Kaffeen Idolsit* voittajat

NainenKirjoittaa

Harmitteluni etteivät kaikki äänestäjät ilmoittaneet
pisteitä ,joten on suorastaan mahdotonta saada julkistetuksi "puhdas" voittaja .

Omissa laskuissani pääsin lähemmäksi samaa, kuin Taikiskin( Sumppis ketjussa).

Lista näyttäisi tältä:

1.Tarinaksi
2.T.Dopermanni
3.Maan matonen

Tosin joku huomautti,että vakinikin käyttö oli säännöissä kieletty(niin kuin olikin )
ja silloin kolmanneksi tulisi Voice.

Mutta te hyvät lukijat, te olette ne todelliset valitsijat. Joten siirrän päätösvallan teille.

Aloituksen tekijänä ja kilpailun vetäjänä haluan kiittää kaikkia osallistujia. Kirjoittamisen riemu ja ilmaisun esiintuominen, sekä yhteinen hauska----
siinä varmaankin kokonaisuudessaan tuo paras anti.

Olettaisin,ettei tätä kisaa kukaan tosissaan "verissäpäin" käynytkään.

Olkoonkin siis jokainen täällä kirjoittava idolli idollien joukossa.

Onnitteluni voittajille!

17

1666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapuri

Siis toi tuomaristo näytti tuosta eilen yönä lähtevän suurten matkalaukkujen kera.Siinä pimees ne
      hissukseen häippäsivät.
      Ei myö keritty kysyyn jotta minnes ovat menos.

Näyttivät olevan sillai rakastuneita toi Risto ja Mari meinaan.Jos ne meni lemmenlomalle.

• MillaN

...Tarinaksi 50 ½

The Voice 44
      TDoberman 39
      MaanMatonen 35
      Juudas 21
      Räksä 18
      Lars Limit 15
      Tähtis, Havannoitsija, Varma Idolssi 11
      Piia 10
      Leevi 5

Pisteet on laskettu vain numeroilla annetuista ja nimellä äänestetyt on hylätty, koska tästä ei muuten olisi saanut mitään tolkkua.

Tyytykää tai olkaa tyydyttymättä.:D

*missä se Taikiskin luuraa* :)

• Pisteet muuttuu koko ajan,et kai vain suosikkiasi pedannut:)

• Late

Mä teen fyrkat.

• Räksä
        Late kirjoitti:

Mä teen fyrkat.

Kyllä euro on vienyt ihmiseltä melkein kaikki, taiteellisen lahjakkuuden ja muutaman hyvän tuomariystävän.

*vaikka samahan se mulle, pakkaan tässä minäkin*

• Juutas

olivat muuten mukavat, voitto vuan jäi suamata....kummiskin kiitos järjestäjille, makeat naurupisarat korvasivat pettymykseni karvaat kyyneleet..:) tosi hauska ketju..

• Huh*!!! pyyhkii tuskan hikeä otsaltaa*.SÄÄSTYI SENTÄÄN HIRTTOTUOMIOLTA)))))

Todettakoon suraavaa:
      En ole vastuussa tuomariston" töhellyksistä ja töpeksimistä(En tieteskään)No yksi kilpailijoista tukki saturaisen ääni- kalastukseen tuomaristolle ja sillä seurauksella ne häippäsivät lomille:-)Oma oli vika,sillä tuomaristo ei ääniä jakanut.
      Kansan syvistä riveistähän ne lopulliset äänet tulivat.

Tarinaksi kiri voittoon ja laskettiimpa sitten millä periaatteella tahansa ,niin näin se näytti vain menevän.
      Oisikko syynä sitten ollut juuri tuo kansaa koskettava tyyli.Mene ja tiedä.
      -omaperäinen huolimatta Kalle Päätalomaisesta "tiiliskivi" jorinasta
      -mustalla huumorilla mausteinen
      -perheen sisäinen draama hienoviritteisesti välitettynä ja lukijoiden omaan oivaltamiseen luottaen,siinä nämä olellisimmat tekijät
      -kirjoittaja jätti egonsa naulakkoon ja luotti sanojensa voimaan ----kohti voittoa komeasti edeten

The Voicen ballaadi" olisi tullut komeammin kuulluksi,jos kirjoittaja ei olisi pyrkinyt vauhdittamaan tekstiään alkumätkinnällä, joka kohdistui kisan aloituksen tekijään.(syyn tietänee itse parhaiten)
      Tekstissä oli sisältöä ja tunteen latausta.
      -taitavaa sanailua
      -rytmityskin paikallaan
      -katkeran suloinen vanhan suolan maku suussa ja kipu rinnassa teksti eteni pettymyksen karvasta
      kivipolkua kohden kliimaksia
      -ja huuliharpun yksinäinen herkkä soolo sai tunnelman suorastaan kipupisteiden hellyyteen

T.Dopermanni taas tavoitti lukijansa filosofimaisella kapinallisen radikaalin älyllä, joka kipusi nautinnollisesti naisen eroottista kehotietoisuutta ajeltujen kainaloiden ovulaation tuoksuisesta huumasta päästä jalkoihin ja upoksiin rakkauden ylistykseen.

Juutas sai tuttuun tekstiin hehkutusta ja täysin omanlaisensa nauruhermoja väristyttävän sävyn menettämällä "kasvonsa jääden kompuroimaan yleisön eteen pöksyt sykkyrässä jaloissaan.Piruettit, sekä vaihtojalkaiset koreograaffiset ilmaisut olivat kehokielellinen hurmos.- kaikki pelissä ja mitään säästämättä.

• Juutas

ens vuonna mie kyllä tulen, ne tuomarin itolit pittää panna turkinhihhaan ja nus... uuvelleen...

Mie tulen vaikka huosuta, jos en muuten pärjjee*

• tähtitoimittaja ejk

olin jo rasvaamassa köyttä kun luulin että joudun laskemaan pisteitä. Kisa oli kyllä mukava, esityksistä sai monet naurut mutta Juutas oli ja on ehdoton suosikkini. Yhtäkään nikkiä en tunnistanut tekstien takaa, ja Waffe saa selkäänsä lähiaikoina. Mrrh.

• tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

olin jo rasvaamassa köyttä kun luulin että joudun laskemaan pisteitä. Kisa oli kyllä mukava, esityksistä sai monet naurut mutta Juutas oli ja on ehdoton suosikkini. Yhtäkään nikkiä en tunnistanut tekstien takaa, ja Waffe saa selkäänsä lähiaikoina. Mrrh.

Waffen olantakaa ja kädenväännöllä selän taakse.
        (se nyt nyhjää hissuksiin ja nuoleksii näppäimistön kiduttamia käpälöitään ja miettii pää turvoksissa miten uskaltaa esiin kolostaan ryömiä))))))

En muuten tunnistanut minäkään.Tosin Tarinoitsajaksi vähäsen epäilin tuota Jermun roikaletta.

Kuka muuten on tuo puoskarointia tyylikkäästi harjoittava sykolooki?

--vieläkös se Toimittajan pers,,,, TAKAMUS rulettaa sillä piikitys systeemillä?---

*ihan täs vaan viattomana kysäisin*
        (viilaa kissankynsiään) tuli niin sähäkän eläimellinen olo, kun äksöni kohosi nuppiin ton Waffen takia.=>

• tähtitoimittaja ejk
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

(se nyt nyhjää hissuksiin ja nuoleksii näppäimistön kiduttamia käpälöitään ja miettii pää turvoksissa miten uskaltaa esiin kolostaan ryömiä))))))

En muuten tunnistanut minäkään.Tosin Tarinoitsajaksi vähäsen epäilin tuota Jermun roikaletta.

--vieläkös se Toimittajan pers,,,, TAKAMUS rulettaa sillä piikitys systeemillä?---

(viilaa kissankynsiään) tuli niin sähäkän eläimellinen olo, kun äksöni kohosi nuppiin ton Waffen takia.=>

piti vastaanottoa 50-palstalla, ja hän oli taikis. Kaffen psykolooki taas on MillaN, se kurja lepakko. Vielä rulettaa härveli persuksissa, pöön autti on kohta taakse jäänyttä elämää.
        Waffe pitää viedä Montulle ja antaa siiveniskuja oikein olan takaa. Samperi, taas se sai huijattua.

• Psykolooki
        tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

piti vastaanottoa 50-palstalla, ja hän oli taikis. Kaffen psykolooki taas on MillaN, se kurja lepakko. Vielä rulettaa härveli persuksissa, pöön autti on kohta taakse jäänyttä elämää.
        Waffe pitää viedä Montulle ja antaa siiveniskuja oikein olan takaa. Samperi, taas se sai huijattua.

Voisijako hää tulla vastaanotol nii ruutataan se härveli persuuksistas poies vai vieläkö hää sitä tarvittee?

• tähtitoimittaja ejk
        Psykolooki kirjoitti:

Voisijako hää tulla vastaanotol nii ruutataan se härveli persuuksistas poies vai vieläkö hää sitä tarvittee?

antaa härvelin vaan rulettaa, ei se menoa haittaa. Enempi olen Rudista huolissani, sillä on kuulemma myös pöön autti. Tai sitten se on vaan sammunut.

• Psykolooki
        tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

antaa härvelin vaan rulettaa, ei se menoa haittaa. Enempi olen Rudista huolissani, sillä on kuulemma myös pöön autti. Tai sitten se on vaan sammunut.

...tai mie siit Ruudista tiijjä. Suapihan sitä tulla vastaanotille Ruudinkii jos tahtoopi. Antaapi sit härvelin olla mut jos alkaapi härveli prutputtaa, nii niist ei tarvii säekähtää, ne ovatkii vuan niit sivuoireit.

Mitäs jos piiloudun kaapuun ja pysyn kotkankynsienne ulottumattomissa:)

• NainenKirjoittaa kirjoitti:

Tarkoitukseni oli saada sinut pois tolaltaan, kieltämättä taisin hiukan onnistua.

Muuten se mun biisi valinta oli aikas makee:)

..palstapöönautista ja muusta sekopäisyydestään,niin toi Taikkiksen kyökkisykoloogin vastaanotto viiskymppisissä sai minut suorastaan hurmoksiin.
        (käväisin nyt aamulla lukaisemassa)

Tuossa jo olis ainesta ihan pukinkonttiin kirjaksi asti. Voi taivaittentekijät millaista kielenirrottelua.Ts,khin saa,,,, sh,anhaa shuustaan
        enää sh,haa ...naakaan.AUTS*

Ja näyttää Millaninkin kahenekun puoskari sykolokia tepsivän.

*että tulinkin hyvälle tuulelle*****

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2208
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1704
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1509
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1504
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      93
      1043
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe