Timo ja Kati tulevat harrastamaan seksiä tämän viikkotehtävän aikana.
Varmaa faktaa
9
1991
Vastaukset
- Tyttö
...käyvän niin. Timolla jo alussa oli halu näyttää itteään.
Nähdyn perusteella varmasti Timon puolesta olisi ok, mutta edelleenkin pidän Kathyä ihmisenä jolla on paljon todellista olemustaan hurjempi habitus. Eli oikeasti Kathy on melko ujo persoona joka ei tuohon rupea.
- edelliseen
Tuskinpa Kathy alkaa niihin puuhiin vaikka haluaisikin. Sehän ei kameroiden takia vihti ajella häppärikarvojakaan.
Näin siis selvänä.
Eri asia sitten jos Timo juottaa Kathyn kunnon känniin ja panee sitten... - lippy2
edelliseen kirjoitti:
Tuskinpa Kathy alkaa niihin puuhiin vaikka haluaisikin. Sehän ei kameroiden takia vihti ajella häppärikarvojakaan.
Näin siis selvänä.
Eri asia sitten jos Timo juottaa Kathyn kunnon känniin ja panee sitten...Saattaa myös olla niin ulkonevat häppärit että häpeilee niitä.
- näkee, niin
todennäköisesti ei. Terhii ei vois enempää kiinnostaa Timo-Boy.
- Olmi
kuka vittu terhistä on mitään puhunu?Hä?Mitä?
- yks vaan
Olmi kirjoitti:
kuka vittu terhistä on mitään puhunu?Hä?Mitä?
hannaa tosissaan, käykää lukee subbarin sivuilta.. sieltä big brother kohdasta. eli tuskin mitään tapahtuu. tekisivät oikein noi muut jos äänestäisivät timon häätöuhan alle, niin pääsis melko varmasti hannansa luokse.
- Höpö;D
yks vaan kirjoitti:
hannaa tosissaan, käykää lukee subbarin sivuilta.. sieltä big brother kohdasta. eli tuskin mitään tapahtuu. tekisivät oikein noi muut jos äänestäisivät timon häätöuhan alle, niin pääsis melko varmasti hannansa luokse.
Ei sitä näytä hirveesti haittaavan se, ett Hanna lähti. Voiha se toki sanoo mitä vaan...
Timo on iha selkesti pukki, joka nyt valkkas joukosta sopivan "uhrin", eli Hannan.
Kati on irstas jutuissaa ja Timo selkeesti pitää sellasesta! Hanna oli kuiteski loppupeleissä sellanen kiltti tyttö, joka ei hirveesti tykkää ees puhua seksistä. Lisäksi Kati on Hannaa seksikkäämpi, vaikka Hanna oli ehkä enempi sellainen ihannetyttöystävä?!
Timolla on ihan taatusti taka-ajatuksia Katin suhteen, mutt toinen juttu on riittääkö pokka, kun tavallaan Hanna on nyt hänen ns.tyttöystävä. Timo tietää, että Kati on häneen pihkassa ja Kati vaikuttaa myös seksuaalisesti aktiiviselta/himokkaalta tytöltä.
En minä pitäis mitenkään mahdottomana, vaikka noiden välillä tapahtuis vielä vaikka mitä!
- Someone...
En todellakaan usko, että Kathy olis valmis harrastamaan mitään sen kummempaa Timon kanssa. Yääk...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959