Onko muilla sama ongelma!? Eli... Normaalisti televisiota katsoessani on volume suunnilleen lukemissa 15-18, mutta BB-kanavalla joudun säätämään sen jopa 28:n!? Yleisesti ottaen digikanavien ääni on hiljaisempi, kuin analogisilla, mutta tämä BB 24/7 vie voiton kirkkaasti. Illalla tulevissa koosteissa ääni on ihan normaali(analogiselta katsoessani)...?
BB 24/7 ääni
5
423
Vastaukset
- kenties
tietokoneen äänensäätö? säätele sitä.
- tekniikkaa kehiin
En siis katso BB:a tietokoneen, vaan telkkarin ja digiboxin kautta.
- ääni kuntoon
tekniikkaa kehiin kirjoitti:
En siis katso BB:a tietokoneen, vaan telkkarin ja digiboxin kautta.
Olen huomannut, että muitakin äänitykseen tyytymättömiä ruvetaan haukkumaan ikään kuin äänitys olisi huippuluokkaa ja valittajat täysin väärässä. Mistä asenne johtuu?
Eikö ohjelman tekniikkapuolta saa arvostella, vain esiintyjiä?
Ohjelman laatijoiltakin haluaisin kysyä, miksi heidän pitää olla noin virikkeettömässä ympäristössä. Ei mitään tekemistä. Lukeminenkin on estetty. Mahtaa talossa olla hiljaista, ei radiota, ei TV:tä, vain toisiinsa kyllästyneitä ihmisiä. Eihän heillä riitä edes puheenaiheet enää.
Onko otettu selvää, mitä tällainen vaikuttaa mielenterveyteen?
Tulee mieleen Suomeen saapuneet turvapaikan hakijat, jotka odottavat toimettomina vastausta koko elämään vaikuttavaan anomukseensa. Heillekään ei kuulemma voida tarjota työtä eikä koulutusta.
Rupeaa ajattelemaan heidänkin selviytymistään ihan uudesta kulmasta. - olla asenne ongelma
ääni kuntoon kirjoitti:
Olen huomannut, että muitakin äänitykseen tyytymättömiä ruvetaan haukkumaan ikään kuin äänitys olisi huippuluokkaa ja valittajat täysin väärässä. Mistä asenne johtuu?
Eikö ohjelman tekniikkapuolta saa arvostella, vain esiintyjiä?
Ohjelman laatijoiltakin haluaisin kysyä, miksi heidän pitää olla noin virikkeettömässä ympäristössä. Ei mitään tekemistä. Lukeminenkin on estetty. Mahtaa talossa olla hiljaista, ei radiota, ei TV:tä, vain toisiinsa kyllästyneitä ihmisiä. Eihän heillä riitä edes puheenaiheet enää.
Onko otettu selvää, mitä tällainen vaikuttaa mielenterveyteen?
Tulee mieleen Suomeen saapuneet turvapaikan hakijat, jotka odottavat toimettomina vastausta koko elämään vaikuttavaan anomukseensa. Heillekään ei kuulemma voida tarjota työtä eikä koulutusta.
Rupeaa ajattelemaan heidänkin selviytymistään ihan uudesta kulmasta.eihän tuota edes haukuttu vaan yritettiin neuvoa!
Aina saa olla volaa säätelemässä kun kanavaa vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039