Minnan käytös on todella järkyttävän tyhmää. Vollottaa talossa jatkuvasti lasten, miestensä ja Iinan ja Hannan perään. Vaikuttaa epävakaalta ihmiseltä jolla on lisäksi pahoja neurooseja. Neuroottisuudesta hyvä esimerkki on se, että hän jatkuvasti näplää käsillään ja sormillaan jotain, esim. sitä teippiä.
En voi sietää myöskään sitä, että Minna on jatkuvasti puuttumassa muiden ihmisten tekemisiin ja on niin ***vetin tekopyhä koko ajan! Luulee olevansa trendikäs ja nuorekas vaikka on läski 38-vuotias ämmä jonka olemus on suorastaan järkyttävä! pitää saparoita päässä jne. Leikkii pikkutyttöä mielestäni!
Antin ilmeestä äskettäin 24/7:ssa näki suoraan että nyt ei Minna ja tämä viikkotehtävä nappaa ollenkaan. Minna halusi mennä ulos haukkaamaan happea ja sanoi, että Antti voisi pukea hänelle sukkahousut jalkaan. Antti vastas tähän että EI MENNÄ ULOS! Ja käänsi katseensa pois Minnasta.
Kyllä toi Minna on Antin puutteessa, ihan selvästi! Pukee sen kaksinaamaisella tavalla ystävyydeksi mutta haluaa tosiasiassa päästä Antin pöksyihin!
Minna on TEKOPYHÄ!
10
1663
Vastaukset
- samaa mieltä
minna lähtee seuraavaksi äänestykseen ja sit kyl varmasti myös ulos
- Little Brother
Ämmällä on lisäksi ainakin 4 miestä samaan aikaan pyöritettävänä siviilissä.
- täti vaan
Ihmettelen kamalasti, miten tuollainen voi olla mahdollista???? Kui ihminen kehtaa... Olis sitten ajoissa ajatellut lastensa synttärit ja muut systeemit mitä osuu tälle ohjelma-ajalle kohdalle.
Siinä on täysin omaa napaansa tuijottava ihminen ja voin sen kyllä sanoa hälle suoraan päin naamaakin jos kohdalle osuu.
Sääliksi käy Anttiakin, kun joutu tuollaisen pariksi. Aika hyvin Antti kyllä letkautti siinä ulkona, et kiitos Lintsi esimerkistä... (Tiina oli Mikan reppuselässä) Olis varmaan poikaraasun selkä katkennu, kun tuo emäntä olisi hypänny Antin selkään.....
Hävettää suuresti Minnan käytös...Se halveeraa kaikkia meitä muita suht samaan ikäryhmään kuuluvia... Tässäpä taas kirjoitus jota pidempään jäin miettimään poistanko sen. Kirjoitus menee jossain mielipiteen ja mustamaalaavan herjauksen välimaastossa. Esim Minnalla Ei ole pahoja neurooseja niin kuin kirjoittaja esittää, eikä hänen olemuksensa ole mitenkään sen järkyttävämpi kuin muidenkaan talon naisten. Antin pöksyihin haluamisesta olen eri mieltä.
Päätin nyt sitten jättää tämän kirjoituksen koska otsikko sentään on suht maltillinen, ja tässä on jaksettu edes vähän perustella näitä väitteitä. Ymärretään siis että tämä on mielipide, ja menköön tämä sellaisesta "kiivaasta keskustelusta" tällä kertaa.- Herr Fûhrer!
Kiitos herrani, että jätit suuressa armollisuudessasi tämän viestin rauhaan. Lisäksi kiitän, että kerroit meille maan matosille, mitä Minna on naisiaan, sillä meillä muillahan on vain mielipiteitä, mutta sinulta saamme kuulla totuuden.
- rauhaorvokki
Herr Fûhrer! kirjoitti:
Kiitos herrani, että jätit suuressa armollisuudessasi tämän viestin rauhaan. Lisäksi kiitän, että kerroit meille maan matosille, mitä Minna on naisiaan, sillä meillä muillahan on vain mielipiteitä, mutta sinulta saamme kuulla totuuden.
Aivan, itseänikin kummastuttaa tämän seriffin tapa kommentoida asioita. Hän on aina oikeassa.. omasta mielestään..
- Nytten menee pitkäks
Tota, tota ehkei kaikki ihmiset tarttekkaan olla laihoja, ja jokainenhan meistä kilonsa kantaa, on kyllä kohtuutonta mennä noin henilökohtaisuuksiin (läski, ämmä).
Olisit poistanut vaan ton viestin.
SAIRASTA!!!! - SaffeSuffeli
Oon kyllä huomannut tässä nyt parina päivänä, että Anttia ei Minna jaksa nyt yhtään kiinnostaa, mutta mutta.. Ymmärrän kyllä ihan hyvin, jos äiti ei ole ollut aiemmin poissa pienen lapsensa syntymäpäiviltä, niin saattaahan se vähän ottaa koville. Äidin rakkaus on äidin rakkautta.
Talossa alkaa nyt pinna kiristymään yhdellä jos toisella ja se saadaan vielä huomata.
Pitäisikö 38-vuotiaan teidän mielestä antaa itsensä jo rapistua ja pukeutua vanhojen ihmisten vaatteisiin? Itse tiedän vanhempiakin ihmisiä jotka pukeutuvat muoti ja trenditietoisesti ja ovat todella tyylikkäitä, ei se ole iästä kiinni!
Jotenkin mä jo hetken mietin eilen sitä "kiitos Lintsi esimerkistä.." kommenttia, et ihan kuin antti olis sanonut sen kettuilumielessäkin, onhan toi rankkaa et toinen roikkuu kiinni, mut silti.. Oisko se voinut olla pienimuotoinen kettuilu minnalle antilta?
Meinaatteko, että talossa olijat äänestäis minnan seuraavaan pudotukseen? Voihan se olla.. - pena
minna on paskantärkeä pilvissä leijaileva emäntä. luulee itsestään aivan liikoja.hänen ilmeistään ja eleistään voi päätellä sen että hän luule olevansa parempi ja ylempiarvoinen ihminen kuin muut.pois lukien tietenkin hänen kaverit "paremmat" ihmiset hanna ja iina,ehkä myös antti.tämä vanha iina,hanna,minna jengi luulivat olevansa "parempia"ihmisiä kuin muut.he suhtautuivat vähän halveksuen muihin.kaiken pitäisi tanssia minnan pillin mukaan,koska hän luulee olevansa kaikki tietävä johtajapersoona joka ei ole ikinä väärässä.heti kun tulee tilaisuus niin äänestän tämän paskantärkeän rouvan ulos.
- Julia
Minua on alusta asti ärsyttänyt tämä viiden kopla. (Minna, Iina, Hanna, Antti ja Timo) Nämä ovat niin selvästi muodostaneet oman joukkueen.
Ja Minna ja Antti ovat jotenkin erityisen ärsyttäviä. Antti yrittää olla sellainen "lupsakka lutunen", pieni kiltti poika. Minnasta on annettu tosi hyvä lempinimi: kattilanatsi. Se tuntuu tosi hyvin sopivan.
Ei Minnan ikä tai pieni ylipaino haittaa, ihan tavallinen suomalainen nainenhan se on. Mutta Minnan käytös ei mun mielestä ole kivaa: ylimielistä ja epäasiallista. Pomottelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979