Vielä kerran...

Claypool

Suomi24:n äänestys on perseestä, Perttu on kingi, Perttu on paska, Minna on kattilanatsi, Hanna on lutka, Timo on laiska paska, näitä samoja ketjuja on ihan liikaa.
Siinä kaikki tämän sivun aiheet tiivistettynä. Katso, jos jostakin aiheesta löytyy jo keskustelu ja aloita sitten vasta uusi samanlainen.

30

1519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoo

siinä meillä yks palstanatsi. mee muualle ynisee jos ei kiinnosta lukea tätä palstaa!

• Claypool

Dodiin, taas päästään tappeleen, näin se homma etenee!

• turha jätkä
        Claypool kirjoitti:

mietis vähän, mitä tarjottavaa sulla on tälle palstalle. et osaa kuin valittaa palstan tasosta, et halua puhua kilpailijoista vaan itsestäsi, sinulla ei edes ole mitään kantaa kilpailijoista. pidemmittä puheitta: häivy!

• työ tiällä
        Claypool kirjoitti:

tappelette iliman meikäläistä ja missä little brotherkii luuraa??

• Claypool
        työ tiällä kirjoitti:

tappelette iliman meikäläistä ja missä little brotherkii luuraa??

Nyt ollaan asian ytimessä, sheriffi on taas ihan onnessaan. ELI: Mä olen kyllä noista kilpailijoistakin puhunu (=haukkunu), ja sanoin, että Perttu ja Mika on parhaat jätkät talossa, mutta rupee noi Pertun fanit ottaa päähän. Kyllähän tosta BB:stä voisi ihan järkevästikin puhua, mutta kuinkakohan moni tälläkin palstalla viitsii vakavissaan olla. Kyl mä voisin sanoo jollain ketjulla, et Mika on asia jätkä, huono puoli, et noita ketjuja on jotain viiskyt samasta aiheesta, eli aika vaikeeta valita se järkevin ja aktiivisin niistä.
        Jos vituttaa, itke sitä. Maailma on paha paikka.

• paskan hailee
        Claypool kirjoitti:

Nyt ollaan asian ytimessä, sheriffi on taas ihan onnessaan. ELI: Mä olen kyllä noista kilpailijoistakin puhunu (=haukkunu), ja sanoin, että Perttu ja Mika on parhaat jätkät talossa, mutta rupee noi Pertun fanit ottaa päähän. Kyllähän tosta BB:stä voisi ihan järkevästikin puhua, mutta kuinkakohan moni tälläkin palstalla viitsii vakavissaan olla. Kyl mä voisin sanoo jollain ketjulla, et Mika on asia jätkä, huono puoli, et noita ketjuja on jotain viiskyt samasta aiheesta, eli aika vaikeeta valita se järkevin ja aktiivisin niistä.
        Jos vituttaa, itke sitä. Maailma on paha paikka.

kuka aukoo ja mitä, luen sen mitä huvittaa ja kommentoin sen mitä huvittaa, et silleen!

Mutta, olis ihan kiva jos ei aina niitä samoja paskan jaarituksia tyyliin, Perttu rules ja Hanna ulos, kaikkihan nuo jo tietää!

• Claypool
        paskan hailee kirjoitti:

kuka aukoo ja mitä, luen sen mitä huvittaa ja kommentoin sen mitä huvittaa, et silleen!

Mutta, olis ihan kiva jos ei aina niitä samoja paskan jaarituksia tyyliin, Perttu rules ja Hanna ulos, kaikkihan nuo jo tietää!

Tohon mä just tähtäänki, edes yksi tyyppi oli tarpeeksi fiksu ymmärtämään.

• savolaiset ollaankin
        Claypool kirjoitti:

Tohon mä just tähtäänki, edes yksi tyyppi oli tarpeeksi fiksu ymmärtämään.

fiksuja, senhän oon yrittänyt kertoa aiemminkin!

• Claypool
        savolaiset ollaankin kirjoitti:

fiksuja, senhän oon yrittänyt kertoa aiemminkin!

Nää on niin yksinkertasta porukkaa, ei ne ymmärrä vaikka kuinka sanois.

• gaypool?

Kuka on niin VITUN tyhmä että kirjoittaa taas uuden avauksen! No homoallas tietenkin!

• Claypool

Ettei tajua, että noita uusia ketjuja tulee kerran minuutissa, eli mulle on ihan turha ruveta aukoon päätä turhista ketjuista.

• dissaaja
        Claypool kirjoitti:

Ettei tajua, että noita uusia ketjuja tulee kerran minuutissa, eli mulle on ihan turha ruveta aukoon päätä turhista ketjuista.

Ittehän avasit uuden niinku!

• Claypool
        dissaaja kirjoitti:

Ittehän avasit uuden niinku!

Lues toi mun avausviesti ja ihmettele sitä. Siinä mä just kiroon sitä, et noita samanlaisia ketjuja tulee kerran minuutissa. Tää on tällästä käänteispsykologiaa, yrittäkää lapsoset ymmärtää...

• rillipiru
        Claypool kirjoitti:

Lues toi mun avausviesti ja ihmettele sitä. Siinä mä just kiroon sitä, et noita samanlaisia ketjuja tulee kerran minuutissa. Tää on tällästä käänteispsykologiaa, yrittäkää lapsoset ymmärtää...

Vaikee ymmärtää kun teit uuden avauksen. Oisit kirjoittanut avattuun ketjuun.

• Claypool
        rillipiru kirjoitti:

Vaikee ymmärtää kun teit uuden avauksen. Oisit kirjoittanut avattuun ketjuun.

Eihän kukaan muukaan kirjoita, miks mun pitäa tehä poikkeus ku oon semmonen pelle? Mua vaan naurattaa noi teidän vinkumisenne, eli tollatteella kitinällä mun kaltasia häiriköitä ei saada pois. Mutta eiköhän se ala kaikkia vituttaa, kun tulee täysin turhia viestejä kolmesti minuutissa. Ei sitä tajua, kuinka perseestä turpaan saaminen on ennenkuin on oma nokka poskessa kiinni.

• potutta
        Claypool kirjoitti:

Eihän kukaan muukaan kirjoita, miks mun pitäa tehä poikkeus ku oon semmonen pelle? Mua vaan naurattaa noi teidän vinkumisenne, eli tollatteella kitinällä mun kaltasia häiriköitä ei saada pois. Mutta eiköhän se ala kaikkia vituttaa, kun tulee täysin turhia viestejä kolmesti minuutissa. Ei sitä tajua, kuinka perseestä turpaan saaminen on ennenkuin on oma nokka poskessa kiinni.

tota samaa mä oon nyt yrittäny täs pari päivää toitottaa(avasin jopa itse aiheesta keskustelun eilen "SELITTÄKÄÄ KESKUSTELIJAT").

Olen nyt alkanut kaikkiin turhiin aloituksiin kommentoimaan tyhmästä aloituksesta ja ilmoitan myös seriffille niistä.oikeeesti harmittaa ku ois kiva seurata jotai keskustelua, mutta kun sitä etsii nii joutuu selaaman kymmenen sivua taaksepäin!

ne joille nämäkin meidän viestit on suunnattu niin eivät miitä kuitenkaan lue koska heitä kiinnostaa vain nähdä se oma otsikko ja kuinka monta siihen vastaa.

• Claypool
        potutta kirjoitti:

tota samaa mä oon nyt yrittäny täs pari päivää toitottaa(avasin jopa itse aiheesta keskustelun eilen "SELITTÄKÄÄ KESKUSTELIJAT").

Olen nyt alkanut kaikkiin turhiin aloituksiin kommentoimaan tyhmästä aloituksesta ja ilmoitan myös seriffille niistä.oikeeesti harmittaa ku ois kiva seurata jotai keskustelua, mutta kun sitä etsii nii joutuu selaaman kymmenen sivua taaksepäin!

ne joille nämäkin meidän viestit on suunnattu niin eivät miitä kuitenkaan lue koska heitä kiinnostaa vain nähdä se oma otsikko ja kuinka monta siihen vastaa.

Viestit, joiden otsikko on "TYHMÄ!!!" sun pistämiäs? Hyvällä asialla olet, mutta ei se häiriköitä kiinnosta.

• oikein
        Claypool kirjoitti:

Viestit, joiden otsikko on "TYHMÄ!!!" sun pistämiäs? Hyvällä asialla olet, mutta ei se häiriköitä kiinnosta.

kiinni jäin=)

• Little Brother

tämä foorumi suoltaa aivan turhaa paskaa. tällä palstatilalla voitaisiin paneutua esim. kunnallivaaleihin.

• Minä tässä,

emme me nyt ihan niin perverssejä ole kuiteskaan!!

• tinalady

turhaa paskaako? annetaanpas kaikkien nyt keskustella mistä tykkää. ne kunnallisvaaleista keskustelevat löytää varmaan kohtalontovereita eri paikasta kuin BB-keskustelupalstalta. On niin helvetan helppo seurata keskusteluja vaikka ne vaihtais koko ajan aihetta ei haittaa, kun ne on allekkain! Ihmiset ei vaan ymmärrä.. Ja Claypool, mikset olisi aloittanut uutta keskustelua, täällähän kaikki lukevat vain noita uusimpia juttuja! (tunnustaudun! )

• Claypool
        tinalady kirjoitti:

turhaa paskaako? annetaanpas kaikkien nyt keskustella mistä tykkää. ne kunnallisvaaleista keskustelevat löytää varmaan kohtalontovereita eri paikasta kuin BB-keskustelupalstalta. On niin helvetan helppo seurata keskusteluja vaikka ne vaihtais koko ajan aihetta ei haittaa, kun ne on allekkain! Ihmiset ei vaan ymmärrä.. Ja Claypool, mikset olisi aloittanut uutta keskustelua, täällähän kaikki lukevat vain noita uusimpia juttuja! (tunnustaudun! )

Kyllä noi viimeiseksi vastatut viestit pitäisi tuohon etusivulle saada, on meinaan perseestä hakea eilisiä keskusteluja jotain seitsemän sivua taaempaa.

• Claypool

Little Brotherin BB cd viesti poistettiin ja olin just vastaamassa siihen! Ei ollu eka LB:n viesti tänään... XD

• Little Brother

teen juuri valitusta :D

• Claypool
        Little Brother kirjoitti:

teen juuri valitusta :D

Ja minä pistän uuden ketjun pystyyn! XD

• anttiruiskus
        Claypool kirjoitti:

Pistä vaan jonnekin idols-palstalle!

• julle
        Claypool kirjoitti:

Menit sitten avaamaan!

• Claypool
        anttiruiskus kirjoitti:

Pistä vaan jonnekin idols-palstalle!

Enköhän mä oo taas tänäänki jo sen verran riehunu, että jätetään noi turhimmat topicit pois...kai...XD

• Cesar

Mielelläni näkisin sinun nimimerkkisi täällä rekattuna.. Antisi palstalle on sen verran huomattava että se (ainakin toisinaan :D) ansaitsi vahvennetun otsikon (En kai mä nyt ihan hirveesti sun viestejä setää ole poistanut?). Tee se ennenkuin joku kiusallaan rekkaa sen...

• Alkuperäinen Claypool

Joku meni ja rekisteröi sen jo, eli pitää keksiä uus nimimerkki. Mutta minua se ei pysäytä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe