Hei oikeesti...kyllä bb olisi näyttänyt jos olisivat käyneet hakemassa Timon tavaroista kortsuja..!!
Ja Hannan matkatavaroissa EI ollut e-pillereitä!!
Eli kohta Hanna on paksuna vai onko muita ehdotuksia?
Vastailkaa!
P.S
ja muutenkin Timolla oli vain 5 kortsua eli jäljellä olisi vain 1-2 kortsua ja jos ovat vielä yli kuukauden siellä ja sama tahti jatkuu niin loppuuko seksi talossa kortsujen puutteeseen,,vaikka en vieläkään usko että ovat humalassa käyneet kortsuja hakemassa ja olishan sen käytetyn kortsun roskiin heittäminenkin näytetty siinä missä äskön näytettiin jopa Terhi aivan ilkosillaan mm. tässä hyvä esimerkki siitä etteibb epäile näyttää mitään..
mitä ehkäisyä Hanna ja Timo käyttää?
15
3696
Vastaukset
- mä vaan
Mistä tiedät että he on harrastaneet mitään muuta kuin pippelin venytystä ja siinä ei kummosia ehkäisyjä tarvita.
- Minä taas, Sussu
...siitä että esim. se viimeinen "akti" oli selvää lähetyssaarnaja asentoa ja molemmat puhkis samaan aikaan...
Ihan selvää humalaisten seksiä!! - varmaan
Minä taas, Sussu kirjoitti:
...siitä että esim. se viimeinen "akti" oli selvää lähetyssaarnaja asentoa ja molemmat puhkis samaan aikaan...
Ihan selvää humalaisten seksiä!!yhden humalaisen seksiä. Timohan ei ota juuri ollenkaan. Mut heti kun Hanna ottaa, niin käyttää tilaisuutta hyväkseen ja menee köyrimään sitä.
- mä vaan
Ne käyttää vanhoja kortsuja.
Samoin kuin sukkiakin. Kääntää vaan nurinpäin. Kyllä se hätä keinot keksii.- Sussu
...kyllä bb näyttisi vilauksen kortsusta jossain vaiheessa..
- sillä bimbolla
olla kierukka, tai sit jompikumpi on tehny sterilisaation, eiks niin??
tai sit ne luotti varmoihin päiviin, ohan näitä, ottivat riskin..
huu nous- Sussu
...koska sterilisaatiota ei tehdä alle 30 vuotiaille, kuin hyvin perustellusti esim. vammaisille..
- eiks se hanna
Sussu kirjoitti:
...koska sterilisaatiota ei tehdä alle 30 vuotiaille, kuin hyvin perustellusti esim. vammaisille..
vähän niinku oo, tai timppa ainakin on!
- helvettiä
se yhdellekään meistä kuuluu, miten ehkäisevät. Huudatteko omat ehkäisykeinonne ympäri maailmaa???
Molemmat on aikuisia ihmisiä!!!!- hei
kyllähän ne aktinsakin huohottavat koko suomelle.. eiko silloin voida näitäkin asioita pohtia.
- miau
On myös muita ehkäisymenetelmiä...jos ootte kuullu kierukasta!? Sitä ei oo tarvinnu asetella itekseen paikalleen,eikä oo kovin näkyvä ;)
ps.eikä sitä laiteta ainoastaan synnyttäneille naisille.- näköjään lue
näitä viestejä!!
Ainakin nyt viimeksi kun sohvalla olivat peiton alla niin oli kumi käytössä. Millon lie Timo ottanut taskuunsa valmiiksi. Mitään ei tietysti näy, mutta keskusteluista ilmeni aivan selvästi.
Aika hurttia huumoria heittivät vielä lopuksi kun Timo ehdotti että piilotetaan käytetty kumi jonnekkin sohvan koloon :D- just
Eeeeee. Tosi hurttia huumori. Meinasitko kuolla nauruun.
Käytetty kumi sohvan koloon.Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pienet on sinullakin ilot - kaikkitietävä
just kirjoitti:
Eeeeee. Tosi hurttia huumori. Meinasitko kuolla nauruun.
Käytetty kumi sohvan koloon.Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pienet on sinullakin ilotja etsi sieltä selitys sanalle sarkasmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816