Saat Cesar anteeksi kun poistit tämän alunperin :)
Kun Minnan lapsella on sunnuntaina ne paljon puhutut synttärit, niin eikös olisi aika kiva veto tuotantotiimiltä että se Minnan lapsi olisi siellä livelähetyksen katsomossa ja Minna voisi toivottaa lapselleen hyvää syntymäpäivää. Ja lapsi vois toivottaa terkkuja äidilleen ja kertoa että hyvin he täällä ulkomaailmassa pärjää? Olis tosi hienoa ja Minna varmasti tykkäisi!
Minnan lapsen synttärit sunnuntaina
8
774
Vastaukset
Juu nolo kömmähdys, mutta sitten sen vastaus jota olin kirjoittamassa kun möhlin:
Hieno idea, tosin vain formaatti ei salli tietoja ulkomaailmasta (ellei ole omainen kuollut, tai vakavasti sairastunut). Kuvaan kuuluu että että ollaan epätietoisia millä mielellä talon ulkopuolella ollaan.
Mutta Minna voi toki lähettää synttäritoivotuksia lapsilleen vaikka pk-huoneesta jos haluaa sen tehdä yksityisesti, tai sitten olisi hienoa jos koko joukko lähettäisi yhdessä kimpassa, niinkuin muistaakseni Antin äidille lähetettiin joskus alussa. Uskon että jotain tällaista näämme :)- ......
jos minnalla on niin kova ikävä lapsiaan niin lähteköön vapaaehtoisesti ulos, kukaan ei ole pakottanut häntä olemaan ohjelmassa.. mielestäni typerää lähteä ohjelmaan kahden lapsen äitinä, jos on noin kauhea ikävä! ymmärrän täysin jos lapsia hävettää ja miestä, kyllä minuakin hävettäisi..!!
- sisäpiiiä
Juu ekaan ohjelmaan lapset tulivat innolla, mut mut jostain kumman syystä eivät enää, mistäköhän?
- minttu
joopajoo, ja taas vetisteltäisiin ja paruttaisiin!!Eiköhän toi ämmä ole jo ihan tarpeeksi itkua vetänyt tuolla talossa.
Itsehän sinne on mennyt.Ei mitään erikois oikeuksia sille hirmulle.Lähtee pois jo lähipäivinä muutenkin!!!!!- joosuss
Siinä olisi lastensuojelulautakannalle hommia. Harva äiti jättäisi keskenkasvuiset lapsensa, että pääsisi johonkin tosi-tv sarjaan kertomaan naitattamisiaan. Ajatelkaa lapsen asemaa koulussa ja kaveripiirissä tuollaisten juttujen takia. Ei siinä muutamat näytellyt itkut telkussa auta, eivät ne tee Minnasta inhimillistä.
- tympis
parempi olis et lähettäisivät Minnan kotiin ilman paluulippua!!!Siinä sille hyvää mieltä ja kai ton ois luullu lähtiessään tietävän, et lapsel o synttärit ja tajuavan et ei kenties ole niitä viettämässä.Nythän siinä tietty käy niin, et Minna itkee, itkee ja itkee...saa sit kaiken itkulla periksi ja siinä sitä taas ollaan!
Sitä lasta ei pidä missään nimessä tuoda suoraan tv-lähetykseen.Ei pidä asettaa kitisevän äidin etua lapsen edun edelle eikä lapsi voi viel tietää mitä sellanen julkisuus vois hänelle aiheuttaa, ei missään nimessä sitä lasta sinne katsomoon!!!
Pikemminkin vois tuotantoryhmä harkita, et kun toi Minna alkaa nyt niin herkästi kaikesta itkeskellä, ni pitäiskö se sit laittaa kotio menee, ettei sen psyyke kärsi...! - Nimetön
Johan pomppas taas. Sehän kertoi jo että se pillittää sitten koko sunnuntain. Haloo!!!
Kyllä ne lapset siellä pärjää ja yhdet synttäritkin järjestyy ilman "kokki kolmosta".
Tiesihän se jo lähtiessään siitä. Lähtis koko ämmä kotiin jo ennen sitä koska seuraavana kuitenkin. - TOSIäitiTVeessä
Äippä sun kaveris jäi tänne!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989