Saikulle tänään ja huomen pitäis
maata leikkauspöydällä :((
Tuli viesti niin äkkii eilen
et kiire meinas tulla asioiden
järjestelys. Jos huuhaalta selvii
hengissä, niin toivottavasti selviin
tuostakin, kun ei oo ihan pieni
juttu. Mut jos en selvii, ni se on
MOROT vaan kaikille :))) !!!!
Morot, meen leikkaukseen. :(((
8
479
Vastaukset
- TrueLady
kulta pien.. tsemppiä ja tuu takas sit ku siltä tuntuu ... kyl sieltä helpommin selviää ku täältä uso pois =)
- takkunen
täällä ollaan hengessä mukana,ja pidetään huuhaan suojelusenkeliä sun vierellä.Toivottavasti sulle siitä leikkauksesta on sitä apua,mitä menet hakemaan ja parantaa elämänlaatuasi.Nähdään kunhan palaat ja jaksat moikata.
- AMR-52
...nyt Uppis pelekää. mie oon näitä leikkuuksii satoja suorittant..)))) kato kehvelii,ko käet vapisoo..koitan täs sätkää pyöräyttää..)) pian ohi,kaik hyväst. toipiksen jälkee tän taas..))))) tsemppii..)))
- Uppis
Viel lukasen, ennenkun lähen
kohti saikkuu. Huh huh kieltämättä
vatsassa tuntuu ei perhoset
vaan lauma kenguruita :))
onnea .....
kaikki sujuu hyvin, ihan varmasti!!!!- toivo
Sanohan sille lekurille että laittavat siihen leikkaus-haavaan koruommelta, että ei tarvitse itseään koko ikäänsä hävetä....Jaksamista ja kaikkea hyvää.
- tuffe
Rankkaa... voi kun voisin sua piristää niin kuin sinä olet meitä :/ Mulla on peukut pystyssä heti huomenaamuna.
Palaa ehjänä takaisin :) - kippari
selvitään kaikesta jos täällä huuhallakin selvii niin sit selvii muussakin;=)Mut tsempiä sinulle ja kaikki menee ok kun ei anna periksi helpolla missään näissä jutuissa:=)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246