otin

kippari

kuvankaaparilla kuvan huuhaa sivusta ja aamulla voi katsella kuinka sivut harvenee taas:=))Niin tääkin mut kippari toivottaa kaikille huuhaa porukalle oikein hyvää yötä ja toivoo et meillä on aamulla viellä koko huuhaa palsta jäljellä:=))

29

989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varatartsan

mä koitan hymyillä, sovinko kuvaan...heh...;o)))

• kippari

olet mukana kuvassa VT

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

olet mukana kuvassa VT

me kippari luovuteta! :o)))

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

me kippari luovuteta! :o)))

ole luovuttanut pahemmassakaan paikassa:=))

• TrueLady

pitää =DD Kattellaaskii piruuttaa huomenissa, mitä o alotuksist jälel =DD

• kippari

vertailla aamulla kun katsoo kaaparin kuvaa ja sit huuhaata:=)

• TrueLady
        kippari kirjoitti:

vertailla aamulla kun katsoo kaaparin kuvaa ja sit huuhaata:=)

olemaan hätkähdyttävä... saattas antaa aihetta jo lähettää järjestelmävalvojille. =DD Tai vaik pääkonttoriin jos niikseen tulee =DDD

• kippari
        TrueLady kirjoitti:

olemaan hätkähdyttävä... saattas antaa aihetta jo lähettää järjestelmävalvojille. =DD Tai vaik pääkonttoriin jos niikseen tulee =DDD

aamulla ei ole kuin tuhjä huuhaa ei siis mitään koko palstalla:=))

• TrueLady
        kippari kirjoitti:

aamulla ei ole kuin tuhjä huuhaa ei siis mitään koko palstalla:=))

ihan niin kovia otteita ei uskalleta käyttää =DD Jolsei sit koko virma o pyllähtäny yön aikana =DD

• kippari
        TrueLady kirjoitti:

ihan niin kovia otteita ei uskalleta käyttää =DD Jolsei sit koko virma o pyllähtäny yön aikana =DD

mitä tapahtuu,mut kato on kova aamulla:=))Mä taidan tässä lähtee nukkumaan et hyvää yötä sinulle myös sinne johonkin:=)

• TrueLady
        kippari kirjoitti:

mitä tapahtuu,mut kato on kova aamulla:=))Mä taidan tässä lähtee nukkumaan et hyvää yötä sinulle myös sinne johonkin:=)

ni jaksat aamulla hakee kipparinsilakka reseptejä =P
        Juu mä meen takas sivuja rakentaan.

• kippari
        TrueLady kirjoitti:

ni jaksat aamulla hakee kipparinsilakka reseptejä =P
        Juu mä meen takas sivuja rakentaan.

teen merimies pihvejä:=))Moikka

• perskuti...

Hyvää yötä...Kippari...Jee.

• kippari

sinne johonkin myös nyt kippari hyppää pituutta ja menee koisaamaan:=)))

• varatartsan

mä vielä tässä nuokun? Noh...ne ystävät...:o))) Hyväääääähhhh yötähhhh...Zzzzzzz...Täh? Jos vielä hetki vaan...;o))) Saiskos hyvänyöntoivotuksia? Sellaisia mukavia? :o)

• TrueLady

mukavia öitä.. eiku siis mukavia toivotuksia =DDD

• kippari

siellä;=)))No mä lähden nyt kömpimään tonne makuuhuoneen suuntaan tässä:=))Ja hyvää yötä sinulle sinne ja tavataan huomenna VT t.Kippari:=))))

• tai oikeastaan päivää kippari...
      vielä oli tämä ainakin, koska pääsin tänne kirjoittamaan....
      onneksi koko huuhaa ei ollut kadonnut....

• kippari

kokonaan hävinnytr vaan osa näistäkin poistu kun ei kuulu ns.suosikeihin;=)

• kippari kirjoitti:

kokonaan hävinnytr vaan osa näistäkin poistu kun ei kuulu ns.suosikeihin;=)

kuulutaanko me???????
        olen ihmeissäni....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

kuulutaanko me???????
        olen ihmeissäni....

en osaa kirjoitta...Käytän hymiöitä....Mulle saa vinoilla...Tää tuntuu ihan henkilökohtaiselle sodalle...Ja mitä vastaan???olen ihmeissäni...

• quistis kirjoitti:

en osaa kirjoitta...Käytän hymiöitä....Mulle saa vinoilla...Tää tuntuu ihan henkilökohtaiselle sodalle...Ja mitä vastaan???olen ihmeissäni...

jookos, että sellaista ei olisi...kun kuitenkin tämä on yleinen palsta ja kaikilla pitää olla mahdollisuus tänne kirjoittaa...

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

jookos, että sellaista ei olisi...kun kuitenkin tämä on yleinen palsta ja kaikilla pitää olla mahdollisuus tänne kirjoittaa...

Sä olet harvinaisen fiksu otus A.Ryllie...Mut niinhän paitulikansalaiset ovatkin:o)

• quistis kirjoitti:

Sä olet harvinaisen fiksu otus A.Ryllie...Mut niinhän paitulikansalaiset ovatkin:o)

paitulikansalaiset...hymm...otuksia...
        ?????
        juu, on ne..katsoin peilistä....hih

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

paitulikansalaiset...hymm...otuksia...
        ?????
        juu, on ne..katsoin peilistä....hih

aikas otuksia...olioita...eliöitä...Positiivisessa mieless...No sä aasi ja mä pupu....;o))

• quistis kirjoitti:

aikas otuksia...olioita...eliöitä...Positiivisessa mieless...No sä aasi ja mä pupu....;o))

hups ,aloin vahigossa pitämään älämölöä....
        mitä jos alkaisin protestoimaan kaikkea aasin kielellä...miltähän se kuulostaisi....perhihaan vieshihaan poishihehiaaa, anhihaa meihihaa kirjhihoihhaa......

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

hups ,aloin vahigossa pitämään älämölöä....
        mitä jos alkaisin protestoimaan kaikkea aasin kielellä...miltähän se kuulostaisi....perhihaan vieshihaan poishihehiaaa, anhihaa meihihaa kirjhihoihhaa......

sit puputtaa:o/

• quistis kirjoitti:

en kai minä yksistäni ala tässä melskaamaan jollain aasin-kielellä...höh

• quistis kirjoitti:

minä kirjoitin sullen tuonne tanevaan-ketjuun vitsin että tulisit iloiseksi...mutta taas katosit pois.......

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3287
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2116
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1826
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1487
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      122
      1353
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1241
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      442
      1116
    Aihe