Voittaja saa Hollannissa 400 000e

miäs

ihmekös tuo jos ovat tukkineet raskaana sinne niin saa sympatioita, aika perseestä minusta.

4

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika pieneltä tuntuu tämä meikäläinen potti tuon rinnalla.

Jos ja kun tulee Suomen BB-06 on potti varmasti jo isompi. Veikkaisin että tuolloin taistellaan tuplamäärästä.

• ttiu-

joutuuko tästä meidän bigbrotherin voittosummasta maksamaan voittaja vielä jotain veroa? mielestänihän ainakin suomen robinsonissa ja muissa on röyhkeästi viety kauheat summat pois ja voittajalle ei ole jääny juuri mitään käteen? niin paljonkun subtv ja muut näillä äänestyksillä ohjelmilla ja muilla rahastavat, niin on minun mielestäni ihan helvetin typerää jos eivät maksa itse tuota summaa niin saisi voittaja koko potin mistä on tullutkin kisailemaan.

• torvinen

Eiköhän siitä mene verot. Lopullisen veron määrä riippuu muista tuloista. Lisäveroprosenttihan ei tarkoita sitä, että lisätuloista maksettaisiin enemmän veroa kuin varsinaisesta verosta, vaan se on sen takia suurempi, kun sitä ei ole huomioitu varsinaisessa verotuksessa. Lopullisen veron määrä on aina sama riippumatta miten tulot on hankittu.

Esimerkki: Jos henkilö tienaa päätoimestaa 40 000 euroa, niin veroa maksetaan ihan saman verran kuin jos hän tienaa 20 000 euroa varsinaisella toimellaan ja toiset 20 000 euroa sivutuloina.

Esim. Jos Mika tai Perttu voittaa, niin Mika joutunee maksamaan voittosummasta paljon enemmän veroa kuin Perttu, koska hänellä on säännölliset työtulot pohjalla, toisin kuin opiskelijalla. Koska etukäteen ei ole sanottu, että puhtaana käteen niin veronalaista tuloahan se on.

• pitkään

yksi hollannin bb kestää? jos on saman 3 kuukautta kuin suomessa niin huhhuh... saisi olla suomessakin vähintään 100 000 pelimerkkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe