Keitä he todellisuudessa olivat? Oikeat nikit esille, eli tässä kuumaryhmä kokonaisuudessa.
TDoberman
Tarinaksi - Tämän Jermu jo tunnusti.
Piia
The Voice
MaanMatonen
Lars Limit
Räksä
Leevi Lemmetyinen
Imitaattori
Havannoitsija
Elma
Vielä kun yleisö esittelisi itsensä.
Suhmuran Santra
Kum Kiisi
Itolss vani
I-Dolly
Ruben Killer
Pasi Mysiini
Ynnämuut jne..
Kilpailu listaus
17
832
Vastaukset
- MillaN
...kukaan muu ei Jermua lukuunottamatta ole uskaltanut tunnustaa...ONNEA Jermuxille...*pusu ja halaus*:D
Ja sitten paljastuksia, olin:
Kaarina Kaareva
Ville Vitsiniekka
Piia 3 v
Olipa hauska kisa, kiitos järjestäjälle.:D- MillaN
Mariet kirjoitti:
Luulin että Piia 3v oli Jermu.
...ja minussa on vähän tuota kolmevuotiaiden vikaa...*glups*...nyt Jermuxi nitistää minut.:D
*juostava vielä kovempaa, Waffe lähestyy* :D
- jokinen
Kiitos kanssakisailijat ja tuomaristo ja yleisö. Kivaa oli.
TDoberman
Imitatti...
Kum Kiisi- Räksä
Otanko riskin ja tunnustan Toivolle ittenäni keitä on tullu äänesteltyä?:))
No, taiteellinen suoritushan siinä ratkaisi, loppujen viimeksi. - MillaN
Räksä kirjoitti:
Otanko riskin ja tunnustan Toivolle ittenäni keitä on tullu äänesteltyä?:))
No, taiteellinen suoritushan siinä ratkaisi, loppujen viimeksi....ei uskalla tunnustaa.:D
*suuntaa valon Räksän kasvoille, tunnustus ja äkkiä* - moneskohan olin Uunottarena?
MillaN kirjoitti:
...ei uskalla tunnustaa.:D
*suuntaa valon Räksän kasvoille, tunnustus ja äkkiä*Uunotar=Räksä, kiitos NIILLE tuomareille!
Tarkoitus oli kisaan lähtiessäni hiukan provosoida ja saada hämmennystä aikaiseksi. Tiesin taitoni rajalliseksi, ja osa tietää kuinka vähään kykenen. Menin sieltä, missä aita on matalin, en halunnut lähteä nuoleskelmaan. Siksi aloitin hyökkäämällä suoraan tuomaria vastaan.
Nk:lle vilpittömät anteeksi pyynnöt turhista puheistani, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Kiitokset kanssa kilpailijoille, ja sekä tietysti yllättävän suurelle tukijoukolleni.
The Voice- MillaN
...en kyllä Voicea sinuksi arvannut.:D
Sitten vaan uuteen kisaan.:D - Rudi
Pakko nyt tunnustaa että olin Ruben Killer. Kylläs mut muistat. Hell´s Angels, Pihtiputaan osasto.
En olis ikinään arvannut!!!!!
TÄSTÄ HYVÄSTÄ saat luvan luikerrella madalletut aitasi kaksikerroin kolmella kiepillä kuten limbojen kisoissa. Saat TUHKASATEEN ja TSUNAMIEN VYÖRYT NISKOIHISI!!!!!
Sinä skopioonien siittämä epäsikiö ja tuhannen tulisten lemmenöiden kaipauksessa kituutteleva naaraitten purema hännätön elukka.!!!!!!
HYPPII TASAJALKAA JENKAN TAHDISSA!!!
Minä kun väkersin kädet helmoissa rautalankaa solmuun ja maassa rähämälläni nyin hiukset päästänikin.Pikku minäni uikutti korvissani ja egoni oli kuin piesten käsitelty.
Tunnin sain pähkäillä heitänkö hanskat naulaan ja nokka pystyssä häippäsen ovet paukkuen. *SIHISEE***
Tuomaristoni" sai käyttää kaiken diblomaattisen osionsa tyhjentäen sen viimeiseen nurin käännettyyn typötyhjään taskuun saakka.
Käväisehän lukaisemassa kritiikisi Idollien voittajien aloituksen alta.
Että menikin sunt niin komeesti kehumaan.
olisit jopa voinut voittaa ilman tuota sooloilua---LURJUS!!!!NainenKirjoittaa kirjoitti:
En olis ikinään arvannut!!!!!
TÄSTÄ HYVÄSTÄ saat luvan luikerrella madalletut aitasi kaksikerroin kolmella kiepillä kuten limbojen kisoissa. Saat TUHKASATEEN ja TSUNAMIEN VYÖRYT NISKOIHISI!!!!!
Sinä skopioonien siittämä epäsikiö ja tuhannen tulisten lemmenöiden kaipauksessa kituutteleva naaraitten purema hännätön elukka.!!!!!!
HYPPII TASAJALKAA JENKAN TAHDISSA!!!
Minä kun väkersin kädet helmoissa rautalankaa solmuun ja maassa rähämälläni nyin hiukset päästänikin.Pikku minäni uikutti korvissani ja egoni oli kuin piesten käsitelty.
Tunnin sain pähkäillä heitänkö hanskat naulaan ja nokka pystyssä häippäsen ovet paukkuen. *SIHISEE***
Tuomaristoni" sai käyttää kaiken diblomaattisen osionsa tyhjentäen sen viimeiseen nurin käännettyyn typötyhjään taskuun saakka.
Käväisehän lukaisemassa kritiikisi Idollien voittajien aloituksen alta.
Että menikin sunt niin komeesti kehumaan.
olisit jopa voinut voittaa ilman tuota sooloilua---LURJUS!!!!tunnustaa vauhidittanensa kisoja Leevi Lemmenjättiläisenä ja Elmana....
--Leevi oli sentään yhden naisen suosikki.....mutta kun ei ollut antanut numeroita---pirskatti!!!- kotiapäin
NainenKirjoittaa kirjoitti:
tunnustaa vauhidittanensa kisoja Leevi Lemmenjättiläisenä ja Elmana....
--Leevi oli sentään yhden naisen suosikki.....mutta kun ei ollut antanut numeroita---pirskatti!!!On tää niin hupaa!!!!:D
Onneks en antanut MITÄÄN,(paitsi pisteitä). Rudi kirjoitti:
Pakko nyt tunnustaa että olin Ruben Killer. Kylläs mut muistat. Hell´s Angels, Pihtiputaan osasto.
Muistan toki:) Senkin Brutukseni!
- Rudi
Waffen-ss kirjoitti:
Muistan toki:) Senkin Brutukseni!
Niin, että tää nahkaliivinen niittiruuben otti kantaa vain tähän jutun S/M-osioon, eli fyysiseen toteutukseen. Sen kirjoituksen perushenki oli hyvä, lämmin ja hella kuin joulutorttu, ja sai femaalimme sen mitä ansaitsikin. Kaksoispiste ja viis sulkua.
Tietenkään tämä kirjoittamani ei pidä ollenkaan paikkaansa kuten eivät muutkaan kirjoitukseni. Waffe, senkin koltiainen *nauraa*. En ikimaailmassa olis arvannu sua The Voiceksi. Täytyy sanoa että henkeäni jouduin pidättelemään kun Voicen kirjoituksia luin :). Aikamoisen sähäkkä provo kisaideasi olikin. Yllättänyt olet kyllä ennenkin. Eli jatkossa olet visusti tarkkailun alla.
Mainiosti NK tuon provon kuitenkin kesti. Kymmenen pistettä myös hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009