Minkä haluatte seuraavas viikko tehtäväs?
Itse haluaisin sen muna jutun, muut tehtävät tyhmiä.
Minkä haluatte viikkotehtäväs?
24
5988
Vastaukset
Loistavia improvisatioita ovat jo heittäneet, niin tästäkin voisi tulla tudella hupaisa.
- PomPomPom
Ehdottomasti se kananmunan raahaaminen mukana!
Vaikuttaisi hauskalta operaatiolta! - Vittoria de Sica
Pertuscoonii lavalle, kaikki hyviä paitsi Minna se vois kuiskii ja itkee.
- Perttu ja Mika on kingei
Perttu ja Mika saa siitä varmasti loistavan omalla panoksellaaan ja ei muutkaan ole huonompia :) eikun näyttelyä kehiin
- kana
tulis hauska viikko ;-)
- TuiRe
Se olis nyt kivaa vaihteluu.. vasta oli ne laulu jutskat et siin oli niiku "ilmasutaitoo" ja viimeviikko poletii pyöräl! Munaa pöytään!
- 24/7....
Siellä olisi jotain toimintaa, kun harjoittelevat yms. Muistakaa miten hyviä näyttelijöitä Mika ja Perdöö olivat. NÄYTELMÄ TIETENKIN.
- jeps
Pikkasen hauskuutta kehiin=) Sellaset voimamittelöt tai munan suojelut on tylsiä..
- tehtävänä
Muna tehtävä.
- parempi
Paras tehtävä olis tuolle porukalle joukkorunkkaus,
siellä kun ei tunnu tuota sexiä löytyvän muuten ollenkaan.
- tympis
ehdottomasti muna juttu
- mie vaa
muna tehtävä oli paras niistä kaikki muut oli ihan sairaita=)
- mää
muna tehtävä oli paras niistä kaikki muut oli ihan sairaita=)
- ....
kyllä. olisi todella hauskaa katsottavaa
- Julle
MUNAAA TIETYSTI
- että näin
koska BBn kuviot on olleet jo muutenkin sexahtavia niin kunnoon orkku kisa,eli se voittaa joka saa toiselle maukkaimman orkun ja kansa äänestämään
- Juusto
paskominen. Niin vaikeaa henkisesti vaikkakin fyysisesti helppoa.
- lilli53
Muna tehtävä ehdottomasti, saavat hoivata kanaa..
Siinä oli jotain koomista elikä nauruakin riittäisi,
jos ei se niin sitten näytelmä ehdottomasti- werty
joo ja sit ne kuitenkin mokaa sen! olis kiva jos niil ei onnistuis aina se
- Kaikki
haluu jotain munatehtäviä? Vähän masentavaa:ne joutuu hoivaamaan jotain kanaa ja munia! Kuka haluu katella jotain semmosta. Se vuohiki oli tylsä sit lopuks...huoh. Tietysti se näytelmä nehän oli nii loistavia siin edellisessäkin
- kaikki likipitäen turhautun...
Miksi pitäisi jatkaa, homma junnaa paikallaan.
Turhautumista puolin ja toisin! Tästä ei millään tahdo löytyä sitä jotain... Mielestäni olisi syy ajaa alas koko ohjelma ja kehittää mielekkäämpää äksonia. Pistää nyt ihmiset häkkiin ja seurata
miten ihmiset käyttäytyvät siellä? Olisihan siitä
ollut jo kokemuksia... Tyhjän päiväistä!- erkki
en ole katsonut mokomaa ohjelmaa kertaakaan, on sen verran tylsämielistä meininkiä, että ei iske.
Mutta viikkotehtävähän voisi olla esim. seuraavanlainen: taloon voitaisiin tuoda vaikkapa saattohoitovaiheessa oleva mummmo, jota joukkueen pitäisi pitää elossa kaikin mahdollisen keinoin viikon päivät, vaihtaa mummon vaippoja, ruokkia mummoa ja pestä häntä päivittäin sekä antaa lääkkeitä. Jos mummo olisi elossa viikon jälkeen, joukkue saisi niin paljon viinaa, että Kakolassakin itkettäisiin sitä riettailun määrää.
- prin88cessa
Kaikki muut paitsi tuo näytelmä tehtävä ovat huonoja ja tylsiä.. Oikeesti!! Kuka nyt haluu nähdä ku tyypit hoitaa jtn munia? Sais vähän äksöniä tähänkin sarjaan jos ne tekis jonkun kivan näytelmän.. :)
- Niisku
Se muna tehtävä vois olla kiva ja aika haastava... Näytelmä on liian helppo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989