Kevyesti

Tanevaan

keskellä viikkoa taas,meinaako Huuhaa väki nauttia pikku lauantaina virvokkeita vai onko muita suunnitelmia:)))

46

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..olutta ehkä.. virallisena lauantaina kallio sit taas kajahtaa jumavit.. kävin kattoo baarikierros.comista kallion halvat joissa en ole edes käyny..

• Tanevaan

Siellä kaikki menopaikat pitääpä rynnätä katsomaan ,jos vaikka viikonlopulla irrottelis.:))

• Tanevaan kirjoitti:

Siellä kaikki menopaikat pitääpä rynnätä katsomaan ,jos vaikka viikonlopulla irrottelis.:))

..on halvat menopaikat jotka meikää kiinnostaa ja kumma kyllä niitä halpoja kuppiloita joissa en ole käynyt löytyy vielä..

• Tanevaan
        pervokki kirjoitti:

..on halvat menopaikat jotka meikää kiinnostaa ja kumma kyllä niitä halpoja kuppiloita joissa en ole käynyt löytyy vielä..

Kattelin tossa kierroksia ja sieltähän löytyy vaikka mitä .Joka päivä oppii jotain uutta näköjään vielä vanhana kääkkänäkin:)))

• Tanevaan kirjoitti:

Kattelin tossa kierroksia ja sieltähän löytyy vaikka mitä .Joka päivä oppii jotain uutta näköjään vielä vanhana kääkkänäkin:)))

..on yllättävä paikka monessa suhteessa.. mut se täytyy itse kokea.. jiihaa..

• Tanevaan
        pervokki kirjoitti:

..on yllättävä paikka monessa suhteessa.. mut se täytyy itse kokea.. jiihaa..

Itse en oo pitkiin aikoihin käynny Kallion kuppiloissa joten pitäis varmaan ottaa muistin verestys kierros:Mun vanhin kundi muutti joku aika sitten siihen Vasikselle. Siihen Iltakoulun viereen.Siitähän se on hyvä aloittaa kierros:))

• Tanevaan kirjoitti:

Itse en oo pitkiin aikoihin käynny Kallion kuppiloissa joten pitäis varmaan ottaa muistin verestys kierros:Mun vanhin kundi muutti joku aika sitten siihen Vasikselle. Siihen Iltakoulun viereen.Siitähän se on hyvä aloittaa kierros:))

..ytimeen.. iltakoulusta ikuisuuteen..

• Tanevaan
        pervokki kirjoitti:

..ytimeen.. iltakoulusta ikuisuuteen..

Tai ainakin lähelle sinnepäin:))

• ajattelin vaan olla ja huuhailla jonnin joutavaa.....
      mutta yhtä asiaa en vieläkään tee....en ainaskaan häpee....
      ei hävetä...ei sitten yhtään....hih

• Tanevaan

Pitäis hävetä?Minä olen aina lähtennyt siitä,että ei pidä tehdä mitään mitä ei ittelleen hyväksy niin ei tarvitse katua eikä hävetä.

• Tanevaan kirjoitti:

Pitäis hävetä?Minä olen aina lähtennyt siitä,että ei pidä tehdä mitään mitä ei ittelleen hyväksy niin ei tarvitse katua eikä hävetä.

olen samaa mieltä.....

• quistis

Kovasti kyl nautin puolukkamehua...Ja viel enemmän nauttisin,jos olis oma pilli:o)

• sinä olet ollut??????
        saat pillin...otas tosta....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

sinä olet ollut??????
        saat pillin...otas tosta....

Tää kohelsi itsensä vuoteeseen..:o(

• quistis kirjoitti:

Tää kohelsi itsensä vuoteeseen..:o(

kuinka sinä nyt sillä tavalla????
        kohelsitkos itsesi kipeäksi vai olet oikein koheltanut kunnolla...
        huolestuneena tämä täällä nyt odottaa vastausta...
        lähetänkö lääkärin?????

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

kuinka sinä nyt sillä tavalla????
        kohelsitkos itsesi kipeäksi vai olet oikein koheltanut kunnolla...
        huolestuneena tämä täällä nyt odottaa vastausta...
        lähetänkö lääkärin?????

on yhtä kohellusta.....Tää keho ja mieli ei vain aina jaksa...Quu pyörtyi...sirosti duunipaikan lattialle...;o)

• quistis kirjoitti:

on yhtä kohellusta.....Tää keho ja mieli ei vain aina jaksa...Quu pyörtyi...sirosti duunipaikan lattialle...;o)

onneksi sirosti...ei kai vaan ollut hame päällä...voi ei...
        mutta ihan asiallisesti nyt kysyn...onko nyt kaikki hyvin???
        nyt olen todella huolissani.......

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

onneksi sirosti...ei kai vaan ollut hame päällä...voi ei...
        mutta ihan asiallisesti nyt kysyn...onko nyt kaikki hyvin???
        nyt olen todella huolissani.......

ja kirjeessä loput:o)) No on mulla helvetillinen vanne pään ympärillä...Katsos pipo kiristää...;o)

• Tanevaan
        quistis kirjoitti:

Quulla hätänä kävitkö Tohtorissa .Kyllä kannattais ,jos kerran pyörtyilee vaikka sirostikkin.

• quistis kirjoitti:

ja kirjeessä loput:o)) No on mulla helvetillinen vanne pään ympärillä...Katsos pipo kiristää...;o)

nyt minun pitää kutaista sinulle löysempi pipo...olen itsellenikin viimeaikoina joutunut tekemään huomattavasti löysempiä pipoja kuin aikaisemmin....
        minkä värisen haluut????

• quistis
        Tanevaan kirjoitti:

Quulla hätänä kävitkö Tohtorissa .Kyllä kannattais ,jos kerran pyörtyilee vaikka sirostikkin.

vain rasittunut kai....Unohtanut itsensä....Huomenna tapaan lekurin:o)

• Tanevaan
        quistis kirjoitti:

Auttaisko ,jos sihen leikkais halkiot siihen pipoon aluksi ja sitten Amaryllie ompelee löysemmän niin eiköhän se siitä iloksi muutu:=))

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

nyt minun pitää kutaista sinulle löysempi pipo...olen itsellenikin viimeaikoina joutunut tekemään huomattavasti löysempiä pipoja kuin aikaisemmin....
        minkä värisen haluut????

possun värisen...Laitatkos korvatkin...röh...

• quistis
        Tanevaan kirjoitti:

Auttaisko ,jos sihen leikkais halkiot siihen pipoon aluksi ja sitten Amaryllie ompelee löysemmän niin eiköhän se siitä iloksi muutu:=))

hemetti etten tuota itse älynny,,,,;o)

• quistis kirjoitti:

possun värisen...Laitatkos korvatkin...röh...

sopisi varmaan paremmin pupu-pipo...korvilla..teen sellaisen en possu-pipoa...
        minulla on itselläni aasi-pipo korvilla ja tekstillä...en häpee....olla aasi...hih

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

sopisi varmaan paremmin pupu-pipo...korvilla..teen sellaisen en possu-pipoa...
        minulla on itselläni aasi-pipo korvilla ja tekstillä...en häpee....olla aasi...hih

Mitäs mun pipossa sit kukee...;o)

• quistis kirjoitti:

Mitäs mun pipossa sit kukee...;o)

pipoon vois laittaa tekstiksi, että....
        loiki tiehesi, ennenkuin pyörryn....
        tai pieni ja pörröinen...

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

pipoon vois laittaa tekstiksi, että....
        loiki tiehesi, ennenkuin pyörryn....
        tai pieni ja pörröinen...

parempi...tai sit et pieni mutta peloton;o)

• quistis kirjoitti:

parempi...tai sit et pieni mutta peloton;o)

molemmat....eri kokoa vaan sitten ,että jos vieläkin kiristää niin saat vaihtaa...
        minulla kiristää nykyään kanssa aika usein ....mistäköhän johtunee...hymmmmmmm

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

molemmat....eri kokoa vaan sitten ,että jos vieläkin kiristää niin saat vaihtaa...
        minulla kiristää nykyään kanssa aika usein ....mistäköhän johtunee...hymmmmmmm

Haluis niin et nauruhermoa kutittais....

• quistis kirjoitti:

Haluis niin et nauruhermoa kutittais....

minä saisin sut oikein nauramaan......
        kerron vitsin.....
        perhe oli katsomassa muinaisia raunioita..perheen poika katseli sortuneita muureja ihmeissään ja silmät pyöreinä...ja kysyi sitten isältä....
        täälläkö äiti opetteli ajamaan autoa......???
        hihihhaahahahahhahhah......
        lyhennetty versio...nauratkos jo????

• sitä olisikin selittelemistä tosiaan...
      suutuspäissään kun toivoisi jonkun painuvan hornaan...tai suksia kuuseen....
      hui!

• Tanevaan

Elämä muuttua kertaheitolla mielenkiintoiseksi:=))

• Tanevaan kirjoitti:

Elämä muuttua kertaheitolla mielenkiintoiseksi:=))

kun tässä ajattelee...niin se voisi olla tosiaan hauskaa......
        mutta pystyisikö sitä kontrolloimaan itseään niin ettei ihan yltiöpäisesti toivoisi...kaikkia inhokkeja johonkin kuuseen tai ahteriin...

• Tanevaan
        amaryllie1 kirjoitti:

kun tässä ajattelee...niin se voisi olla tosiaan hauskaa......
        mutta pystyisikö sitä kontrolloimaan itseään niin ettei ihan yltiöpäisesti toivoisi...kaikkia inhokkeja johonkin kuuseen tai ahteriin...

Ainakin olen niin inho,että kaikille ilkimyksille toivoisin ainakin tulehduksen perä aukon ympärille ja mielellään pahan:))

• Tanevaan kirjoitti:

Ainakin olen niin inho,että kaikille ilkimyksille toivoisin ainakin tulehduksen perä aukon ympärille ja mielellään pahan:))

oli aka raakaa...
        minä ehkä en ihan niin kamala ole...mutta voisin toivoa...jonkun juuri sinne hornaan...tai jos oikein tulistun niin...hevon helvettiin....

• Tanevaan
        amaryllie1 kirjoitti:

oli aka raakaa...
        minä ehkä en ihan niin kamala ole...mutta voisin toivoa...jonkun juuri sinne hornaan...tai jos oikein tulistun niin...hevon helvettiin....

Olen monta kertaa ihmetellyt näitä paikkoja,että missä ne mahtaa olla.Kuten Hevon v..unkuusi ja hevon helvetti huitsin vi**u.Olis varmaan kiva päästä kattoon miltä siellä mailma näyttää:=))

• Tanevaan kirjoitti:

Olen monta kertaa ihmetellyt näitä paikkoja,että missä ne mahtaa olla.Kuten Hevon v..unkuusi ja hevon helvetti huitsin vi**u.Olis varmaan kiva päästä kattoon miltä siellä mailma näyttää:=))

valmis menemään paikalle jos siihen olisi mahdollisuus...iuh! en minä olisi...
        minulla on aina ollut sellainen mielikuva ,että hevon helvetti...olisi makkaratehdas.....onkohan se saanut alkunsa siitä....

• Tanevaan
        amaryllie1 kirjoitti:

valmis menemään paikalle jos siihen olisi mahdollisuus...iuh! en minä olisi...
        minulla on aina ollut sellainen mielikuva ,että hevon helvetti...olisi makkaratehdas.....onkohan se saanut alkunsa siitä....

sinne ainakin viittaa,vaikka ei sitä varmaan 7 yksin arvaisi lähteä katsomaan.:=))

• Tanevaan kirjoitti:

sinne ainakin viittaa,vaikka ei sitä varmaan 7 yksin arvaisi lähteä katsomaan.:=))

ei mennä katsomaan mitään....
        ollaan ihan muina naisina ja miehinä ja toivotaan väkeä ties minne...perään katsomatta...hih

• Tanevaan
        amaryllie1 kirjoitti:

ei mennä katsomaan mitään....
        ollaan ihan muina naisina ja miehinä ja toivotaan väkeä ties minne...perään katsomatta...hih

niin eikä kerrota kellekkään hihitellään vaan sivussa huomaamatta:=))

• Tanevaan kirjoitti:

niin eikä kerrota kellekkään hihitellään vaan sivussa huomaamatta:=))

ja koitetaan olla pyrskähtämättä vahingoniloiseen räkätykseen......

• Tanevaan
        amaryllie1 kirjoitti:

ja koitetaan olla pyrskähtämättä vahingoniloiseen räkätykseen......

Saa kai räkättääkin, sillä on ne varmaan iloisia, kun ollan toivotettu ne vaikka mihin, siinähän näkee muailmoo samalla:=))

• Tanevaan kirjoitti:

Saa kai räkättääkin, sillä on ne varmaan iloisia, kun ollan toivotettu ne vaikka mihin, siinähän näkee muailmoo samalla:=))

taas asiaa tuolta kantilta....
        no, jos ihan vähän sitten mutta kuitenkin vain siinä määrin ettei meitä viedä mihinkään pakkohoitoon.......
        me kun alettaisiin selittämään räkätyksen syytä, niin uskoisiko meitä kukaan?????

• Tanevaan
        Tanevaan kirjoitti:

Hetken pienen kestää se vain elikkä koirimus on sitä mieltä,että pitkin mettiä olis hyvä hölkätä eikä heti tule mieleen mitään hyvää tekosyytä jolla sen voisi välttää.Siis jää hyvästi Huuhaaväki nyt poistun takavasemmalle:=)))

• Tanevaan kirjoitti:

Hetken pienen kestää se vain elikkä koirimus on sitä mieltä,että pitkin mettiä olis hyvä hölkätä eikä heti tule mieleen mitään hyvää tekosyytä jolla sen voisi välttää.Siis jää hyvästi Huuhaaväki nyt poistun takavasemmalle:=)))

vaan...koirulille terveisiä....

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3647
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2376
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1909
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1537
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1483
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1301
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe