Juuri 24/7-lähetyksestä kuulin kun Perttu kertoi, että pojat olivat saaneet Kathyn suostuteltua jäämään ainakin Pertun bileisiin asti!!! :):)
JEE HYVÄ KATHY!
Kyllä sä Kathy tästä vielä piristyt. Koita kestää. Ei oo varmasti helppoa olla tuollaisessa paikassa nuorimpana!
Kathy ei ehkä lähdekään!!!
8
2155
Vastaukset
Annetaan nyt hetki olla tämä jos vaikka totta olisikin... Missä olivat ja mitä muuta tapahtui kun puhuivat?
- Kathy-fani
TUolla ruokapöydän ääressähän he ovat ja söivät sitä tiikerikakkua. BB pyysi Kathyn päiväkirjahuoneeseen ja tällä välin Perttu kertoi tämän pöydässä muille istujille. Tämän jälkeen Kathy tuli takaisin pöytään. Eli kävi päivittämässä BB:lle tietoa asiasta...
- tasku___
Mielialat menee vuoristorataa vaan. Kyllä se taas kohta on niin mielellään jäämässä taloon, eikä noita lähtemispuheita muista edes puhuneensa.
- Perttu go go
Kuulin kyseisen keskustelun, mutta ei Perttu kovin uskottavalta kuulostanut, hän vain oletti että Kathy on muuttanut mieltään..
- toinen Kathy-fani
Perttu sanoi jotain tuollaista Kathyn noustessa pöydästä pk-huoneeseen illalla joskus 21 aikoihin tai jälkeen. Mun mielestä ainakin kuulosti siltä, että olisi voinut olla ihan totta.. Toivottavasti jäisi Kathy tosiaan edes bileisiin!
Vaikka alkoi kuulemma pakata laukkujaan jo :(
- Sami_
Syöpäkääryleet on loppu ja paniikki iskee, vähistä ruokahahoista tupakkia ostella.
- se että
ne muut ei edes huomioi sen mielipiteitä. ne muut torppaa sen ajatukset heti koska se on nuorin ja vielä näyttääkin omituiselta! ei ne edes tuuajatelleksi josko katin mielipiteissä yms olis jotain järkeä! se katia vituttaa. tuntee olevansa ulkopuolinen... ja vielä päälle se että joutuu oleen ilman röökiä. itekkin tupakoitsijana tiedän että on tosi vittumaista joutuia oleen ilman röökiä. varsinkin jos vituttaa joku asia. toivottavasti kati kuitenkin jostain löytää kipinän jatkaa
- itse...
taas toivon että lähtee..Ei ollut ensimmäinen kerta kun on lähtöä tekemässä..Mutta kun talossa oli muutenkin apea tunnelma Kathy maksimoi sen omalla draamallaan..Jos ei ihmisellä ole parempaa tapaa päteä tuolla kuin kyseinen tapa joutaa ulos ja heti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039