Mistä Espoosta löytää kunnon aikuisbalettia?? En halua uudestaan 16-vuotiaiden nirppanokkien seuraan! Anteeksi vain. En halua mihinkään "huippuosaavaan" ryhmään vaan sellaiseen perusryhmään. Vähän edenneisiin, koska itse lopetin tanssimisen 12-vuotiaana niin nyt haluan tavallaan aloittaa "alusta". Haluan pitää baletin vain ja ainoastaan harrastuksena. En halua opettajaa joka vaatii liikoja. Harrastus ei saa olla painostava painostavan työn ohella. Haluan tanssimaan tanssimisen ilosta. Olen todella kiitollinen neuvoistanne!
BALETTI
aikuistanssija
1
301
Vastaukset
...vaativa laji, joten opettajankin on oltava vaativa eikä lepsu. Ainakin minun mielestäni. Kun jokainen pienikin liike vaatii kurinalaisuutta , tarkkuutta ja satoja toistoja, on tärkeää että myös opettaja edellyttää tarkkuutta ja lipsumattomuutta harjoituksissaan. No mutta se minun mielipiteestäni =) Espoosta en tiedä, mutta Helsingistä luulisi löytyvän kursseja ja tunteja joka lähtöön. Esim. kansalaisopistolla on yleensä monia eri kursseja, ja uskoisin Tanssitaiteen laitokseltakin löytyvän aikuisryhmiä. Vannomaan en mene =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019