sheriffi Cesarille..

miravaan

voisko saada viestii niille BB:n teknikoille et txtii vois pistää useemminkin kehiin, ei vaan sillon ku porukat on makkaris tai bases. Usein ku moni bamlaa samaan aikaan on vaikee saada sanoist selvää.Jos ei ois hankalampaa vois vaik txtittää koko BB:n, inhottaa yöllä huudattaa masiinaa täysil, :)... ja silti ei sanoist saa selvää.- :(- ja snadi vinkki kuiteskin viel BB-valvojille- : sääntöihin vois viel kuuluu sxi-&törkeesanojen/ juttujen puhekielto!! Mua ainakin kiinnostaa se et kuka pärjää, EI SE kuka nai/runkkaa t. bamlaa muuten vaan törkeitä!!-Tajuun et siel porukka on "vaikees" tilantees, mut vois pikkusen funtsii et kaikki katsojat ei oo alle 20:iä, eikä kaikkii noi jutut kiinnosta, vaikka ite OHJELMA (tyyppinä) on kiinnostava..:) -Maku menee mauttomuuden myötä-ehkä se lisää niit alaikäsii tsiigaajii joilt toi pitäs olla kielletty, mut henk. koht. ajatellen ni mun ( tuttujenikin) täytyy lopettaa sinällään kiinnostavan ohjelman tsiigaaminen jos vaan noi em. asiat on aina tyrkyllä. Yököttää joidenkin "julkinen" nainti,joku moraali olis oltava..Tää ohjelma (BB) luo se kuvan et nuorilla ei TODELLAKAAN oo mieles ku viina ja sexi!! - Mieluummin kuuntelen vaikka "blondien juttuja" ku kattelen ala-arvosta s-törkyä..Onhan siel talossa muitakin, näyttäkää niitä.Noi S-hulluthan vaan luulee olevansa entistä coolimpia ku ne on tapetilla!! .- En todellakaan haluis uskoo et nykynuoret on vaan tota!!-On siel BB-talossakin ihan ihmisiä jotka ei usko et kaikki pitää olla vaan "sitä". Kuvatkaa, kuunnelkaa ja näyttäkää niitä enemän,please! - Ekajaksosta jo kävi selvä jako kuka on muutakin.. miks niiden on ollu pakko tulla mukaan tähän pelleilyyn? Miks vähemmistö nykysin saa suuremmat haloot?? Ei tissin tai peniksen/perseen näyttäminen tai siitä puhuminen tee ihmisestä tippaakaan fiksumpaa.Päinvastoin.. Mut jos tää suomalainen BB onkin tehty vaan niitä ajatellen, niin en voi ku valittaa....
Tsemppiä niille muutamille kunnon ihmiseille!!
Ja toivottavasti joku sananen menee tekijöillekin..jos ei muuta niin,please,ainakin se textitys!! / mul on tietty kans se kapula jolla saan noi "irstailijat kuriin.".( Maailmalla sitä kuulee ja sitä on ollu pakko ruveta sietää,..mutta TV:stä- KIITOS EI!!) Venatkaa nyt ainakin joku vuos et me "fossiilit" ollaan dementoituneita jo...paitsi et.. mitäs teidän skidit sit siit funtsii: tai toisinpäin:mitäs te härskihartikaiset ootte sit mieltä ku teidän skidit duuna niinku te ootte duunannu ja bamlaa niinku te bamlaatte nyt.. hehheh..tänkin on meikäläinen jo nähny..Valitettavasti joka tyypille tulee ikää lisää..

4

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En nyt sentään kuitenkaan millään tavalla ole BB-tuotantotiimissä mukana. Sinänsä kirjoituksesi oli kyllä oikein sopiva tänne.

• Prima

Niinpä, Ota tuosta kirjoituksesta sitten selvää, mitähän kouluja tuonkin kirjoittanut on käynyt

• miravaan

..siinäpä sulle miettimistä kun et edes kirjotettuu textii ymmärrä..ku ei nykysin voi pistää edes apuluokalle HEHHEH.. ei ne koulut vaan se järki..;D hauskaa jatkoo sullekin!! Oikeesti!!

• yhtäpötköä ja virheitä
        miravaan kirjoitti:

..siinäpä sulle miettimistä kun et edes kirjotettuu textii ymmärrä..ku ei nykysin voi pistää edes apuluokalle HEHHEH.. ei ne koulut vaan se järki..;D hauskaa jatkoo sullekin!! Oikeesti!!

sheriffi Cesarille..
        Kirjoittanut: miravaan 11.10.2005 klo 16.09

voisko saada viestii niille BB:n teknikoille et txtii vois pistää useemminkin kehiin, ei vaan sillon ku porukat on makkaris tai bases. Usein ku moni bamlaa samaan aikaan on vaikee saada sanoist selvää. Jos ei ois hankalampaa vois vaik txtittää koko BB:n, inhottaa yöllä huudattaa masiinaa täysil, :)... ja silti ei sanoist saa selvää.- :(-

ja snadi vinkki kuiteskin viel BB-valvojille- : sääntöihin vois viel kuuluu sxi-&törkeesanojen/ juttujen puhekielto!! Mua ainakin kiinnostaa se et kuka pärjää, EI SE kuka nai/runkkaa t. bamlaa muuten vaan törkeitä!!-Tajuun et siel porukka on "vaikees" tilantees, mut vois pikkusen funtsii et kaikki katsojat ei oo alle 20:iä, eikä kaikkii noi jutut kiinnosta, vaikka ite OHJELMA (tyyppinä) on kiinnostava..:) -Maku menee mauttomuuden myötä-ehkä se lisää niit alaikäsii tsiigaajii joilt toi pitäs olla kielletty, mut henk. koht. ajatellen ni mun ( tuttujenikin) täytyy lopettaa sinällään kiinnostavan ohjelman tsiigaaminen jos vaan noi em. asiat on aina tyrkyllä.
        Yököttää joidenkin "julkinen" nainti,joku moraali olis oltava..Tää ohjelma (BB) luo se kuvan et nuorilla ei TODELLAKAAN oo mieles ku viina ja sexi!! - Mieluummin kuuntelen vaikka "blondien juttuja" ku kattelen ala-arvosta s-törkyä..Onhan siel talossa muitakin, näyttäkää niitä.Noi S-hulluthan vaan luulee olevansa entistä coolimpia ku ne on tapetilla!! .- En todellakaan haluis uskoo et nykynuoret on vaan tota!!-On siel BB-talossakin ihan ihmisiä jotka ei usko et kaikki pitää olla vaan "sitä". Kuvatkaa, kuunnelkaa ja näyttäkää niitä enemän,please!
        - Ekajaksosta jo kävi selvä jako kuka on muutakin.. miks niiden on ollu pakko tulla mukaan tähän pelleilyyn? Miks vähemmistö nykysin saa suuremmat haloot?? Ei tissin tai peniksen/perseen näyttäminen tai siitä puhuminen tee ihmisestä tippaakaan fiksumpaa.Päinvastoin.. Mut jos tää suomalainen BB onkin tehty vaan niitä ajatellen, niin en voi ku valittaa....

Tsemppiä niille muutamille kunnon ihmiseille!!

Ja toivottavasti joku sananen menee tekijöillekin..jos ei muuta niin,please,ainakin se textitys!! / mul on tietty kans se kapula jolla saan noi "irstailijat kuriin.".( Maailmalla sitä kuulee ja sitä on ollu pakko ruveta sietää,..mutta TV:stä- KIITOS EI!!) Venatkaa nyt ainakin joku vuos et me "fossiilit" ollaan dementoituneita jo...paitsi et.. mitäs teidän skidit sit siit funtsii: tai toisinpäin:mitäs te härskihartikaiset ootte sit mieltä ku teidän skidit duuna niinku te ootte duunannu ja bamlaa niinku te bamlaatte nyt.. hehheh..
        tänkin on meikäläinen jo nähny..Valitettavasti joka tyypille tulee ikää lisää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe