Kerro meille iloksi tai hyödyksi viimeisin keksimäsi niksi. - Tai laita luovat aivosolusi liikkeelle ja keksi uusi. ;)
Ajankohtaisia ei itselleni tule mieleen, mutta tässä joitain viime kesän retkiltä.
Viinilaatikon pussi:
Olen täyttänyt pussin juomavedellä/mehulla, jäädyttänyt sen pakastimessa ja laittanut kylmälaukkuun tai autojääkaappiin lomamatkalle lähtiessä.
Muoviset vitamiini/lisäravinnepurkit:
voi hyödyntää rinkkaa tai piknik-laukkua pakatessa. Vievät vähän tilaa, ovat sekä ilma- että vesitiiviitä.
Uusin/hauskin oma niksisi
10
1020
Vastaukset
- nuo
jo aikoja sitten Niksi-Pirkasta
Älä turhaan pihtaa. Tuskin ketään haittaa, vaikka olisi ennestään tuttukin. Tässä iässä on monilla se etu, että monet asiat unohtuvat nopeammin kuin nuorempana. ;)
- Remmari ek
optimisti-orvokki kirjoitti:
Älä turhaan pihtaa. Tuskin ketään haittaa, vaikka olisi ennestään tuttukin. Tässä iässä on monilla se etu, että monet asiat unohtuvat nopeammin kuin nuorempana. ;)
Niksi-Pirkan aarteita:
Jos alkaa nukuttaa pitkällä automatkalla, niin kiinnitä pääsi vanhoilla sukkahousuilla niskatukeen. Silloin ei pääsi retkahda, jo nukahdat.
Pianoa soittaessasi voit soittaa nuotit takaperin, niin saat aivan uuden sävelmän. Sulosointuja korville.
Ripusta sukkahousut kattoon. Pane toiseen lahkeeseen TV:n kaukosäädin ja toiseen videon kaukosäädin. Ne löytyvät silloin aina. Kätevää ja tyylikästä. - Ajomies
Toimittaja Anssi Orrenmaa taisi jopa väitellä Niksi-Pirkasta.
Monta kirjaa hän on julkaissut - viimeksi kait "Kielletyt niksit" (?) muistin mukaan.
Löytyy varmaan hausta mopnia linkkejä.
- +-0
tämähän sattui sopivasti:
kun saan ylinopeussakon, niin säästän maksukuitin
hansikaslokerossa, ja seuraavankerran kun konstaapeli tarjoaa minulle samanlaista, niin sanon vain kiitos, mutta minulla on jo. - Loistava.polku
Tämä on mielestäni kaikkien aikojen paras, nimenomaan Niksi-Pirkasta löydetty:
Otetaan vauvan sukkahousut.
Molempiin puntteihin tungetaan pitkulaiset vaahtomuovipötkylät.
Vedetään housut päähän.
Ja voilà: sinulla on pupuhattu!!!Ihmisten luovuus on ehtymätön.
Kiitos, harmi, että ehdin jo kierrättää vauvanvaatteet.
Odottelen mielenkiinnolla lisää. ;)- puskapaska
aikuisten sukkahousuista tulisi sitten rusakonhattu:))
Oikein kunnon pitkäkorva:))
- Nanni
kampaajalla ollessani Niksi Pirkan tapaan
sukkahousuille uude käytön.
Voisi ripustaa katosta lenkiksi ja asiakkaan
pää siihen, pysyisi paikallaan kun ei muuten
oikein tahdo pysyä.- tänään luin
uuden sukkahousuvinkin: Ne kelpaa kuulemma hienon hiekkapaperin korvikkeeksi nikkarin töissä.
Joo.
Oikeastaan ei mikään yllätys, usein on kintut olleet melken verille hiotut sukkuhousupäivän jälkeen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124