IOK:n ajatellaan olevan Jeesuksen sanelema. Myös muita kanavia löytyy jotka kokevat Jeesuksen tekstiensä lähteeksi. Ruotsalaisen Anna Bergin kirjoja om suomennettu useita. "Jeesuksen opetuksia", "Kirja Jeesuksen elämästä" "Rakkaus -tie Jumalan luo ja onneen" sekä "Kuolema ja jälleensyntyminen -elämä elämien välissä" sekä "Miten maapallo muuttuu paratiisiksi"
Kirjoja on kustantanut Vesa Vuorinen ja Michaelkirjat.Miten suhtaudutte tälläiseen kanavointiin? Oletteko perehtyneet kirjoihin? Mielestäni Anna Bergin Jeesuksen tyyli kaukana IOK:n Jeesuksesta.
Mitä mieltä Anna Bergistä?
kiinnostunut.
1
351
Vastaukset
- Yksi ihminen
En ole lukenut Anna Bergin kirjoja, mutta luin tässä äskettäin Claire Blatchfordin kirjan: Kääntyminen.
Hän kuuli myös sisäisen äänen sanelua ja kirjoitti kuulemansa muistiin. Sanelijan väitetään myös olleen Kristus Jeesus.
Pieni ote kirjasta:
Kaipaan ihmisiä, jotka katsovat suoraan minuun,
ei kirjojen tai toisten ihmisten kautta.
Monet ovat peloissaan,
he luulevat etteivät ole riittävän hyviä etsiäkseen minua, suoraan.
Älä pelkää tulla luokseni milloin tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712