on tässä tullut suhteellisen selväksi,että BB:n tuotantotiimi voi/saattaa tehdä melkeimpä mitä vaan.tarkoitan että voivat halutessaan tehdä jotain "temppuja" saadakseen jonkun kilpailijan ulos talosta taikka äänestykseen.näitä kikkoja saatetaan tehdä sen vuoksi että saataisiin joku yllätys voittaja vaikka on täysin selvää että perttu on yleisön suurin suosikki ja tulee voittamaan kisan.mitä mieltä olet manipuloiko BB:n väki kisan tapahtumia haluamaansa suuntaan??
manipulointia???
1
318
Vastaukset
Ensinnäkin sanoisin että Pertun mahdollinen voitto eivät vielä ole mitenkään selvä. Kilpa lähestyy vasta puoltaväliä, ja ohjelma saa yhä enemmän katsojia (lue äänestäjiä) ohjelman edetessä.
Manipuloinnista sanoisin että tuotantotiimi tekee varmasti kaikkensa, formaatin puitteissa, jotta ohjelma olisi mahdollisimman mielenkiintoinen. Seksi myy joten varmasti eivät ole olleet pahoillaan että sitä on ollut, ja ärsyttävät persoonat herättävät vilkasta keskustelua. Heille on kuitenkin myös tärkeää ettei ohjelma liiaksi "lokaannu", koska varmasti on tarkoituksena tehdä mahdollisimman monta BB-kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826