Perttu sai raivarin.
"Pöyhiessään sohvatyynyjä mies uhkasi repiä tyynyt riekaleiksi. - V-u, siivotaan oikein jumalauta kunnolla!" sub
Perttu sai raivo
10
2255
Vastaukset
- no voi
herranjestas sentään, mitäs nyt sitten tehdään. Soitetaanko ihan poliisille?
Mitähän yritit viestittää?
Itse olet varmaan aikamoinen viilipytty!
Ärsayttää tollaset... ...ihan raivaria mutta vaikuttaisi sille että Perttulla meinaa ensimmäisenä loppua huumori tähän tehtävään.
- aikakin
loppua huumori! Mua todella säälittää kilpailijat ja vituttaa tuo big brother - Kilpailijoilla on mennyt yksityisyys jo pelkästään talossa olon takia, nyt alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen on laumaeläin joo, mutta rajansa kaikella!
Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä? - synnytyspaha
aikakin kirjoitti:
loppua huumori! Mua todella säälittää kilpailijat ja vituttaa tuo big brother - Kilpailijoilla on mennyt yksityisyys jo pelkästään talossa olon takia, nyt alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen on laumaeläin joo, mutta rajansa kaikella!
Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä?Hollannissa piti synnyttää.
- Mollamaija
synnytyspaha kirjoitti:
Hollannissa piti synnyttää.
Mutta synnyttämistä ei kai lasketa viikkotehtäväksi? :o}
- Sari
aikakin kirjoitti:
Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä?..vieraan ihmisen kanssa noin nopeasti ja lähekkäin. Vielä rintsikatkin piti poikien laittaa tyttöjen päälle.Moni mies ei saa edes kunnolla hakasia auki saati laittaa niitä naisen päälle.Se oli kohtuutonta ja yksityisyyttä koettelevaa toimintaa. Ikinä en moiseen suostuisi, koska kunnioitan itseäni ja kehoani myös. Mutta he varmaan tiesivät mennessään, mitä tuleman pitää talossa.
- sanoi
Sari kirjoitti:
..vieraan ihmisen kanssa noin nopeasti ja lähekkäin. Vielä rintsikatkin piti poikien laittaa tyttöjen päälle.Moni mies ei saa edes kunnolla hakasia auki saati laittaa niitä naisen päälle.Se oli kohtuutonta ja yksityisyyttä koettelevaa toimintaa. Ikinä en moiseen suostuisi, koska kunnioitan itseäni ja kehoani myös. Mutta he varmaan tiesivät mennessään, mitä tuleman pitää talossa.
että kesti rintsikoiden pukemisen koska ei ottanut sitä seksuaalisesti vaan kertoi ajatelleensa että tuo nyt vaan pukee minulle rintsikat ok.
- mut sehän
sanoi kirjoitti:
että kesti rintsikoiden pukemisen koska ei ottanut sitä seksuaalisesti vaan kertoi ajatelleensa että tuo nyt vaan pukee minulle rintsikat ok.
onkin terhi, ei kait se osaa aatella mikä on sen yksityisyyttä.
- pera
mut sehän kirjoitti:
onkin terhi, ei kait se osaa aatella mikä on sen yksityisyyttä.
tais terhi kuitenkii saada pikku säväreitä ku perttu
hipelöi sen nahkaa...on se perttu semmonen TIGER..
- älä dissaa siellä
mikä helvetin sub? tällä sun sub -allekirjoituksellas ei oo mitään tekemistä subtv:n kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039