Mietin, että mix naisilla tuntuu olevan paljon vaikeempaa kun miehillä? Onko sinne valittu vaan valittaja naisia vai mitä? Ainoastaan Hanna ei valittanu oikeestaan mistään.
Miesten pinnan alla taitaa kiehua, kun eivät sano mitä oikeesti ajattelevat? Paitsi ehkä Perttu.
Miksi naisilla vaikeaa?
6
675
Vastaukset
- tipu
vaan ollaan sellasii kamalii ja vaikeita ..puhutaan pahaa toisen selän takana ja ollaan itse olevinaan niin täydellisiä. Miehet suorempia ja reiluja jos joku mättää niin uskaltavat sanoa päin naamaa.Töissäkin parhaat esimiehet ovat ikävä kyllä miehiä. BB:ssä toivottavasti joku miehistä voittaa hyvä ehdokas =PERTTU tai MIKA
Jo työelämän puolelta todistettu asia että naisyhteisö on kaunaisempi kuin miesyhteisö. Miesten ja naisten tapa käsitellä asioita on erilainen ja miesten tapa toimii ryhmässä paremmin. Ainakaan pelkästään se että miehet ovat käyneet armeijan ja "tottuneet" ryhmäkuriin ja yhteistoimintaan ei mielestäni selitä tätä eroa.
- tiedän ainakin
yhden työpaikan missä on vaan miehiä ja siellä on aivan hirveetä juoruilua ja kädenvääntöä!!
Mutta tietty naiset on pahempia!
- Nimetön
Mielestäni se on niin että naiset ainakin yrittävät jutella asioista ja selvitellä niitä, ainakin fiksut niinkuin Terhi, mutta miehethän ovat tunnetusti sitä että eivät puhu eikä pussaa vaan turpaan heti kun pinna tarpeeksi täys.
Onnettomia surkimuksia.- tipu
ennen ollut miehiä pomoina ja aina voinut mennä juttelemaan ku iloja tai suruja nyt naispomo ja juttelemaan ei kannata menna jos tietty ilme naamassa, paras vaan todeta et huomenta hyvin menee. Toi Minna on just sellanen et enpä viihtys alaisena...
- Nimetön
tipu kirjoitti:
ennen ollut miehiä pomoina ja aina voinut mennä juttelemaan ku iloja tai suruja nyt naispomo ja juttelemaan ei kannata menna jos tietty ilme naamassa, paras vaan todeta et huomenta hyvin menee. Toi Minna on just sellanen et enpä viihtys alaisena...
viihtyisinkö minä, siis en päivääkään. Onneksi minulla miesvaltainen ala ja mukavat työkaverit.
En ymmärrä todellakaan tollaisia naisia...ja en kyllä miehiäkään, mutta niitä ei ole juuri kohdalleni sattunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039