Eli windows 2000 asennus levy ei boottaa ja on laitettu biossista että boottaa cd:ltä eka eikä sekään auta ja eikä voi korpultakaan bootata ku ei ole korppu asemaa.. niin saitkos jostain halvalla uuden levyn vai saaks sitä asennettua mitenkää??
Bootti ongelma??
7
836
Vastaukset
kopioidulta asennus CD-ltä.
Tosin jos polttaa kopion alkuperäisestä Alcohol 120% ohjelmalla niin sitten boottaa kopiokin.- Jammy_X
Vaikka tämä on kopiotu alkuperäiseltä ja viel alcohol 120% ohjelmalla niin ei silti boottaa.. missähän on vika?
- höpö
Ihan on se ja sama millä se on kopsattu. En tiedä miten olet sählännyt omasi niin ettei toimis.
- asentanut**
lokakuun päivitykset? Niiden asentamisen jälkeen on esiintynyt monenmoisia ongelmia yhdellä jos toisella. Itse olen yksi niistä. Ensin hävis ATI:n ajurit eikä uudelleenasennus onnistu, käyttisromppu ei boottaa, kuten sinulla, käyttäjätilit menneet sekaisin jne. Onpa tuolla eräs jopa kysellyt tietoa Microsoftiltakin saaden hiukan tylyn vastauksen. Niin ja varmistukseksi, näyttikseni ei ole epäkunnossa, sillä samalla koneella oleva 98SE toimii moitteettomasti.
- Jammy_X
No jaa minä kyllä asensin ne.. mutta mulla onkin XP tässä.. mutta en oo kyllä sen jälkeen kokeillut toimiiko XP asennus levy.. hmm.. täytyy kokeilla. sais vihdoinkin sen 2000 tämän XP:n rinnalle
- Pentti Nelonen
Jammy_X kirjoitti:
No jaa minä kyllä asensin ne.. mutta mulla onkin XP tässä.. mutta en oo kyllä sen jälkeen kokeillut toimiiko XP asennus levy.. hmm.. täytyy kokeilla. sais vihdoinkin sen 2000 tämän XP:n rinnalle
miksi asentaa kaksi virusimuria samalle koneelle ?
kokeilisit joskus noita parempia käyttöjärjestelmiä.....
- bootattavan
kyllä boottaamattomasta asennusrompusta voi tehdä boottaavan. en tiedä onko siihen mitään yksinkertaista tapaa, mutta tein tänään tämän ohjeen mukaan:
http://www.nu2.nu/bootcd/#w2k
kun pitää asentaa win2k läppäriin jossa ei ole korppuasemaa.
on tuo vähän monimutkaista, mutta kun seurasi ohjeita pilkuntarkasti, niin onnistuihan se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846