Mielipide Terhistä

muuttunut positiiviseen suu...

Olen muuttanut (toistaiseksi) mielipidettäni Terhistä. Johtuu varmaan siitä että hän ei ole ollut yhtä ahkerasti Antin kimpussa, eikä hän ole ollut kaikkitietävänä entisenlailla äänessä. Terhi vaikuttaa heti paljon fiksummalta. Toisaalta se -ettei ole ollut Antin kimpussa- johtuu siitä että tämän viikkotehtävän aikana siihen ei ole mahdollisuutta. Arvioidaan tilanne uudelleen viikkotehtävän päätyttyä.

Onko joku muu samaa mieltä?

Tiinasta on alkanut tulla esiin uudenlaisia piirteitä. Ei jaksa skarpata yhtä hyvin kuin alussa, ja v:lee selän takana.

12

1562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkeliskuuu

ratsastaa pertun suosiolla, pakko kun on. älä anna sen vaikuttaa, sama se on ku ennen.

• .......

tyyppi tuo kukkeliskuu.. vois hajota jo...

• kukkeliskuuuuuu
        ....... kirjoitti:

tyyppi tuo kukkeliskuu.. vois hajota jo...

Mitäs mun mielipiteet sinuun nuin vaikuttaa?
        Oon liian vahva hajoamaan. Etkö baby kestä totuutta!

• Terhiin on

muuttunut huomattavasti pehmeämmäksi - Tiinan kustannuksella. Mitä inhottavammaksi Tiina käy, sitä siedettävämmältä tuntuu Terhi!

• JulleJalle

Fiksu, sievä tyttö. Tykkään kovasti. Olisiko tuo vapaa?

• olen söpö

kun iina

• onn

Tiina on pahin talon asukkaista. Sen rinnalla kaikki ovat mukavia. Hirveä ja mitäänsanomaton. Ohjelman kannalta täysi nolla. Toivottavasti lähtee seuraavana popsimaan karkkeja kotisohvalleen. Sen äijää käy kyllä sääliksi, on varmaan aika tossun alle sullottu.

• Itse olen oikeastaan kokoajan ollut sitä mieltä että Terhi on suht ok. Mielestäni hän on kokoajan eniten pelannut peliä, ja onnistunut välttämään nimeämisäänet. Itse pidän Terhiä suht neutraalina asukkaana, joka aktiivisesti pyrkii yhteistyöhön. Terhi tuo epäkohtia esille ja pyrkii niitä poistamaan.

Tiina sen sijaan on menettänyt pisteitä minun silmissä. Varsinkin Syyssato-tehtävän takia. Minun mielestä hän oli koko jupakan syypää. Ja nyt on ollut pikkumaisia piirteitä jotka ärsyttävät minua.

• torvinen

Eilisessä realityssä Terhistä sai tosi fiksun kuvan. Olen alusta asti ollut sitä mieltä, että Terhi pelaa eniten ja vaikuttaa siltä, että Terhi on paljon älykkäämpi kuin antaa ymmärtää. Hän on muuttanut tyyliäänkin enemmän kuin kukaan muu pelin edetessä. Eilen pk-huoneessa ei ollut ollenkaan alun kitisevää pikkutyttöä, vaan sangen viisaan oloinen nainen.

Tiinasta minäkin välilä pidin, mutta nyt on tullut esille piirteitä, joita inhoan työelämässäkin: Muiden pitää olla täydellisiä, mutta kun itse mokaa, antaa toisen ottaa syyt niskoilleen ja itse pakenee paikalta. Minna ja Tiina ovat selvästi lähentyneet, toivottavasti Minna pudottuaan saa tietää totuuden ja vähän miettimisen aihetta, tästäkin.

• vähän

samansuuntaisia ajatuksia Terhistä, mutta seurailen vielä tilannetta. Terhistä ei ihan heti ota selvää onko hän lintu vai kala, pienellä varauksella suhtaudun kuitenkin muutokseen.
      Tiinasta pidin alussa mutta en enää, jotenkin tulee kummallisen vaikea olo seuratessani hänen jutustelujaan ja hänen käytös ei miellytä enää pätkääkään.

• Mard

Nyt se on luojan kiitos ollut vaan vähän hiljempaa, kuin muuten. Johtuu siitä, ettei kehtaa inistä kun perttu on vieressä. Kyllä kaikki palaa taas takaisin oi niin ihanaan arkeen, kun kahleet häviää. Tuplateholla veikkaisin.

Jos ei, niin hyvä, ja luojan kiitos!

• Terhifani

Nyt vasta te "näette" sen minkä olen nähnyt jo aikaisemmin.Terhi on fiksu,empaattinen nainen.Tosin hän on välillä töksäyttelevä ja sanoo asiat suoraan päin naamaa,mutta se on vaan hyvä.Terhi on alusta saakka pelannut peliä hyvin ja fakta on myös se,että terhi varmasti pitää pertusta ihan oikeasti.Jännityksellä jäämme seuraamaan mitä tulee tapahtumaan.Oikeasti terhi ja perttu olisi IRL ihan hyvä pari,vaikka ikäeroa onkin jonkin verran.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe