Voi jee että on Dorka Tehtävä, oisitta ny perkele äänestäny sitä maailman vahvinta niin ois ollu jotain toimintaa... taas tulee sohvalla makoilua niin perskeleesti.
Muna tehtävä Sucks!
4
665
Vastaukset
- ..........
kaikki äänestyksessä olleet ehdotukset olivat muutenkin huonoja: urheilu- ja eläintehtävät on jo ollu ja kuka nyt haluaa vielä alkaa katsomaan kun talossa olijat näyttelevät kun "esittävät" muutenkin jo ihan tarpeeksi..Ja mielestäni äänestysmainoksessa sanottiin 8 munaa ja yksi kana...eilen taas sanottiin äänestystuloksen julkistettua että 8 munaa, 2 kanaa ja 1 kukko...Mitähän tämäkin on oikein olevinaan...Vähän parempia viikkotehtäviä kehiin...
- itekään tästä
tehtävästä, olisivat halunneet jotain toimintaa!!
Varmaan joku noista saa jonku ahistuskohtauksen vielä!! - hanna
itekään tästä kirjoitti:
tehtävästä, olisivat halunneet jotain toimintaa!!
Varmaan joku noista saa jonku ahistuskohtauksen vielä!!Näytelmää valmistellessa olisi sentään saanut ne pienet aivosolut siellä liikkelle ja ihan oikeaa liikettä talossa. Muutamata naurutkin olisi ehkä irronnut. Ihan oikein sanottu että nyt tulee taas vaan makoilua sängyssä, makoilua sohvalla. TYLSÄKSI MENEE! Ja ennenkaikkea kilpailijoille. Juuri kun on viime viikon rasittavasta, ärsyttävästä, tehtävästä päästy niin taas tälläinen tarkkuutta ja hitautta vaativa tehtävä. plääh sanon mä.
ps. äänestin kyllä sen näytelmän puolesta. Olinkohan yksin sen puolella...
Nyt jää pois ainakin myöhäisyön keskustelut kun unta ei saa muuten riittävästi; Päiväunia ei saa nukkua ja herätys on kahdeksalta... Mitään riehakasta ei pysty tekemään kun pitää varoa sitä munaa. Kyllä on kypsää. Tää tehtävä on sieltä mistä se munakin :(
Nyt ne jakaa yöllisiä tunnin valvontavuoroja, jotta on joku hereillä aamu kahdeksalta herättämässä kaikki muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009