saiko tytöt tuoda esim e-pillereitä taloon tai muita hormonallisia ehkäisyvälineitä(renkaita, laastareita) ja jos toi, niin ketä niistä syö e-pillereitä?
TYTÖT+E-pillerit esim?
12
2153
Vastaukset
- Kuka niistä?
KUKA! KUKA! KUKA! Ette kai te ylioppilaskirjoitusten äidinkielen aineessa kirjoita ketä, kun tarkoitatte kuka? (Ketä kiinnostaa, kuka on kiinnostunut. Kuka kiinnostaa, ketä on kiinnostanut)
- kiinnostunut...
nussitaan pilkkua
- argh!!!
Helvettiäkö tänne tuutte neuvomaan miten pitäs kirjottaa!!Tää on keveistä kepein keskustelupalsta eikä ketään kiinnostaa teidän oikeinkirjotusopit!!Eikö täällä ollu tarkoitus keskustella big broteherista??!!Niin että painukaa vttuun täältä!!!
- godisawoman
http://www.seiska.fi/viihde/bigbrother/
Tsekkaa kilpailijoiden matkatavarat.- kiinnostunut...
miksi osalla kilpailijoista oli herpesvoidetta mukana? vaivaako moinen alapäävaiva heitä
- godisawoman
kiinnostunut... kirjoitti:
miksi osalla kilpailijoista oli herpesvoidetta mukana? vaivaako moinen alapäävaiva heitä
Kuusi kondomia ja lisää toisessa laukussa? On ollu kovassa käytössä, toivottavasti tulevaisuudessa yhtä kovassa...
- Herpes sipmlex
Se on HUULIherpes-voidetta! Eli yskänrakko!
- lekuri..........
herpesVOIDE on tarkoitettu yläpäähän, eli tavanomaiseen huuliherpekseen. Alapään herpes tas hoidetaan penslaamalla jne. Ottakaa vittu asioista selvää...
Niin siis ainakin sen perusteella että kathylla ja Iinalla on tavaroissa mainittu e-pillerit.
- nappi
Et voi tosissasi luulla jonkun tänne kirjoittavan tietävän moista asiaa. Eikä se edes kuulu muille. Voi teitä.
- Ei niin nuori enää. 32
Kun nainen alle kaksikymppisenä hankkii pillerit, ei niden syöntiä noin vain lopeteta, jos vaikka sinkkuna vähän aikaa onkin. Pillerit pitävät kierron tasaisena ja varmasti kivempi talossakin tietää parion tunnin tarkkuudella koska menkat alkaa. Ilman pillereitä ne alkaa koska vaan. Sitäpaitsi JOKA päivä pillerin ottamalla ei menkkoja edes tule. Vuodattavat sitten, kun tippuvat kisasta.
- kiinnostunut...
Ei niin nuori enää. 32 kirjoitti:
Kun nainen alle kaksikymppisenä hankkii pillerit, ei niden syöntiä noin vain lopeteta, jos vaikka sinkkuna vähän aikaa onkin. Pillerit pitävät kierron tasaisena ja varmasti kivempi talossakin tietää parion tunnin tarkkuudella koska menkat alkaa. Ilman pillereitä ne alkaa koska vaan. Sitäpaitsi JOKA päivä pillerin ottamalla ei menkkoja edes tule. Vuodattavat sitten, kun tippuvat kisasta.
siksi mietinkin,että monikohan siellä menkkojaan juuri tuolla tavoin siirtelee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889