,ei kiva:o(

• kippari
        quistis kirjoitti:

moneen junaan kaikki ei mahdu edes kyytiin;=)Mut hyvää yötä nyt kippari painuu nukkumaan :=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

moneen junaan kaikki ei mahdu edes kyytiin;=)Mut hyvää yötä nyt kippari painuu nukkumaan :=)

Kauniita unia;o))

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

antaa tollaisten olla mut mua suututtaa tollaiset kun on muitakin joille voisi sanoo samasta asiasta ja kun viellä olen kuulut huhujakin niitä kyttääjistä;=)

aamulla ne jutut siitä quun viestiketjusta, käsittämättömän sairasta, enpäs muuta sano. Olisin vielä mielenkiinnolla tarkistellut niitä juttuja, mut aiheellisesti oli poistettu...Eipä tossa paljon vaihtoehtoja....

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

aamulla ne jutut siitä quun viestiketjusta, käsittämättömän sairasta, enpäs muuta sano. Olisin vielä mielenkiinnolla tarkistellut niitä juttuja, mut aiheellisesti oli poistettu...Eipä tossa paljon vaihtoehtoja....

paskaa täällä nykyään joutuukin lukemaan siksi minua ottaa päähän tolaiset jutut,mut pitää vaan koitaa ottaa iisisti;=)Mä meen nyt nukkumaan et hyvää yötä sinulle ja huomenna taas uudet kujeet:=)

• miukuli22
        quistis kirjoitti:

Lueskelin noita..... ja tulin siihen tulokseen, että se joku on varmasti kateellinen, kun se ei osaa huuhailla.
        Täytyy myöntää, että olen tässä pyöriskellyt nikittömänä keväästä ja nikillisellä kesästä asti, enkä minä ainakaan tiedä tuon taivaallista sinun, enkä kenenkään muunkaan "live" elämästä.
        Koita vaan jaksaa, ehkä (toivottavasti) se joskus kasvaisi aikuiseksi ja lopettaisi tuollaisen.

• varatartsan
        miukuli22 kirjoitti:

Lueskelin noita..... ja tulin siihen tulokseen, että se joku on varmasti kateellinen, kun se ei osaa huuhailla.
        Täytyy myöntää, että olen tässä pyöriskellyt nikittömänä keväästä ja nikillisellä kesästä asti, enkä minä ainakaan tiedä tuon taivaallista sinun, enkä kenenkään muunkaan "live" elämästä.
        Koita vaan jaksaa, ehkä (toivottavasti) se joskus kasvaisi aikuiseksi ja lopettaisi tuollaisen.

se siellä? :o) Missä oot ollu?

• quistis
        miukuli22 kirjoitti:

Olet söpö:o)) Kasvakoon rauhassa...En estä sitä sessiota millään tavalla:o))

• miukuli22
        varatartsan kirjoitti:

se siellä? :o) Missä oot ollu?

tässä sun viekussa.....melkein koko ajan ;o)
        Ai niin ja kävin etsimässä niitä virikkeitä...
        ei löytynyt, pakko jatkaa edelleenkin vanhaan malliin....

• miukuli22
        quistis kirjoitti:

Olet söpö:o)) Kasvakoon rauhassa...En estä sitä sessiota millään tavalla:o))

että täällä olisi usea taho jopa vähän avittamassa kyseistä sessiota, jos vaan olisi mahdollista.
        Minä mukaan lukien. ;o)
        (ohhoh, onko minulla ihan oikeasti lynkkaus mieliala??? JIPPPPPIIII vihdoinkin)

• varatartsan
        miukuli22 kirjoitti:

tässä sun viekussa.....melkein koko ajan ;o)
        Ai niin ja kävin etsimässä niitä virikkeitä...
        ei löytynyt, pakko jatkaa edelleenkin vanhaan malliin....

hiljaa hiipien siinä viekussa...:o\

• miukuli22
        varatartsan kirjoitti:

hiljaa hiipien siinä viekussa...:o\

Kun olen niin ujo, kiltti, hiljainen, jne.jne.
        Niin mitä muuta voisi odottaa minunlaiseltani villikissalta?

• quistis
        miukuli22 kirjoitti:

että täällä olisi usea taho jopa vähän avittamassa kyseistä sessiota, jos vaan olisi mahdollista.
        Minä mukaan lukien. ;o)
        (ohhoh, onko minulla ihan oikeasti lynkkaus mieliala??? JIPPPPPIIII vihdoinkin)

Nyt kuitenkin hyvää yötä:o)) Quu menee huomenna töihin...Hups tarkoitin et aamulla:o/

• miukuli22
        quistis kirjoitti:

Nyt kuitenkin hyvää yötä:o)) Quu menee huomenna töihin...Hups tarkoitin et aamulla:o/

Parempi toivottaa nyt, että on sitten aamulla valmiina, minä kuitenkin leputan silmäluomiani vielä silloin kun sinä teet lähtöä.
        Kauniiiiiiita unia ;o)

• quistis
        miukuli22 kirjoitti:

Parempi toivottaa nyt, että on sitten aamulla valmiina, minä kuitenkin leputan silmäluomiani vielä silloin kun sinä teet lähtöä.
        Kauniiiiiiita unia ;o)

Mä sain tosiii kauniita unia...:o)) Huh..siks just varmasti nyt niska jäykkä;o/ No kunnon kuma suihku ja hyvä saippua...Niin eikös jo päivä kirkastukkin:o)) Hyvää päivää Miukuli..ja ne halit:o))

• leidi_10

Onks tääl joku viel hereillä? Mul ei oo kyl mitään satua..:( Ainakaan heti,täytys vähä miettiä..:))

• quistis

Kuule etkös häpee mua??

• leidi_10
        quistis kirjoitti:

Kuule etkös häpee mua??

Miksi mun pitäs sua hävetä? Mitämitä??????

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

Kuule etkös häpee mua??

*vetää kättä lippaan* o7
        Mjaah.. mul on sit jääny lukematta nähtävästi jotain. Todennäköisesti en mitään menettänyt. ollaanks vaan ja lauletaan? =:O)

• quistis
        leidi_10 kirjoitti:

Miksi mun pitäs sua hävetä? Mitämitä??????

vaik mä jonkun mielestä...tuos ylempää olenkin häpeäksi koko naisukukunnalle:o/

• quistis
        TrueLady kirjoitti:

*vetää kättä lippaan* o7
        Mjaah.. mul on sit jääny lukematta nähtävästi jotain. Todennäköisesti en mitään menettänyt. ollaanks vaan ja lauletaan? =:O)

lujaa:o))) Muuten et menettänyt yhtään mitään...No jaa...Me blondithan niin tykätään teloituksista...Nautitaan suorastaan...:o/

• leidi_10
        quistis kirjoitti:

vaik mä jonkun mielestä...tuos ylempää olenkin häpeäksi koko naisukukunnalle:o/

..sen kirjotuksen.En tiiä mistä on kyse,en oo lukenu noit ketjuja.Mut ei kai noista tarvi välittää,jättää vain huomiotta.Tartsani oli hyvin sinne vastannu :)))

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

lujaa:o))) Muuten et menettänyt yhtään mitään...No jaa...Me blondithan niin tykätään teloituksista...Nautitaan suorastaan...:o/

veriroiskeet vaalealla pohjalla.. huh. toi oli paha :/

• quistis
        leidi_10 kirjoitti:

..sen kirjotuksen.En tiiä mistä on kyse,en oo lukenu noit ketjuja.Mut ei kai noista tarvi välittää,jättää vain huomiotta.Tartsani oli hyvin sinne vastannu :)))

Tosin niitä vain aina enemmän ja enemmän!! En minäkään tiedä et miks mä hälle punainen vaate:o/ Mut olkoon...:o))))

• quistis
        TrueLady kirjoitti:

veriroiskeet vaalealla pohjalla.. huh. toi oli paha :/

Toveri L....Tiedän tunteen...hups....

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

Toveri L....Tiedän tunteen...hups....

hoil hoil... Kun on blondi, ei kauaa jaksa muistaa.

• leidi_10
        quistis kirjoitti:

Tosin niitä vain aina enemmän ja enemmän!! En minäkään tiedä et miks mä hälle punainen vaate:o/ Mut olkoon...:o))))

..sitä ollu ennenkin? Onkohan se sit aina sama vai onko useempia? Mikäköhän ihmisiä vaivaa? Ei oo kyl kivaa toi..:((

• quistis
        TrueLady kirjoitti:

hoil hoil... Kun on blondi, ei kauaa jaksa muistaa.

Mul kyl norsun muisti...Niin mitä sä sanoit...??
        :o))))

• quistis
        leidi_10 kirjoitti:

..sitä ollu ennenkin? Onkohan se sit aina sama vai onko useempia? Mikäköhän ihmisiä vaivaa? Ei oo kyl kivaa toi..:((

on ,on!! Eilen viimeksi..Jaa useitako..No on niitä...Varmastikkin....Ihmisiä vaivaa jokin kavala sairaus...Jokin mato...vaiks aivoissa:o)

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

Mul kyl norsun muisti...Niin mitä sä sanoit...??
        :o))))

Ai kuka? Olenksmä puhunu tänään? No ei väliä... Mitäs sit lauletaan?

• quistis
        TrueLady kirjoitti:

Ai kuka? Olenksmä puhunu tänään? No ei väliä... Mitäs sit lauletaan?

Tein sulle kotiviinin mansikoista vain....Lauletaan se huuhaamiehille...Omenoista,kirsikoista rakkaus rinnassain...:o))).....

• leidi_10
        quistis kirjoitti:

on ,on!! Eilen viimeksi..Jaa useitako..No on niitä...Varmastikkin....Ihmisiä vaivaa jokin kavala sairaus...Jokin mato...vaiks aivoissa:o)

En oo seurannu sun juttuja,mut älä luovuta.Antaa häirikön olla,jospa se lopettais.Mato-aivo joutas matokuurille! :))

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

Tein sulle kotiviinin mansikoista vain....Lauletaan se huuhaamiehille...Omenoista,kirsikoista rakkaus rinnassain...:o))).....

se o duetto... ja miähet män nukkuun jo. Mokomatkin. *Anna mulle tähtitaivas...* hoil

• quistis
        leidi_10 kirjoitti:

En oo seurannu sun juttuja,mut älä luovuta.Antaa häirikön olla,jospa se lopettais.Mato-aivo joutas matokuurille! :))

Niin ja matokuurille vaan...Koko outo-oloi:o/
        Sun onnesi ettet ole seurannu juttujani...Ihan pimeitä ja tosi tylsiä...Kas sellaisia ne ovat bimbolla blondilla,joka vielä hemmetillisessä puutteessakin ja joka jätti miehensä...Tosiiiiii törkeeeeetä...:o/

• quistis
        TrueLady kirjoitti:

se o duetto... ja miähet män nukkuun jo. Mokomatkin. *Anna mulle tähtitaivas...* hoil

olis kyl kivoja biisejä..Sekin mis tahdotaan jotain niin kovin...Hei..eipäs heitellä tomaateilla...hus,,Mä vain tahallani provosoin...Heh...TL...noi jotkut niin nättinokkasii:o/

• leidi_10
        quistis kirjoitti:

Niin ja matokuurille vaan...Koko outo-oloi:o/
        Sun onnesi ettet ole seurannu juttujani...Ihan pimeitä ja tosi tylsiä...Kas sellaisia ne ovat bimbolla blondilla,joka vielä hemmetillisessä puutteessakin ja joka jätti miehensä...Tosiiiiii törkeeeeetä...:o/

..vai pimpo plondi? :))) No sittenhän meitä piisaa.. :))))

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

olis kyl kivoja biisejä..Sekin mis tahdotaan jotain niin kovin...Hei..eipäs heitellä tomaateilla...hus,,Mä vain tahallani provosoin...Heh...TL...noi jotkut niin nättinokkasii:o/

sukellan selkäs taa piiloon.. Ei vaan. Antaa tulla vaik tomaatteja tupaan. Mehän lauletaan vaik Kikkaa jos huvittaa.

• quistis
        leidi_10 kirjoitti:

..vai pimpo plondi? :))) No sittenhän meitä piisaa.. :))))

Hauskaa ja kiva tutustuu;o)) Juu...

• quistis
        TrueLady kirjoitti:

sukellan selkäs taa piiloon.. Ei vaan. Antaa tulla vaik tomaatteja tupaan. Mehän lauletaan vaik Kikkaa jos huvittaa.

Menköön Kikat ja (se kyl voi kiihdyttää joitakin)..No menkööt...Onhan meitä nyt kaksi 1 1 1---Ja se on sit jotain niinkun..aikas monta;o))

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

Menköön Kikat ja (se kyl voi kiihdyttää joitakin)..No menkööt...Onhan meitä nyt kaksi 1 1 1---Ja se on sit jotain niinkun..aikas monta;o))

onks huuhaasta tullu blondivaltanen? Hyvä me! \o/

• quistis
        TrueLady kirjoitti:

onks huuhaasta tullu blondivaltanen? Hyvä me! \o/

näyttää jo paljon valosammalle tää huuhailu...Mut huomiseen...Mun mentävä sänkyyn...Juuh..usko tai älä..ihan yksin:o/ Heh...Hyvää yötä...:o))

• leidi_10
        quistis kirjoitti:

Hauskaa ja kiva tutustuu;o)) Juu...

mäkin oon meitä ;)) Hauska tutustua! Mut nyt mä meen kultsin kaa..;)) Heippa ja hyvää yötä!

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

näyttää jo paljon valosammalle tää huuhailu...Mut huomiseen...Mun mentävä sänkyyn...Juuh..usko tai älä..ihan yksin:o/ Heh...Hyvää yötä...:o))

Huomenna jatketaan. Jos vaik kuoro kasattas... Ööt.

• quistis
        leidi_10 kirjoitti:

mäkin oon meitä ;)) Hauska tutustua! Mut nyt mä meen kultsin kaa..;)) Heippa ja hyvää yötä!

Mä meen ihan yksin:o))

• amaryllie

aikaan viitti kertoa enään iltasatua.....
      aamusadun aika on nyt!
      olipa kerran pikkuinen paituli joka oli orpo ja yksinäinen, paituli leijaili tuulen mukana guistiksen ikkunalle ja katseli haikeana sisälle...
      Voi olisi ihana asua tuollaisessa paituliparatiisissa, kaikenlaisia paituleita lojui huolettomana tuoleilla ja pöydillä, paituleilla oli oikein kissan-päivät!
      guu, huomasi ikunan takana kollottavan paitulin ja päästi kovia kokeneen ja nähneen paitulin sisälle, tarjosi paitulille hienopesuohjelman ja asetti hellästi kuivumaan...
      Siitä päivästä lukien oli paituli onnellinen se sai kodin guistiksen luota ja säännöllisen hienopesun muiden paituleiden kanssa...
      päivät kului lojuessa milloin missäkin ja kukin paituli sai vuorollaan kunnian päästä guistiksen asuksi!
      ja kaikki paitulit elivät onnellisina elämänsä matonkuteiksi asti! !!!!!!!!!!!!!!!!

• guuuuuuuuuuu

satu...Nyyh...Quu itkee onnessaan...Voihan..nyt kastui pokat...No otan päälleni sen turvapaitulin ja hyppään fillarini polkimille...Polkee jo duuniin.....

• guuuuuuuuuuu kirjoitti:

satu...Nyyh...Quu itkee onnessaan...Voihan..nyt kastui pokat...No otan päälleni sen turvapaitulin ja hyppään fillarini polkimille...Polkee jo duuniin.....

työpäivää!!!!!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe