Toivon todella, että seuraava viikkotehtävä on näytelmä!!! Koko sakki on niin ryytynyttä ja masentunutta, että jos seuraavaksi heille lykätään muna käteen viikoksi, ei hyvä seuraa. Heillä on hermot jo nyt niin kireällä, että tekisi hyvää päästä relaamaan "vapaamman" tehtävän parissa. Tässä alkaa itselläänkin depressio pukkaamaan kun katsellen näin tylsistyneitä ja vit*neita ihmisiä. Eikö tämän pitänyt olla viidettä??? jotain äksöniä kehiin, please!!!
seuraava viikkotehtävä
6
528
Vastaukset
- Tommy
Joo, se munatehtävä olisi todella paljon kärsivällisyyttä vaativa tehtävä. Mitenhän ruoanlaittajatkin pärjäisivät keittiössä, jos toinen käsi on koko ajan varattu? Entä pukeminen? Huh, huh, sanon minä.
Jos se tulee tehtäväksi niin eipä siitä paljoa saa revittyä iloa irti. Luulempa että vetoprosenttikaan ei tule olemaan kovin suuri tuossa tehtävässä, mikä vielä entisestään laskee sen mielenkiintoa. Jos vaikka päättävät ottaa muodollisen 20% vedon, niin tehtävä on yhtä tyhjän kanssa.
- voimailulajit kehiin,
sais tytötkin edes kerran elämässään kuntoiltua hivenen verran!!
- tsiisus
Koko idea, "annetaan katsojien päättää" eli "otetaan idiooteilta loputkin rahat pois", on typerä. Luultavasti seuraavan viikon viikkotehtävä on jompi kumpi hävinneistä ehdotuksista. Subbari ja MTV3 ovat todellisia mestareita rahan keruussa ja katsojien aliarvioinnissa. Toivottavasti kukaan ei ole äänestänyt mitään tehtävää.
- tos
Olet oikeassa meiän koko perhe on samaa mieltä !!!
T:Tos - ,.,.,.,.,.,.,
sekä katsojien että talon asukkaiden kannalta. tuo munatehtävä voi aluksi kuulostaa hauskalta mutta mitä mielenkiintoista siinä oikeastaan on. ei mitään. kyllä niille saisi jonkin mukavamman tehtävän laittaa vaihteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1032944En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361849- 101844
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3881701Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039