Zyxel Prestige 660HW-61

Kumpiko verkkokaapeli käy normaali vai ristiinkytketty?

Jos käy normaali niin pistän tilaukseen muuten joutuisin vaihtamaan kaapelitkin.

3

1215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahaavo

Ainakin omaan zyxeliin käy molemmat. Yleensä reitittimeltä koneelle käy tavan suora kaapeli, mutta nykyvehkeillä käy molemmat. Nykyiset verkkokortitkin yleensä tunnistavat kumpi kaapeli kyseessä ja toimivat sen mukaan.

Jos jostain käsittämättömästä syystä ei toimi, niin eurolla parilla saa kaapelin päähän kääntäjän.

• Tahaavo

Tarkemmin kun katsoin niin itselläni on vieläpä juuri tuo sama malli mistä kysyit. Siinä on nyt kiinni sekaisin suoria ja ristikaapeleita, ja kannettava wlanissa. Ei mitään ongelmaa, suosittelen erittäinkin lämpimästi kyseistä zyxeliä.

• Kiitos tiedosta. Laitan juuri tilausta menemään ko. laitteesta.

PS. taitaa olla aika suosittu vehje kun maahantuojalta jatkuvasti loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1669
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1021
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      931
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      846
    Aihe