cesar

lapsi

Eikö bb vastaa siitä, mitä se esittää katsojille. Miksi bb saa vitsailla ja loukata viatonta lasta, joka ei mitenkään ole syyllinen tai osallinen tähän ohjelmaan? Onko se laillista?

11

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari

Olin todella ihmeissäni kun moista juttutuokiota annettiin jatkaa talossa. Lapsen arvostelu julkisesti oli alentavaa. Kyllä BB:n olisi pitänyt katkaista siltä jutulta siivet ja heti.Ton ikäinen lapsi on herkässä kehitysvaiheessa ja varmasti oli loukkaantunut kun hänestä puhuttiin talossa.

• Poliisin poika

Ehei 14-vuotiaat enää tätä nykyä lapsia ole. Tuollahan ne pennut painaa perse puikollaan pussikaljojensa kanssa. Vanhemmilta omaksuttu huorittelu ja haureus on vahvasti osana kasvamisen kipeyttä. Hyvä meininki! Lisää vaan alatyyliä BB:iin ja katsojaluvut eikun komistuu!

Sulkekaa vastaanotin jollette kestä hyvää huonoa makua. Go SubTV go!!!

• poika, tuskinpa

En haluaisi, että minä tai lähimmäiseni tapaisivat sinua ikinä. Kamala on maailmasi.

• !!!!!
        poika, tuskinpa kirjoitti:

En haluaisi, että minä tai lähimmäiseni tapaisivat sinua ikinä. Kamala on maailmasi.

..tyylillään ja jokainen myös valitsee erilailla elämänkatsomuksen. Toi kuitenkin ei ole ihan normaalia että haluaa katsoa kun toista parjataan. Jos olet poliisin poika niin kysyppä isältä/äidilta, mitä sanotaan julkisen herjauksen pykälissä. HÄVETTÄÄ VANHEMPIEN PUOLESTA!!!

• No siis tietysti Subtv vastaa siitä mitä lähettää. Mutta kyllä tätä asiaa on tässä liioiteltu eipä tuossa nyt mitään laitonta ollut. Piti ihan uudelleen katsoa tuo kohta kun tuli puheeksi, niin ei tuo nyt ollut kuin huulenheittoa eikä pahansuopaista ollenkaan. Tai siis tämä nyt minun mielipide asiaan, kun sitä ilmeisesti tiedustelit.

• !!!!!!!!

Unohdin kokonaan että täällä saa sanoa lehmäksi ja vaikka miksi haukkua (aiemmissa aloituksissa) kun nykyaikana lapset on kasvatettu niin erilailla.Ikävää kun on tapakasvatuksessa menty niin alaspaäin.

• lapsi-vastaus

En kysynyt mielipidettäsi, sillä olen huomannut, että vähättelet todellisia tunteita ja puolustat tätä lällälläätä. KYSYIN, onko laillista pilkata viatonta lasta julkisessa ohjelmassa. Toivoni on, että joku osaisi todella vastata tähän!

• !!!!!!!
        lapsi-vastaus kirjoitti:

En kysynyt mielipidettäsi, sillä olen huomannut, että vähättelet todellisia tunteita ja puolustat tätä lällälläätä. KYSYIN, onko laillista pilkata viatonta lasta julkisessa ohjelmassa. Toivoni on, että joku osaisi todella vastata tähän!

En tarvitse sinun enkä kenenkään muunkaan mielipidettä oman mielipiteen julkaisuun. Suomessa on toistaiseksi sananvapaus, muista se.

• !!!!!!! kirjoitti:

En tarvitse sinun enkä kenenkään muunkaan mielipidettä oman mielipiteen julkaisuun. Suomessa on toistaiseksi sananvapaus, muista se.

Ja tokihan minäkin mielipiteen saan sanoa, eikö niin?

• lapsi-vastaus kirjoitti:

On aika yksinäinen... Paljon täällä on sellaista mistä en pidä, mutta sillä perusteella en keskusteluja raakkaa mikä minua miellyttää.Herkimpien lukijoiden tunteita ei aina pysty huomioimaan :(

• toivomus
        Cesar kirjoitti:

On aika yksinäinen... Paljon täällä on sellaista mistä en pidä, mutta sillä perusteella en keskusteluja raakkaa mikä minua miellyttää.Herkimpien lukijoiden tunteita ei aina pysty huomioimaan :(

Kuitenkin toivoisi, että sinulla olisi jokin tunne oikeasta ja väärästä. Toivoisi siksi, että voisi uskoa, että aitoja elämän tunteita voi tälle palstalle joskus kirjoittaa, kuten tuo lapsiasia. Kuitenkin toivoisi, että vaikka olet saanut tehtäväksesi ohjata tätä lällälläätä, niin ettet itse olisi ihan lällällää, jotta voisi luottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe