hylsysarja

valmettimies

Mikahän ois hyvälaatuinen/hinta paikallan hylsy-sarja "1/2"-vääntiöllä.Kertokaa kokemuksia.
ennestään Acesan 3/4-tuuman sarja

21

15967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jesse james

Mitä pienempi työkalu, sitä parempaa laatua sen pitää olla.
      Stahlwille tai Saltuskin voi olla. Ikuinen takuu pitää olla.
      Tarkista myös räikän hammastus. Mitä tiheämpi sen parempi. Toimii ahtaassa paikassa myös.
      Tuossa ei kannata säästää. Kun ostat hyvän, se sarja vielä perikunnankin riideltävääksi!

Osta niin kallista kuin pe**e kestää.
      Taiwanilaiset kannattaa unohtaa. Ja ne joissa lukee Chrom-van.

• kaupunkilainen

Yleensä laatuhylsyissä on stanssattu valmistajan nimi-on muitakin merkintöjä kuin chromi-vanadium.Kohtalainen sarja(myös halpa) on Kamasa,mutta ei kyllä tunnu kovin luonnikkaalta käteen.Hyvä sarja on VATA,mutta ei taida olla nykyään myynnissä.Kyllähän Bahco on hyvä hylsysarja,mutta kallis on,tosin hintahaitari aínakin Tampereen seudulla suuri
        Omaan käyttöön tein niin että ostin laadukkaan GERODE;n räikän,nivelen,jatkot ja T-vääntiön sekä kymmenkunta keskeisintä hylsyä,siihen sitten pienennys - suurennus-adapterit.Sitten tarpeen mukan isompaa ja pienempää hylsyä,kuusiokoloa.torxia.

• TKH
        kaupunkilainen kirjoitti:

Yleensä laatuhylsyissä on stanssattu valmistajan nimi-on muitakin merkintöjä kuin chromi-vanadium.Kohtalainen sarja(myös halpa) on Kamasa,mutta ei kyllä tunnu kovin luonnikkaalta käteen.Hyvä sarja on VATA,mutta ei taida olla nykyään myynnissä.Kyllähän Bahco on hyvä hylsysarja,mutta kallis on,tosin hintahaitari aínakin Tampereen seudulla suuri
        Omaan käyttöön tein niin että ostin laadukkaan GERODE;n räikän,nivelen,jatkot ja T-vääntiön sekä kymmenkunta keskeisintä hylsyä,siihen sitten pienennys - suurennus-adapterit.Sitten tarpeen mukan isompaa ja pienempää hylsyä,kuusiokoloa.torxia.

...lotossa voittaisin olisi mun verstaassa tämä pakki; http://buy1.snapon.com/catalog/item.asp?item_ID=65301&group_ID=2299
        Tuttu autokorjaamonpitäjä ei muita huoli kuin snap-on kaluja,kestää ja on käteen sopivia.

• kaupunkilainen
        TKH kirjoitti:

...lotossa voittaisin olisi mun verstaassa tämä pakki; http://buy1.snapon.com/catalog/item.asp?item_ID=65301&group_ID=2299
        Tuttu autokorjaamonpitäjä ei muita huoli kuin snap-on kaluja,kestää ja on käteen sopivia.

kehuttavan,on kuulemma niin kiiltävä hylsyä että ei oikein ilkeis likaiseen paikkaaan käyttää.Ilmailuala käyttää.
        Onko tietoa kuka on maahantuoja,kuka myy,myiskö joku Tampereella.
        En nimittäin netistä löytänyt kauppiasta

• KIINOSTAA
        kaupunkilainen kirjoitti:

kehuttavan,on kuulemma niin kiiltävä hylsyä että ei oikein ilkeis likaiseen paikkaaan käyttää.Ilmailuala käyttää.
        Onko tietoa kuka on maahantuoja,kuka myy,myiskö joku Tampereella.
        En nimittäin netistä löytänyt kauppiasta

kiltävät kiinostaa vain variksia

• ----
        TKH kirjoitti:

Itse ilmailualalla ja käyttänyt paljon snap-onin tyokaluja.. lujia kyllä, muttei ne mahdu mihinkään ahtaaseen paikkaan. ovat nimittäin snapponilla hakeneet lujuuden ainevahvuudella eikä laadulla. stahwille laatua.. tämä on vain meikäläisen mielipide..

• kylpä
        ---- kirjoitti:

Itse ilmailualalla ja käyttänyt paljon snap-onin tyokaluja.. lujia kyllä, muttei ne mahdu mihinkään ahtaaseen paikkaan. ovat nimittäin snapponilla hakeneet lujuuden ainevahvuudella eikä laadulla. stahwille laatua.. tämä on vain meikäläisen mielipide..

Niin eiks Snap on ole jenkki sarja ja eihän ne poijjaat osaa tehä mitään muuta kuin suurta kun muuten eivät kestämään saa autotkin sellasia tonnilaivoja

• 1/2 kaupunkilainen

Kyllä Bilteman ja IKH:n työkaluilla pärjää täysin traktoriremonteissa.Jos ei niin vika on räikän toises pääs
      Jostain syystä työkalujen pitää olla tilapäistöissä mukamas huippu-ammatilaislaatua

• jesse james

naurattamaan. Täällä on niin ammattimaista joukkoa, että osaavat kiertää kaukaa Bilteman ja vastaavien: Tarjoustalo, IKH, Robin Hood, halpa-hallien ala-arvoiset tuotteet.
        Avaimet joilla väännetään putteja ja muttereita pitää olla ikuisen takuun alaisia. Niitä ei tarvitse ostaa kuin kerran. Halvan ostamalla joutuu ostamaa sen halvan jälkeen myös hyvän.
        Ammattilainen tietää avainten toleranssit.
        Kuka vaan voi ottaa muutaman mutterin mukaansa avainostoksille. Hylsyissä juuri on liian suuri välys huonon hylsyn merkki. Se lipsuu ja sitten onkin mutteri pyöreä. Vähän juuttunut mutteri / pultti voi olla todella tiukassa. Silloin väljä hylsy voi tulla kalliiksi. Kerralla voi mennä koko laadukkaan hylsysarjan hinta ylimääräisiin töihin ja kuluihin.

• traktorin ja koneidenhuolto...
        jesse james kirjoitti:

naurattamaan. Täällä on niin ammattimaista joukkoa, että osaavat kiertää kaukaa Bilteman ja vastaavien: Tarjoustalo, IKH, Robin Hood, halpa-hallien ala-arvoiset tuotteet.
        Avaimet joilla väännetään putteja ja muttereita pitää olla ikuisen takuun alaisia. Niitä ei tarvitse ostaa kuin kerran. Halvan ostamalla joutuu ostamaa sen halvan jälkeen myös hyvän.
        Ammattilainen tietää avainten toleranssit.
        Kuka vaan voi ottaa muutaman mutterin mukaansa avainostoksille. Hylsyissä juuri on liian suuri välys huonon hylsyn merkki. Se lipsuu ja sitten onkin mutteri pyöreä. Vähän juuttunut mutteri / pultti voi olla todella tiukassa. Silloin väljä hylsy voi tulla kalliiksi. Kerralla voi mennä koko laadukkaan hylsysarjan hinta ylimääräisiin töihin ja kuluihin.

puhut asiaa,mulla on kokemuksia huonolaatuisista avaimista,niillä ei saa kun kädet särettyä ku saattavat katketa väännettäessä ja toleranssit ovat vain sinnepäin ja just sen takia moni ei saa sit ruuveja auki ku menee muttereista kulmat,minä myös kierrän kaukaa anttilan ja bilteman ym.avainten suhteen...

• 6/7kaupunklainen
        traktorin ja koneidenhuolto... kirjoitti:

puhut asiaa,mulla on kokemuksia huonolaatuisista avaimista,niillä ei saa kun kädet särettyä ku saattavat katketa väännettäessä ja toleranssit ovat vain sinnepäin ja just sen takia moni ei saa sit ruuveja auki ku menee muttereista kulmat,minä myös kierrän kaukaa anttilan ja bilteman ym.avainten suhteen...

Olen samaa mieltä että väljät,tai mitoiltaan epätarkat hylsyt pyöristaa jumittuneet pultit---
        mutta mistäs löydät keskihintaisista kohtalaista laatua---kertokaa sarjan nimi ja mahdollinen myyjä,niin menen lennossa ostamaan

Ei tarvi suositella Hazet,Gerode,S-Wille tai Snap-on,joisa joku keskikokoinen kiinto-avain maksaa 30E.Löytyykö yleensä nykypaivänä esim kiintoavaimia n 15E tai hylsyjö 10E/kpl?,joisa myös kohtalainen laatu
        Bahcoa kokeilin ,muta ei kyllä tolerasnsseiltaan ollut biltemaa kummempi

• konemestari
        6/7kaupunklainen kirjoitti:

Olen samaa mieltä että väljät,tai mitoiltaan epätarkat hylsyt pyöristaa jumittuneet pultit---
        mutta mistäs löydät keskihintaisista kohtalaista laatua---kertokaa sarjan nimi ja mahdollinen myyjä,niin menen lennossa ostamaan

Ei tarvi suositella Hazet,Gerode,S-Wille tai Snap-on,joisa joku keskikokoinen kiinto-avain maksaa 30E.Löytyykö yleensä nykypaivänä esim kiintoavaimia n 15E tai hylsyjö 10E/kpl?,joisa myös kohtalainen laatu
        Bahcoa kokeilin ,muta ei kyllä tolerasnsseiltaan ollut biltemaa kummempi

Ostaakaa Englantilaisten koneiden korjaajat tuumakoon työkaluja tuntuu ihmeelliseltä höpinältä tuo hylsyjen mittatarkkuus kirjottelu.Ite on unohettu että kyseessä on tuumakoon pultit jota ruuvataa millikoon avaimilla.

• pärjää niillä bilteman verkonpainoillakin, kun voi hakea uusia tilalle kun entinen "leviää".
        Jos kerren itse tekee remonttia, niin miksi kärsiä työstä mitättömillä työkaluilla jos kunnollisiakin on tarjolla.
        Huomaat eron kyllä kunhan joudut joskus availemaan kiinni olevia pultteja, mikä ero niissä
        laadukkaissa avaimissa lopulta on.

• jesse james
        konemestari kirjoitti:

Ostaakaa Englantilaisten koneiden korjaajat tuumakoon työkaluja tuntuu ihmeelliseltä höpinältä tuo hylsyjen mittatarkkuus kirjottelu.Ite on unohettu että kyseessä on tuumakoon pultit jota ruuvataa millikoon avaimilla.

Kijoitat ihan asia. Mutta ei kai täällä nyt ihan perusasioita tarvitse selittää? Tottakai pitää olla tuumakoon pulteille tuumakoon avaimet. No joku koko käy 1=1. 22m ~ 7/8" 19mm = 3/4" 8mm = 5/16"

• Turvekuski

Meillä on pari kamasan keskikokosta hylsysarjaa joissa on puolituuma ja pieni hylsysarja, sekä kiintolenkit 6mm-19mm. Käteen käypäsiä ainaki nämä uudet mallit. Ja ikuinen takuu työkaluilla. Ainahan laatu maksaa lajinverran

• 6/7kaupunklainen

Kyllä Kamasa melko mittarakka on,mutta esin 1/2"-hylsyt ei kovin paljon vääntöä kestä ei ainakaan pidempää jatkovartta,murtuu esim Bahcoa helpommin,kuitenkin ainoa sarja ,jossa hinta ja laatu suht kohdillaan

• 6/7kaupunklainen kirjoitti:

Kyllä Kamasa melko mittarakka on,mutta esin 1/2"-hylsyt ei kovin paljon vääntöä kestä ei ainakaan pidempää jatkovartta,murtuu esim Bahcoa helpommin,kuitenkin ainoa sarja ,jossa hinta ja laatu suht kohdillaan

kanssa kannattaa käyttää konehylsyjä,
        ei ne normaalit ole tarkoitettukaan muulla kuin omalla varrella väännettäväksi.

• myy.

Halpa-hallin myymällä kamasan hylsäsarjalla on ikuinen takuu ja minusta ainaki se on ihan kelpo sarja.

• monia aukonu

Niin ei siihen räikkään edes SAA laittaa jatkovartta,t-väänninkin niin ja näin järki jätkä myös käyttää sitä järkeä jos ei aukea käsin voi koputellä voi lämmittää voi käyttää pulttikonetta ja jos muu ei auta vetäsee pultin poikki aina kun mahdollista,HULLUHAN TÖITÄ TEKEE VIISAS PÄÄSEE VÄHEMMÄLLÄ sanoi jo vanha kansakin ja tosi on hetken miettii niin jo valkenee!

• pohojosenpoika....
        monia aukonu kirjoitti:

Niin ei siihen räikkään edes SAA laittaa jatkovartta,t-väänninkin niin ja näin järki jätkä myös käyttää sitä järkeä jos ei aukea käsin voi koputellä voi lämmittää voi käyttää pulttikonetta ja jos muu ei auta vetäsee pultin poikki aina kun mahdollista,HULLUHAN TÖITÄ TEKEE VIISAS PÄÄSEE VÄHEMMÄLLÄ sanoi jo vanha kansakin ja tosi on hetken miettii niin jo valkenee!

Ostin tuossa muutama kuukausi sitten bancon hylsysarjan on laatutavaraa ja ikuinen takuu. Hintaakin sillä laukulla oli 300 eurua jotenka ei mikään köyhien miesten sarja. on kyllä hyvä sarja käytössä ei oo mitkään osat tuottanut vaikeuksia.

• pohojosenpoika.....
        pohojosenpoika.... kirjoitti:

Ostin tuossa muutama kuukausi sitten bancon hylsysarjan on laatutavaraa ja ikuinen takuu. Hintaakin sillä laukulla oli 300 eurua jotenka ei mikään köyhien miesten sarja. on kyllä hyvä sarja käytössä ei oo mitkään osat tuottanut vaikeuksia.

Bachon hylsysarjaa meinaan. anteeksi kirjoitusvirhe.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      91
      2675
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1724
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      371
      1622
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      20
      1599
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1427
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe