Hei haluisin tietää, että oonko mä tosiaan ainoa joka tykkää Minnasta? Nimittäin mä katson paljon tuota nettiteeveetä ja mun mielestäni Minnasta on annettu tunnin koosteissa ihan väärä kuva. Ei se Minna siellä talossa jatkuvasti pillitä ja ikävöi lapsiaan. Kyllä hän niitä tunteitaan siellä talossa aivoimesti on käsitellyt ja ymmärrän tosi hyvin Minnan fiiliksiä. Samoin mä en ymmärrä että Minnaa haukutaan "kattilanatsiksi" koska hän nyt kuitenkin on tuon porukan vanhin ja ravintola-alalla, joten hän kyllä tietenkin tietääkin noista ruokapuolen asioista aika paljon. Ja mun mielestä se kuuluu Minnan persoonaan ja luonteeseen, että hän joskus ylihuolehtii ja yliosallistuu joihinkin asioihin. Aatelkaapa itse sitäkin, kun hänellä kuitenkin on melko pieniä lapsia niin se rooli helposti jää päälle.
Mun mielestä kuitenkin Minna on aikalailla aito ja oma itsensä siellä. Samoin on ihan normaalia että joistakin ihmisistä pitää ja joistakin ei!
Haukuttehan tekin täällä palstalla milloin Timoa, milloin Anttia, milloin Mikaa, milloin Tiinaa jne eli kaikista ei voikaan pitää.
Fanittaako KUKAAN Minnaa???
4
494
Vastaukset
- Ei kukaan
Ei fanita.
- ____________
Itse en mitenkään hirveesti inhoa Minnaa, mitä nyt joskus rupee sapettamaan se Iinan palvonta, mutta en kyllä voi kuvitella että joku varsinaisesti fanittais Minnaa...! vai.. tulkaa nyt esiin jos teitä on...? ...?
- .......
Ei todellakaan mulla ole mitään kunnioitusta tuota Minnaa kohtaan. Vaikka koostelähetys kuinka jättäisi hyvät palat näyttämättä, niin musta tuo on ala-arvoista kuinka se esim. Anttia yrittää...
Ja kamalaa oli kun kertoi äitinsä kuolemasta - miljoonille katsojille. Niinkuin se olisi vain hänen kokemuksensa! Varmasti koko perhe/suku pahoitti tuosta mielensä - ja koko Suomi alkoi spekuloida mitä oli tapahtunut ja miksi...
Itkeminen ei mua haittaa, mutta se asenne että mä vaan osaan. Ei jaa kehuja, ei kannusta vaikka muuten on olevinaan äidillinen. On vain käskevä ja loukkaantuu helposti, mutta ei anna itsestään mitään hyvää ulos. Mun mielipide.
Ei nyt varsinaisesti voi fanituksesta puhua, mutta mielelläni näkisin Minnan finaalissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009