.. alkaa masentaa... puol vuotta ilman kisoja, ilman ihania ihmisiä, kaikkea. Talvi on vaan niin tylsää aikaa, jos vertaa kevääseen, kesään ja syksyyn. Syksyn (ja sitä myötä kisojen) päättyminen saa taas tajuumaan, miten tärkee asia on. Sillon tajuaa, että oikeesti rakastaa suunnistamista, ja kaikkea siihen liittyvää..
jälkeen 25mannan..
jag..
4
1008
Vastaukset
- ;-(
Minulla on samanlainen tunne aina syyskauden päättyessä. On se kesä niin ihanaa aikaa, kun pääsee metsään kirmailemaan. Mutta ei enää kun 6 kuukautta, ja siellä sitä taas ollaan tuttuja bongailemassa!
- järmä
Onneksi on vielä Halikkoviesti...
...suunnistusnälkä vain kasvaa. Ensi viikolla taas pitkästä aikaa olen itse menossa rasteille kun kausi alkaa.
- :-)
Selvittiinhän siitä talvesta sittenkin ja viikon kuluttuahan ne kotimaan kisatkin pyörähtää käyntiin. Eikä siihen Tiomilaankaan enää pitkä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745