Suorassa 24/7 -lähetyksessä jokin aika sitten Mika puki Tiinalle vaatteita. Siellähän nyt tytöillä täytyy olla hanskat kädessä ja poikaparin täytyy tehdä kaikki tytön puolesta, esim. pukemisen.
Kun Mika puki Tiinaa, Tiina halusi lopuksi hupparinsa ylleen ja tämän takia hanskat otettiin Tiinan kädestä pois. Nyt ne reppanat pohtii tuolla, että tulikohan kämmättyä vähintään viikkotehtävä... Oliskohan Tiinan kannattanut laittaa päälleen joku muu helpommin puettava vaate, että niitä hanskoja ei olis tarvinnu ottaa pois???
Kämmäsikö Tiina päivätehtävän???
3
913
Vastaukset
- Tiedottajavastaava
Voi vittu minkä teki. Meni ja kusi viikkotehtävän just ku oli muistanu muistuttaa muiden mokailusta. Onnea nakkisiili.
Tehtävänannossa selkeästi selkeästi annetaan ymmärtää että mitään ei saa tehdä itse, eli se on tehtävä, ei varsinaisesti se että pidetään rukkasia kädessä. Sitä paitsi jokaisessa tehtävässä on ylensä tietty marginaali virheiden osalle. Leffakysymyksissäkin oli kaksi väärää vastausta ja silti tehtävä onnistui.
- TheBigBro
"Vain vessassa asioidessa rukkaset saa ottaa pois."
Ote päivätehtävän tehtävänannosta. Eli jos BB haluaa että tehtävä ei onnistua niin he vaativat sääntöjen noudattamista pilkulleen...
toivottavasti tehtävä ei onnistu...tulis elämää taloon kun nälkä kurnii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979