pitää elämää yllä snicit ja vakkarit, kyttärit, luuserit, bootsit, pushccc uppitt ja appit, puskat ja kämäläiset ja käki kuin väki vaihtuu silloin sun talloin, nin onko jollakulla jäänyt kaipuu johonkin poistuneesen nikkikkisseen?
hetiveti kohta-aikaiseen tai pitempiaikaiseen?
kun kaffeella/ta/ssa
33
3010
Vastaukset
- Masse setä
kun ei tiennyt tästä smurffailuelämästä mitään. Vaan niin vanhasti voisi sanoa, että ainoa, joka pysyy on muutos.
Tyydy siihen. Niin minäkin.
Muuten ei tuu mittään. tuskin...
Pussupit on muuten aika siistejä.- MaanMatonen
Mie en saa smurffailla.
Mie en saa muuttua.
Mie en saa pussuppeja.
Mie en saa mittää. - tukkusutija
tuntuu olevan myös keskivartalon läski.
pussupoista en osaa sanoa, kun en käytä. - tukkusutija
MaanMatonen kirjoitti:
Mie en saa smurffailla.
Mie en saa muuttua.
Mie en saa pussuppeja.
Mie en saa mittää.jaaha, jassååå.
- puhuri
MaanMatonen kirjoitti:
Mie en saa smurffailla.
Mie en saa muuttua.
Mie en saa pussuppeja.
Mie en saa mittää.Mikä noi sulta kieltää?
- pykiatrian tosentti
MaanMatonen kirjoitti:
Mie en saa smurffailla.
Mie en saa muuttua.
Mie en saa pussuppeja.
Mie en saa mittää.tuolla menolla ainakin lähetteen erääseen määrättyyn paikkaan, missä on pyöreät, pehmustetut huoneet.
- Rudi
...joita soisi vielä näkevänsä. Seppojuhani, Yopollo, Marion, N52...onhan niitä vaikka kui pal
- tukkusutija
pöllö kyllä lentelee ja viiskakkonenkin on hengähtänyt viiskymppisissä.
- Rudi
tukkusutija kirjoitti:
pöllö kyllä lentelee ja viiskakkonenkin on hengähtänyt viiskymppisissä.
...näyttää säätävän kaikki hurmiossa, vanhat tutut.
En ollutkaan siellä kuukausiin poikennu. Jouluna vois taas käydä uudestaan. - taitaa olla
enemmän kiinni Näkökulmassa nykyisin. Ensinmainittu samalla nikilläkin.
- Haamu kuopasta
että tuolla montussahan niitä vanhoja nikkejä kuhisee.
Ja voisin lyödä haamunkaapuni vetoa, että kyllä jokainen hengissäoleva entinen vakkari ainakin joskus käy palstaa kyyläilemässä.
*ottaa paskaisen, pesemättömän mukinsa ja lähtee kaffeelle*- tukkusutija
kertatäyttökuppia, ei tuu rupia huuleen.
- Taatto
Rystyset vinkuu taikinan kimppuun. Että mä survon, vaivaan ja käännän. Hyvää siitä tulee, vaikka itse sanonkin. Taikikselle lämpimäiset.
- taikanainen
joko ne leipomukset on valmiina...
*oottelee vesi kielellä*
- MillaN
...exääni...Stonea.:)
Tonttulia...tarvitsisin sulkia.:)
SeppoJuhania :)- Stone-Man
Me kaksi yhdessä, sekä Wirnin ja Pyrsk olimme voittamaton yhdistelmä. Nykyään täällä rääpii päätään aivan turhia tapauksia, joista Tukkusutija on kaikkein turhin ja typerin sönkkääjä. Veikkaan, ettei tyypillä ole aivan kaikki kotona.
Iltasatusi olivat parasta, osuvinta ja hauskinta täällä koskaan kirjoitettu tekstiä, joten panehan taas joskus iltasatusi esiin:-)) - MillaN
Stone-Man kirjoitti:
Me kaksi yhdessä, sekä Wirnin ja Pyrsk olimme voittamaton yhdistelmä. Nykyään täällä rääpii päätään aivan turhia tapauksia, joista Tukkusutija on kaikkein turhin ja typerin sönkkääjä. Veikkaan, ettei tyypillä ole aivan kaikki kotona.
Iltasatusi olivat parasta, osuvinta ja hauskinta täällä koskaan kirjoitettu tekstiä, joten panehan taas joskus iltasatusi esiin:-))...kulta rakas, pusuttaa, halittaa...sinä tulit.:D
- Stone-Man
MillaN kirjoitti:
...kulta rakas, pusuttaa, halittaa...sinä tulit.:D
Oletko ollut kiltisti ja uskollinen?:-)) Sinussa kun on sitä flirttivikaa ihan kiitettävästi:-D
- MillaN
Stone-Man kirjoitti:
Oletko ollut kiltisti ja uskollinen?:-)) Sinussa kun on sitä flirttivikaa ihan kiitettävästi:-D
...hmmm...mut eihän lirttailussa mitään vikaa...eihän...:D
Mä sentäs olin sun kanssa joskus aikaa, aikaa sitten naimisissa ja meillä on kaks ihanaa lasta...toinen on oikea itkuiikka, siskonsa mielestä vieläkin ja toinen on...hmmm...hiukan alkomahooliin menevä...hirvee pullovarasto paahtimossa...suloisia kuiteskin...niin että kyllä sä tiedät...lirtit sun kanssa silloin, ai ai...:D - Stone-Man
MillaN kirjoitti:
Mä sentäs olin sun kanssa joskus aikaa, aikaa sitten naimisissa ja meillä on kaks ihanaa lasta...toinen on oikea itkuiikka, siskonsa mielestä vieläkin ja toinen on...hmmm...hiukan alkomahooliin menevä...hirvee pullovarasto paahtimossa...suloisia kuiteskin...niin että kyllä sä tiedät...lirtit sun kanssa silloin, ai ai...:DMuistan naimisissaolomme parhaat hetket ja myös eromme, joka oli tosin joustava ja sopuisa ja jaoimme kaiken maallisen sulassa sovussa.
Lapsetkin jaoimme sovussa ja minulle jäi se itkuiikka, joka on nyttemmin varttunut äitinsä veroiseksi kaunottareksi ja koko kulmakunnan pojat luuhaavat nurkissani ja minulla on haulikko ladattuna suolapanoksilla, innokkaimpia kosijoita varten.
Tuossa se likka TV:n ääressä lähettelee terkkuja äiskälle ja toivottelee kaikke hyvää;-D - arvaat kyllä kuka
Kiitos
- tähtitoimittaja ejk
MillaN kirjoitti:
Mä sentäs olin sun kanssa joskus aikaa, aikaa sitten naimisissa ja meillä on kaks ihanaa lasta...toinen on oikea itkuiikka, siskonsa mielestä vieläkin ja toinen on...hmmm...hiukan alkomahooliin menevä...hirvee pullovarasto paahtimossa...suloisia kuiteskin...niin että kyllä sä tiedät...lirtit sun kanssa silloin, ai ai...:Darvelen että ryyppygeenit on periytyneet äidin puolelta. Jostain syystä paahtimon pullovarasto pieneni kun äitikulta kävi visiitillä. Ja ottaa toi itkuiikkakin aika usein *kantelee*
- MillaN
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
arvelen että ryyppygeenit on periytyneet äidin puolelta. Jostain syystä paahtimon pullovarasto pieneni kun äitikulta kävi visiitillä. Ja ottaa toi itkuiikkakin aika usein *kantelee*
...äidiltä periytyneet...taitaa tytärkin ottaa joskus lärvit...*muistelee* :D
- MillaN
arvaat kyllä kuka kirjoitti:
Kiitos
...arvaan.:D
- tähtitoimittaja ejk
MillaN kirjoitti:
...äidiltä periytyneet...taitaa tytärkin ottaa joskus lärvit...*muistelee* :D
tuntuu kulkevan suvussa tämä taipumus.
- Savonäijä
Stone-Man kirjoitti:
Muistan naimisissaolomme parhaat hetket ja myös eromme, joka oli tosin joustava ja sopuisa ja jaoimme kaiken maallisen sulassa sovussa.
Lapsetkin jaoimme sovussa ja minulle jäi se itkuiikka, joka on nyttemmin varttunut äitinsä veroiseksi kaunottareksi ja koko kulmakunnan pojat luuhaavat nurkissani ja minulla on haulikko ladattuna suolapanoksilla, innokkaimpia kosijoita varten.
Tuossa se likka TV:n ääressä lähettelee terkkuja äiskälle ja toivottelee kaikke hyvää;-DVieläkö sinäkin nitromursu olet hengissä?
Heräsit siis vihdoin antamistani otsalitsareista jotka upposivatkin luiskaotsaasi iloisesti paukkuen.
Jos osaat olla naama ummessa, kenties annan sinun nyyhkiä rauhassa.
Terv: Savonmies
- Angiina
... Albertia joskus kaipailen. Ja ehkä koko sitä meininkiä, joka joskus kauan sitten vallitsi viisikymppisissä.
~X~ ja Rosmariina, ja onhan niitä monta muutakin. Mutta nämä tuli ensimmäisinä mieleen. Tietty seikkailevat toisilla palstoilla, mistäs sen tietää.
Ruksissa ja sinussa on jotain samaa, ehkä tuo tyyli ja tapa sanoa asioita. En nyt tarkoita, että olette sama persoona. Mutta jotain yhteistä ehkä löytyy, tai sitten mielikuvani tekee taas kerran oharit.
Et, tämmöistä tällä kertaa.- tähtitoimittaja ejk
ruksia ei ole näkynyt. Jos Rossu tulisi palstalle niin saattaisi myös X ilmaantua. Rossuhan oli Hakkiksen loppuaikoina ainoa joka sai Ruksin hirmuisen raivon vallassa kapuamaan alas älykukkulalta.
- tukkusutija
kielikuvat mielikuvallesi oharit.
sääli. ruksaten. tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
ruksia ei ole näkynyt. Jos Rossu tulisi palstalle niin saattaisi myös X ilmaantua. Rossuhan oli Hakkiksen loppuaikoina ainoa joka sai Ruksin hirmuisen raivon vallassa kapuamaan alas älykukkulalta.
Rossusta pitää tehdä etsintäkuulutus? Eihän Rossu muuten kolostaan esiin tule, jos ei perään huutele.
- MillaN
...Waffe.:D
Ruksia ja Rossua ei ole näkynyt.:) MillaN kirjoitti:
...Waffe.:D
Ruksia ja Rossua ei ole näkynyt.:)Olet sitten kömpinyt peiton alta:)
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009