Olipas taas tilanne ku pojilta kyseltiin muitten poikien suutelemisista. Kukaan ei oikeen uskaltanu sanoa mitään ja vältteli aihetta, kunnes sitte Perttu Siinä sitte rehellisesti asiaa kommentoi. muutki uskalsi vähä "avautua".. Perttu vaan on uskomattoman rehellisesti omaitsensä, muut pojat aikamoisia vellihousuja!
poikien suutelu jutut...
7
1652
Vastaukset
- huomasin saman
Perttu ei edes miettinyt hetkeäkään että sanoakko vai ei, paukautti välittömästi olen pussanut ja kielareita oikein. Huvittavaa todella kun Mika ja Anttikin "muisti" sen jälkeen pussanneen poikia.
:DD- tosimies
Minä en ole. Naisia olen suudellut kumpaisillekin huulille.
- Sari
tosimies kirjoitti:
Minä en ole. Naisia olen suudellut kumpaisillekin huulille.
..tosiaan joka ton uskaltaa sanoa tässä. Tsemppiä sinulle tosimies!!!!
Vaikka painottikin että "ihan siis vaan sellasta kännisten pelleilyä" niin silti muut eivät ehkä olisi mitään vastaavaa kertoneet ensimmäisenä. Perttu on kyllä sinut itsensä kanssa.
- Sari
..mieltä, vaikka moni yrittää muuta vaittää.
- Sede
Voi poikia kun yrittävät kaikkensa olla hyviä jätkiä. Hups kun tuli heti mieleen suutelut muiden jätkien kanssa Pertun rehellisyyden jälkeen. On kyllä niin neitipoikia Mika ja Antti. Saisivat lähteä kotiin.
- kyllä
Huomatkaa, PERTTU ON PARAS; aito , voi sanat eivät riitä kertomaan, tuskin niitä tarvitaan , riittää kun sä hiljaa oot mun kokonaaaaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482110Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902090- 1201993
- 771699
- 481678
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2391555- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171155Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097