Pitäis tilata synttärilahjaks T-paita.
Mieheni näki kesälle yhdellä kundilla paidan jossa luki "VITTUILU LISÄÄ VÄKIVALTAA" ja sanoi heti että: Mulle kans tollanen!
Nyt kysynkin että onks toi jo "kulunut" teksi?
Jos jollain on samantapaisia teksti ehdotuksia niin otan kiitollisena vastaan!
T-paitaan teksti
14
9998
Vastaukset
- Falaffel
Kuullostaa siltä että sopiva teksti olisi:
ELÄVÄ ESIMERKKI KONDOMIN TARPEELLISUUDESTA - joopajoo
.. sit tällane: Väkivalta lopettaa vittuilun!
=)- dynämiittijore
Tälläinen .
SUOSI SUOMALAISTA JA POTKI PAKOLAISTA
ja suomen joutsen tön teksin alle.
kyllä saa paljon ystäviä. - _minni_
dynämiittijore kirjoitti:
Tälläinen .
SUOSI SUOMALAISTA JA POTKI PAKOLAISTA
ja suomen joutsen tön teksin alle.
kyllä saa paljon ystäviä.hah,aika julmaa..
käveli kadulla aika hipin näköinenkaveri vastaan ja sen paidassa teksti "jeesus tulee" jokin asia sai kattomaan taakseen ja silloin repes kyllä hyvät naurut,selässä luki "jeesus menee".....
- tarzan
Kaveri oli löytänyt Tallinnasta paidan jossa luki
ONKS PAKKO JOS EI TAHO! - Haha..
tarzan kirjoitti:
Kaveri oli löytänyt Tallinnasta paidan jossa luki
ONKS PAKKO JOS EI TAHO!Joo, niitä paitoja on joka paikas, mun mielestä ansgti-paidaks ihan hyvä, mut muuten aika tylsä. Oli kans hyvä ku yhell, jos nyt sanoisin isommanpuoleisella miehellä oli paita jossa oli yksi viiva, ja siin luki: Pystyraita hoikentaa! Repes kyll..
- Jade
SEX INSTRUCTOR
first lesson free - Pekehe
"No lyö jo tuota naapuria"
- niin just
siistimpää, mutta totuudenmukaista tekstiä:
"Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin."
"Muuten täydellinen, vain virheet puuttuvat." - Sano
"Väyrysfani! - olen kovapäinen."
Yo:sta L, ylävartalo M, alapää S - 15+1
Mä näin joskus vuosia sitten pitkällä ja aikas tukevalla miehellä paidan jossa luki:
TÄMÄKIN IHANA VARTALO ON AIKAANSAATU OLUELLA!
Arvaa repesinkö.... - onjan näitä
Täydellisyyden perikuva.
Parasta mitä rahalla saa
Luonnontuote melkein - roska-posti-robotti
paidan selkään kirjoittaa:
OLEN EHKÄ HIDAS MUTTA SILTI EDELLÄSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1143131- 122016
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371885Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4001754Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
- 131196
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049