Niin. Mitenhän tämä ohjelma on vaikuttanut Minnan perheeseen, kun lapset ovat katselleet äidin sekoiluja. Saisi hävetä vanha akka!
Mitenhän Minnan perhe???
7
1232
Vastaukset
Uskon että olet "HYVIN" huolissasi Minnan perheestä. Juuri tällaisilla viesteiilä niitä huolia aiheutetaan!
- Unski
Ootkoha siekään ihan järissäsi?
- godisawoman
Koulun pihalta on muksut saaneet keräillä leegojaan, kun isot pojat on tullu vittuileen.
- töttöröörööö
Ei immeiset noin tiukkapipoisia oo. Miten se minna muka nyt niiiiin ois mikannu, että koko perheen pitäis hävetä? Ihminen on perusluonteeltaan sosiaalinen (psyko-fyysis-sosiaalinen kokonaisuus) eli se, että hakeutuu seuraan ja toisen ihmisen lähelle, on vain normaalia. Ja siinä, että makoilivat vierekkäin vaatteet yllä, ei pitäisi olla mitään hävettävää tai kaduttavaa. Eri ois ollu, jos jotain olisivat tehneet eli siis bylsineet siinä kaiken kansan näehden. Toi vittu-sana.. osaatko paljoakaan muita sanoja?
- godisawoman
töttöröörööö kirjoitti:
Ei immeiset noin tiukkapipoisia oo. Miten se minna muka nyt niiiiin ois mikannu, että koko perheen pitäis hävetä? Ihminen on perusluonteeltaan sosiaalinen (psyko-fyysis-sosiaalinen kokonaisuus) eli se, että hakeutuu seuraan ja toisen ihmisen lähelle, on vain normaalia. Ja siinä, että makoilivat vierekkäin vaatteet yllä, ei pitäisi olla mitään hävettävää tai kaduttavaa. Eri ois ollu, jos jotain olisivat tehneet eli siis bylsineet siinä kaiken kansan näehden. Toi vittu-sana.. osaatko paljoakaan muita sanoja?
No mitäs se Minna oli jotain kännissä koittanu saada Antilta, ei varmaan yhtään muksuja kotona hävettäny. Ja kuule, maailma on paha paikka. Jos VITUTTAA, tee itsari ja toivo parempaa huomista.
- The Real Karipoika
On voineet ottaa lapset vähän pleksiin... miulla oli yks koulu kaveri ja se sai pleksiin sen takii kun sen mutsi oli kerran meillä maikan sijaisena...
- ajatuksestasi
Hyvä, kun joku edes ajattelee oikeasti ja saa viestinsäkin tänne palstalle. Todella ihmeissäni katselen bb:n vastuuta ihmisistä ja ajattelen lapsia, joille tämä ei ole huvia, vaan on heillä ikävä ja sattuu sydämeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889