nyt totaalisesti käämit. Arvostelee nyt jo Terhiä sen reippaudesta. Enpä ihmettele miestä. Kauan onkin ollut hiljaa. Tekee hyvää laukoa ajatukset pihalle!!!!
Pertulla palaa
8
2427
Vastaukset
HEh Perttu antaa nyt tosiaan palaa... Perttu haukku Bigbrotheria natsifasistiksi kun kytki koko joukon yhteen. Porukkaa naureskelee letkassa Pertun jutuille... Ja näyttäisi ehkä vähän sille että vuodatus laskee sitä v-tuskäyrää. Toivottavasti on hauskaa illalla luvassa ettei tästä tosiaan tule Pertun elämän paskinta päivää.
- kummastelija
Kun ei ole MITÄÄN!!!! sanonut vaikka on jäänyt ilman ruokalajeja ja ollut muille vaan hauska ja kiltti tunteet ne Pertullakin on
- ja nuo
toiset on hieman vellihousuja eikä uskalla ääneen sanoo mitä ajattelee, paitsi selän takana "parhimmalle" kaverilleen.
- kummastelija
Anteeksi ,kun purki Kiukkuaan Terhiin.
- carli
kummastelija kirjoitti:
Anteeksi ,kun purki Kiukkuaan Terhiin.
Terhipä tais kuitenkin ottaa herneen nenään, ei oo sanaakaan pöydässä sanonu. Toivottavasti menee sekin omaan itteensä. Haukkunu selän takana ja pk-huoneessa kaikki, vaan eipä tunnu kestävän mitään itseensä kohdistuvaa. Perttuhan lauko ihan tosiasioita!!
- Storebror
carli kirjoitti:
Terhipä tais kuitenkin ottaa herneen nenään, ei oo sanaakaan pöydässä sanonu. Toivottavasti menee sekin omaan itteensä. Haukkunu selän takana ja pk-huoneessa kaikki, vaan eipä tunnu kestävän mitään itseensä kohdistuvaa. Perttuhan lauko ihan tosiasioita!!
Terhi sanoo asiat päin naamaa muille kilpailijoille - ei selän takana. PK-huoneen tarkoitus juuri on, että kilpailijat kertovat seillä BB:lle asioista, myös niistä jotka veetuttaa. Se on juuri oikea paikka antaa palautetta muista kilpailijoista.
- ...........
että päästää pahan ilman pihalle. Ajatellaan, mitä kaikkea se on saanut kestää; jätkä on laitettu jokaiseen äänestykseen, jätetty ilman ruokaa, heitetään huulta ettei varmana juhlita sen synttäreitä, ja kaikki muu sanaton ja sanallinenkin viestintä tietyiltä tyypeiltä... ihmeen koossa ja kasassa Perttu onkin pysynyt! Ei haittaa yhtään vaikka haistattais veet koko katsojakunnalle, kyllä mä ainakin ymmärrän, että voipi HIVENEN olla pipo kireellä.
Tosin, myönnettäköön; jos esim. Tiina päästelis tuollalailla höyryjä, hyppisin jo varmaan seinillä, niin paljon mua v-tuttais se narisija... =D- shk
Kun Perttu kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen ja Terhi alkoi mustamaalaamaan Perttua muille siitä sen hermostumisesta. Ai että Terhiä on itkettänyt koko viikon! Hermoheikko akka....
Peluri viimeisen päälle, haukkuu Perttua juuri nimeämisten alla muille! Mä toivon sydämestäni että jos Perttu on taas äänestyksessä niin vastassa olisi TERHI, varmaa on että Terhi lähtis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039