mistä tietää millon mies on ihastunu naiseen mä haluaisin tietää ko epäilen että yks mies on ihastunu minuun mutta en oo varma ..
moro
4
1218
Vastaukset
- pöntömpi
VITSI VITSI
- ???
Mulla on samantapanen ongelma. Oon ihastunut poikakaverin kaveriin, enkä tiedä mitä hän ajattelee..toivoisin hänenkin... Mut sitähän ei todennäköisesti saa ikinä tietää jos ei tee asialle mitään. :( Kun voisi kuulla edes hetken toisen ajatuksia..
... siis jutteletko, tunnetteko vai näettekö vain toisianne jossain, esim. koulussa?
- pönttö
baarissa aina nähään ja meen aina ihan hämilleni nähdessäni sen kerran tansimme hitaita ja tunsin munan pököttävän housuissa . viimeksi ko nähtiin niin juteltiin vaikka mitä. oon varattu joten siinäkin mielessä asia vaivaa minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039