Kathy ei ehkä lähdekään!!!

Kathy-fani

Juuri 24/7-lähetyksestä kuulin kun Perttu kertoi, että pojat olivat saaneet Kathyn suostuteltua jäämään ainakin Pertun bileisiin asti!!! :):)

JEE HYVÄ KATHY!

Kyllä sä Kathy tästä vielä piristyt. Koita kestää. Ei oo varmasti helppoa olla tuollaisessa paikassa nuorimpana!

8

2155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annetaan nyt hetki olla tämä jos vaikka totta olisikin... Missä olivat ja mitä muuta tapahtui kun puhuivat?

• Kathy-fani

TUolla ruokapöydän ääressähän he ovat ja söivät sitä tiikerikakkua. BB pyysi Kathyn päiväkirjahuoneeseen ja tällä välin Perttu kertoi tämän pöydässä muille istujille. Tämän jälkeen Kathy tuli takaisin pöytään. Eli kävi päivittämässä BB:lle tietoa asiasta...

• tasku___

Mielialat menee vuoristorataa vaan. Kyllä se taas kohta on niin mielellään jäämässä taloon, eikä noita lähtemispuheita muista edes puhuneensa.

• Perttu go go

Kuulin kyseisen keskustelun, mutta ei Perttu kovin uskottavalta kuulostanut, hän vain oletti että Kathy on muuttanut mieltään..

• toinen Kathy-fani

Perttu sanoi jotain tuollaista Kathyn noustessa pöydästä pk-huoneeseen illalla joskus 21 aikoihin tai jälkeen. Mun mielestä ainakin kuulosti siltä, että olisi voinut olla ihan totta.. Toivottavasti jäisi Kathy tosiaan edes bileisiin!

Vaikka alkoi kuulemma pakata laukkujaan jo :(

• Sami_

Syöpäkääryleet on loppu ja paniikki iskee, vähistä ruokahahoista tupakkia ostella.

• se että

ne muut ei edes huomioi sen mielipiteitä. ne muut torppaa sen ajatukset heti koska se on nuorin ja vielä näyttääkin omituiselta! ei ne edes tuuajatelleksi josko katin mielipiteissä yms olis jotain järkeä! se katia vituttaa. tuntee olevansa ulkopuolinen... ja vielä päälle se että joutuu oleen ilman röökiä. itekkin tupakoitsijana tiedän että on tosi vittumaista joutuia oleen ilman röökiä. varsinkin jos vituttaa joku asia. toivottavasti kati kuitenkin jostain löytää kipinän jatkaa

• itse...

taas toivon että lähtee..Ei ollut ensimmäinen kerta kun on lähtöä tekemässä..Mutta kun talossa oli muutenkin apea tunnelma Kathy maksimoi sen omalla draamallaan..Jos ei ihmisellä ole parempaa tapaa päteä tuolla kuin kyseinen tapa joutaa ulos ja heti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      97
      2821
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1804
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      382
      1670
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1447
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1257
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1146
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe