HENKISESTI SAIRAITTEN SIVUT

ANALYYTIKKO

Mitä enemmän olen nyt seurannut Big Brotherin sivuja, sitä selvemmäksi on käynyt, että tänne kirjoittelevat lähinnä vakavista mielenterveysongelmista kärsivät.

Eiliseen Big Brother Extraan joku lähetti kolme kertaa viestin :"Hanna olet pissis ja säälittävä". Kyllä minulle ei ainakaan jäänyt yhtään epäselväksi, kuka oikeasti on sairas.

Sama vaivaa tätä palstaa. Viestit ovat tyyliä: Timo on laama, Iina-inisijä, patja-Hanna.
Todennäköisesti tänne kirjoittelee muutama kymmen mielenterveysjonoihin juuttunutta potilasta.

Itse asissa tilanne on ikävä moneltakin kannalta. Se kertoo, että mielenterveyspalveluista on edelleenkin huutava pula. Toisaalta tuollainen kirjoittelu varmistaa sen, ettei seuraavaan Big Brother- kilpailuun hae yksikään nainen. Toivottavasti lopettavat koko ohjelman, kun katsojat ovat selvää "pissis"-porukkaa.

Minä kaipaisin tänne sivuille asiallista keskustelua. Jos Iina on inisijä, niin perustelkaa se asia jollakin tavalla. Onko Iinalla ruma ääni vai puhuuko hän epäselvästi vai mikä hänessä ärsyttää!!!

Itse olen huomannut, että ensimmäiseksi äänestetään pois sellaiset, joita eniten kadehditaan. Sekä Iina että Hanna ovat kauniita ja hyvävartaloisia naisia ja saavat kenet tahansa miehen polvilleen, jos vain haluavat. Se varmasti ärsyttää monia naisäänestäjiä. Iinalla oli vielä akateeminen koulutus ja virka Helsingin kaupungilla- kannattaa totisesti kadehtia!

12

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NuoriJaTyhmä

Niin... Ihmiset laittavat kommentteja muuten vain, kun kaipaavat huomiota. Eivät he kaikki oikeasti vihaa näin paljon... Tälläistä teiniangstia... Sanon minä! Älkää nyt hyvät ihmist ottako kaikkea tosissaan, huumoria ne vaan heittää!

• miäs

Jäikös itelläs Prozac aamulla kurkkuun? näytät tietävän mielenterveystilastoista liikaa tullaksesi tänne maailmaa parantamaan, tämä on ilmeisesti vielä keskustelu palsta ja sitähän täällä tehdään, jos joidenkin karkea suorasukainen esitysmuoto ei sinua kiinnosta, niin menee lukemaan lääkärilehteä päivystykseen ja hae hoitoa ahdistukseesi.

• Opetelkaa kirjoittamaan

Keskustelupalsta on yhdyssana.

• maiju25

eiköhän tänne kirjoteta ihan kuule vaan ajankuluksi,ei näitä juttuja kannata tosissaan ottaa!!!!tietty tänne kirjottavien keski-ikä on varmaan jotain 15,mutta tuskinpa tää mikään mielenterveyspotilaiden foorumi on!Pliis,mee analysoimaan muualle!

• vitun kivaa,

haukkua muita, itteekö pitäis ruveta sättimään??

• godisawoman

Eiköhän se mene toisin päin. Siinä sulle kauhisteltavaa.

• hoo moilainen

Kaikista kateellisimpia mahdetaan sitten olla Janille ja Antti S:lle. Ja wohl! Ei suinkaan hellasärö Iinalle, mitä kaunista muuten Iinassa on? Se lehmän katse ei paljoa lämmittänyt.

• minä vain

Hyvä analyytikko, kun sanoit tuossa kirjoituksesi lopussa että mielestäsi monet ihmiset, jotka kirjoittavat tänne herjaavia kommentteja hannasta ja iinasta, johtui mielestäsi siitä, että nämä kirjoittajat kadehtivat näiden kahden naisen kauneutta ja hyväkroppaisuutta, niin mielestäni et asiassa ole suinkaan niin oikeassa kuin väität olevasi. Omasta mielestäni kyseiset naiset eivät ole mitenkään erityisen kauniita, vaan tavallista massaa. Esimerkiksi tiina ja terhi ovat paljon kauniimpia kuin nämä kaksi tummatukkaista neitoa. Hannan luokittelisin oman näkemykseni perusteella aivan tavallisen näköiseksi, mutta en siltikään kauniiksi joka tietenkin voi myös johtua hannan jatkuvasta naaman vääntelystä. Iinan liian pitkä ja kulahtanut otsatukka näytti mielestäni rumalta ja hän näytti selkeästi ikäistään vanhemmalta, mikä ei varmaankaan ole niinkään hyvä juttu. Joten analyytikko, ennenkuin rupeat yleistämään meitä kaikkia ja sanomaan että meillä kaikilla on henkisiä ongelmia, mieti ensin hetki, katso peiliin ja sano sitten uudestaan.

• 50v ukko

Hyvä analysoija. Olen 50v mies joten en kuulune noihin "pissiksiin". Perheellinen ns. tavallinen perheen isä.
      Olen kirjoitellut näille sivuille muutamia kertoja. Olen osittai samaa mieltä kanssasi noista liian suorasukaisista ilmaisuista ja joskus teennäiseltä tuntuvista syistä, joilla selitetään ihmisten tekemisiä tuolla talossa.
      Äänestyksen tulokset ovat mielestäni menneet juuri kuten on pitänytkin, paitsi viimeksi olisin äänestänyt Timon pois.
      Noissa poisäänestetyissä naisissa on runsaasti ärsyttäviä piirteitä.Mm. Iina on selvästi ilkeilyyn taipuvainen luonne ja samoin Hanna. Ja heidän omahyväisyys ja omien etujen ajaminen paistavat niin selvästi läpi, että suuri yleisö ei niitä ole voinut olla huomaamatta.
      kyseiset naiset ovat kyllä kauniita ja sekin on omaltaan luomassa heistä kuvaa omahyväisistä, liian itseriittoisista luonteista.
      Ihmiset haluavat olla heikon puolella ja jos on vastakkain kaunis ja ruma niin sympatiat menevät rumalle. Missään tapauksessa en halua sanoa että toiset naiset olisivat rumia. Päinvastoin. Mutta heissä on sellaisia piirteitä, jotka tekevät heistä ns. tavallisia.
      Pertun suosio perustuu myös samaan asiaan. Tavallinen kursailematon tyyppi.
      Mies äänestäjiä todennäköisesti ärsyttää seuraavaksi Antti ja Timo.
      Timokin on heti muuttunut lähes ihmiseksi kun loppui ainainen Hannan kanssa kuhjaaminen.
      Antti ei ole vielä päässyt vauhtiin ja eroon Iinasta.

• Onneksi sentään kärjistetty kommentti. On totta että palsta värittää asukkaiden yltiöarvostelu, ja sitten taas kirjoittajien mollaus. Kyse kuitenkin mielestäni on kaikkia tällaisten ohjelmien yleisöpalstoja vaivaavasta provoamisesta. Omaa ehdokasta halutaan auttaa eteenpäin kuraamalla mahdollisimman tehokkaasti muita kilpailijoita; Pelkkä oman suosikin hehkutus ei riitä. Tällöin jää vaikutelma mielipuolisesta mielipitestä, kun jostain aika mitättömästä asiasta revitään hirveetä haloota. Asiaan kuuluu myös se että itse vastataan omaan aloitukseen ja myötäillään aloituksen tekstiä.

Itse kaipaan myös asiallista keskustelua ja aionkin ottaa enemmän vastuuta niiden aloittamisesta.

• kun sinäkin

tänne tulit, jonotetaan yhdessä. Ei vaan, älä ota kaikea niin tosissasi, kyllä me BB:n loppumisen jälkeen palaamme taas ruotuun.

• godisawoman

Kun SBB 2006 alkaa! XD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe