...tai palstan hämmentäjä, miten vaan...jäi homma tyystin hoitamatta Montun äärellä...mutta, onhan tässä tullut palstaa hämmennettyä.
*tulleeko jälkkäriä, selkäsauna vai mahtollisesti joku muu rangaistus*:D
Sopanhämmentäjä...
23
1050
Vastaukset
- Rudi
...asioista on nyt kysymys.
Sopiva rangaistus on kymmenen etunojapunnerrusta ilman käsien käyttöä. Siivillä saa auttaa.- MillaN
...entäs kun kaksikymmentä menee ilman käsiä? Riittääkö? Siipiä en tarvinnut.:D
- tähtitoimittaja ejk
kuten Rudi määräsi. Lisäksi kehotan kaikkia kipittämään Suomen suosituimpaan lähikauppaan ja ostamaan Kiilu lepakko -heijastin, kun on näin pimiää. Vai oliko se killu? tai jotain muuta? *miettii*
- Kenonen
...korvata sen heijastimen tällä Hurlumin (Mmmmmmm...) sydeemillä. Timanginen napakoru välkkyy hyvin ku ei käytä liian peittäviä asustuksia.
Mutta muistakaa et timangin hionnan on oltava huippuluokkaa. Yhtään haavaa ei oo Hurlumin napakorusta tullu mulle viä kieleen. - MillaN
...joko sä kävit siellä hammaslääkärissä...kuulosti jotenkin puudutuksen vaikutukselta...killu.:D
- puhuri
Rudin antama rangaistus on sopiva. Anteeksikin voidaan antaa, kunhan selvität, mikä esti sun osallistumisen tärkeään tapahtumaan.
- MillaN
...olin "punnertamassa"...hmmm...:D
- puhuri
MillaN kirjoitti:
...olin "punnertamassa"...hmmm...:D
siis rangaistus suoritettu. Onks lihakset kipeenä?
- MillaN
puhuri kirjoitti:
siis rangaistus suoritettu. Onks lihakset kipeenä?
...määrä ei tee pieniä lihaksiani kipeäksi...hmmm...rangaistus oli helppo suorittaa.:D
- puhuri
MillaN kirjoitti:
...määrä ei tee pieniä lihaksiani kipeäksi...hmmm...rangaistus oli helppo suorittaa.:D
Tuntusko se sit edes rangaistukselta? No pääasia, että olet selvinnyt tästä ja puhdistanut maineesi.
- MillaN
puhuri kirjoitti:
Tuntusko se sit edes rangaistukselta? No pääasia, että olet selvinnyt tästä ja puhdistanut maineesi.
...myöntää...pääsin helpolla.:D
- Rudi
MillaN kirjoitti:
...myöntää...pääsin helpolla.:D
,,,että sä et tiedä millainen on etunojapunnerrus. Siis ilman käsiä tehtynä. Yleensä siihen kykenee vaan miehet.
- MillaN
Rudi kirjoitti:
,,,että sä et tiedä millainen on etunojapunnerrus. Siis ilman käsiä tehtynä. Yleensä siihen kykenee vaan miehet.
...punnersin ilman käsiä ja kakskyt kertaa.:D
No, mites mies sen tekee jos kerran naiset ei siihen pysty? :D - Rudi
MillaN kirjoitti:
...punnersin ilman käsiä ja kakskyt kertaa.:D
No, mites mies sen tekee jos kerran naiset ei siihen pysty? :D...Millan. Mieti ankarasti. Heh
- MillaN
Rudi kirjoitti:
...Millan. Mieti ankarasti. Heh
...joo...voisin hiukan sexysti sen kertoa, mutta säästän yksityiskohdilta.:D
Punnerrukset on kuitenkin tehty ilman käsiä, usko tai älä...pojat tallilla keksivät kaikenlaisia laitteita.:D
- tukkusutija
mee rokotukselle mökötystä vastaan.
- MillaN
...minä kävisin Psykolookilla pyytämässä härvelin ja paahtimosta var...eikun valikoisin parhaat juomiset tälle illalle...ja mökötä en, sillä tänään aion ottaa lärvit.:D
- tukkusutija
MillaN kirjoitti:
...minä kävisin Psykolookilla pyytämässä härvelin ja paahtimosta var...eikun valikoisin parhaat juomiset tälle illalle...ja mökötä en, sillä tänään aion ottaa lärvit.:D
vaan kerro jos muistat kui kävi.
- MillaN
tukkusutija kirjoitti:
vaan kerro jos muistat kui kävi.
...mie nyt oon...lärvit on kunnolliset...*voi vitsi kylläpäs kestää kauan kirjoittaa muutamaa sanaa...pitää välillä korjata:D...sie sit oot mainio, tykkään sinusta.:D
- MillaN
MillaN kirjoitti:
...mie nyt oon...lärvit on kunnolliset...*voi vitsi kylläpäs kestää kauan kirjoittaa muutamaa sanaa...pitää välillä korjata:D...sie sit oot mainio, tykkään sinusta.:D
...tainnut tulla virheitä...mut mie kohta tainnun.:D
- tukkusutija
MillaN kirjoitti:
...tainnut tulla virheitä...mut mie kohta tainnun.:D
annahan selvitys uteliaalle. kävikö ja minkäköhänlainen flaxi.
- MillaN
tukkusutija kirjoitti:
annahan selvitys uteliaalle. kävikö ja minkäköhänlainen flaxi.
...ovenraosta...ilkeekö tänne enää tulla eilisen jälkeen* :D
En flaxin Toivossa juhlimaan lähtenyt, mutta Yrjö kävi päivällä monta kertaa.:D
Elämä alkaa voittamaan, huh! MillaN kirjoitti:
...ovenraosta...ilkeekö tänne enää tulla eilisen jälkeen* :D
En flaxin Toivossa juhlimaan lähtenyt, mutta Yrjö kävi päivällä monta kertaa.:D
Elämä alkaa voittamaan, huh!Peiton allako sitä koko päivä on vietetty?:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009