Tehtäiskö niin, että kaikki alkais kirjoittamaan rekkaamattomalla nikillä?
Ja se rekkaamaton olis kuitenkin eri kun mitä rekattuna on kirjoitettu tähän asti.
Että miten se olis? :=))))))
Typykin jättäis kaikki hymiöt sitten pois.
Eikö se vois olla aika jännää? :=)))))
No.. saako kannatusta vai ei? :=)))))
Mulla olis yks idea
80
2695
Vastaukset
- Tanevaan
Elämään toisi se vai toisiko?Siinä on pähkäilemistä moneksikin illaksi, jos ei ole elämässä sisältöä ja toisaalta myös nimim. kyllästynyt voisi saada kiinnostavia argumentteja kirjoitteluunsa toisaalta kyllä tulis ,ehkä vähän ikävä tuttuja:)
- yksitypy
elämään joskus kaipaiskin :=)))
Tuliskohan ikäviä tuttuja. Ei kait sentään. Vai tarkoititko ikäviä juttuja :=)))
Mutta tuleehan niitä väliin nytkin.
Mutta siinä olis kyllä tosiaan se paha puoli, että jäis kotityöt tekemättä kokonaan ja kohta pitäis töistäkin hakee sairaslomaa kun pitäis alkaa arvuuttelemaan kuka minkäkin nikin takan oikein on :=))))
Ei sillä että utelis oisin :=))))))) - oikein
yksitypy kirjoitti:
elämään joskus kaipaiskin :=)))
Tuliskohan ikäviä tuttuja. Ei kait sentään. Vai tarkoititko ikäviä juttuja :=)))
Mutta tuleehan niitä väliin nytkin.
Mutta siinä olis kyllä tosiaan se paha puoli, että jäis kotityöt tekemättä kokonaan ja kohta pitäis töistäkin hakee sairaslomaa kun pitäis alkaa arvuuttelemaan kuka minkäkin nikin takan oikein on :=))))
Ei sillä että utelis oisin :=)))))))ikävä juttuja
- yksitypy
oikein kirjoitti:
ikävä juttuja
tuo lukihäriö iski :=))))
Siis ikävä tuttuja. Mutta uskon että ne huuhaatutut on kuitenkin vielä olemassa, mutta sitten vaan sais arvuutella kukahan se tuttu olis :=)))) - Tanevaan
yksitypy kirjoitti:
tuo lukihäriö iski :=))))
Siis ikävä tuttuja. Mutta uskon että ne huuhaatutut on kuitenkin vielä olemassa, mutta sitten vaan sais arvuutella kukahan se tuttu olis :=))))sitä oikeesti ketään,luulen,että jotkut kyllä,mutta varmaan monet jäisi tunnistamatta.
- toivo
Tehdään näin, katsotaan millainen soppa siintä kehittyis kun jokainen mielessään ajattelee, kukahan tuokin on?
Typy jäis kiinni heti.- yksitypy
en puhuis yhtään seksy-juttua sitten, niin ei mua kukaan tunnistais :=))))
- toivo
yksitypy kirjoitti:
en puhuis yhtään seksy-juttua sitten, niin ei mua kukaan tunnistais :=))))
Tämä on epistä.
Jos typy ei puhu sexyä niin mitä täällä sitten on lukemista, heh,,heh. - yksitypy
toivo kirjoitti:
Tämä on epistä.
Jos typy ei puhu sexyä niin mitä täällä sitten on lukemista, heh,,heh.sitten vähän jossain sivulauseessa :=))))
Mutta niin ettei mua tunnisteta :=)))
- niin tehnyt
tähänkin asti chattailujesi lomassa, mielipiteesi on tiedossa
- yksitypy
Selinkana ollut. Oli muuten hauskaa :=)))))
Chattailenkö minäkin? Mutta miten se sitten kun olin cattikeskustelupalstalla, niin poistivat taasen sieltä kaikki mun jutut ja sanoivat että se on chattipalsta. Enkä kuulema osannut chattailla.
Että miten se sitten? :=))))))) - Tanevaan
yksitypy kirjoitti:
Selinkana ollut. Oli muuten hauskaa :=)))))
Chattailenkö minäkin? Mutta miten se sitten kun olin cattikeskustelupalstalla, niin poistivat taasen sieltä kaikki mun jutut ja sanoivat että se on chattipalsta. Enkä kuulema osannut chattailla.
Että miten se sitten? :=)))))))On vähän ollut Selinkaa ikävä, kun oli puhetta,että Finlandiaa mahdollisesti olisi nautittu kaiken uhallakin jopa muista välittämättä:=))
- yksitypy
Tanevaan kirjoitti:
On vähän ollut Selinkaa ikävä, kun oli puhetta,että Finlandiaa mahdollisesti olisi nautittu kaiken uhallakin jopa muista välittämättä:=))
Sillä uudella nikillä juon sun kans vielä sitä finlandiaa :=)))
Älä huoli Tane. Vielä sitä yhdessä otetaan. Ja sellaiset polvipussikalsarikännit oikein :=))))) - Tanevaan
yksitypy kirjoitti:
Sillä uudella nikillä juon sun kans vielä sitä finlandiaa :=)))
Älä huoli Tane. Vielä sitä yhdessä otetaan. Ja sellaiset polvipussikalsarikännit oikein :=)))))Olantakaako?:=))
- yksitypy
Tanevaan kirjoitti:
Olantakaako?:=))
takaa. Sen lupaan :=))))
Olenhan opiskellut sen yhden kirjan kannesta kanteen ja kaikki onnistuu :=))))) - Tanevaan
yksitypy kirjoitti:
takaa. Sen lupaan :=))))
Olenhan opiskellut sen yhden kirjan kannesta kanteen ja kaikki onnistuu :=)))))Muuta kun skool på den saken do.:=))
- quistis
sairastuvalla niin kirjoiteltiinkin...Ihan tajutonta tajunnanvirtaa...kukaan ei lopulta tiennyt et kuka kukin oli..itsekkin sekaisin meni,mut todella hauskaa vaik tais mennäkkin ihan överiksi:o)
- yksitypy
että vois olla paljon kivempaa :=))))
Täällä on luotu ennekkokäsitykset monesta henkilöstä. Sen takia juuri olis kivaa vaihtelua.
Ei tietäis kuka on kuka :=)))) - quistis
yksitypy kirjoitti:
että vois olla paljon kivempaa :=))))
Täällä on luotu ennekkokäsitykset monesta henkilöstä. Sen takia juuri olis kivaa vaihtelua.
Ei tietäis kuka on kuka :=))))et opitaan tuntemaan toisemme...Sinunkin kirjoitustyylisi on hurjan tunnistettavaa...:o))Sun persoona näkyy teksteissäsi...;o))
- yksitypy
quistis kirjoitti:
et opitaan tuntemaan toisemme...Sinunkin kirjoitustyylisi on hurjan tunnistettavaa...:o))Sun persoona näkyy teksteissäsi...;o))
tuntevani sinun tyylin :=)))) Mutta olishan se aika hauskaa kokeilla miten kävis :=))))
Vois yrittää muuntautua jotenkin. - quistis
yksitypy kirjoitti:
tuntevani sinun tyylin :=)))) Mutta olishan se aika hauskaa kokeilla miten kävis :=))))
Vois yrittää muuntautua jotenkin.heh..Lulu kyl oli aikas hauska...Kokeillaan kuule joskus...silloin kun siltä tuntuu...Vois olla hauskaa;o)
- yksitypy
quistis kirjoitti:
heh..Lulu kyl oli aikas hauska...Kokeillaan kuule joskus...silloin kun siltä tuntuu...Vois olla hauskaa;o)
Mutta ajattelin kokeilla rekkaamattomana jo lähiaikoina. Mutta en kerro milloin :=))))
Keksin niin hyvän jutskan, ettei mua tunnista vanha Erkkikään :=))))))
- Allekirjoittanut
Tuohan avaa allekirjoittaneellekin aivan uusia mahdollisuuksia:
1. Allekirjoittanut voisi kirjoitella omia ontuvia juttujaan ilman tunnistamisen pelkoa.
2. Allekirjoittaneen äiti ei joutuisi häpeämään lastaan koska kukaan ei kävisi katsomassa allekirjoittaneen profiilisivulta allekirjoittaneen karvaisia ja oluenjuonnin pöhöttämiä kasvoja.
3. Allekirjoittanut voisi kiroilla vapaasti menettämättä herrasmiehen mainettaan.
4. Juuri tulleen tiedon mukaan allekirjoittanut ei ole herrasmiehen maineessa koskaan ollutkaan...
5. Allekirjoittanut voisi ujostelematta vikitellä Huuhaan viehättäviä neitokaisia. Rekisteröidyn nimimerkin kanssa allekirjoittanut ei kehtaa näin tehdä sillä joku vikittely-yrityksen kohteeksi joutunut neitokainen saattaa tulla kylänraitilla vastaan kehonrakentajamiehensä ja psykopaattiappiukkonsa kanssa ja tunnistaa allekirjoittaneen.
Tämä rekisteröimättömyys on todella vapauttavaa! Onneksi allekirjoittaneen kirjoitustyyli on perin vaikeasti tunnistettavissa...- quistis
tyyppi,,,,;o))
- Sydän.Ystävä
quistis kirjoitti:
tyyppi,,,,;o))
kaikki olla hiukan outoja tyyppejä täällä,minä ainakin ;))
- Allekirjoittanut
quistis kirjoitti:
tyyppi,,,,;o))
Arvasin, että menen läpi kuin kolmen euron seteli!
- quistis
Allekirjoittanut kirjoitti:
Arvasin, että menen läpi kuin kolmen euron seteli!
ennen tavannutkaan sua....Joku tärkeä karpaasi olet...Hyvä et uskallan puhutelle:o/
- yksitypy
jutut eivät tosiaan tulisi ilmi :=)))
Löytyy tosi paljon positiivisia seikkoja tuosta rekkaamattomuudesta :=))))
Ai niin... kukahan sä oikein olet? :=))))) - quistis
Sydän.Ystävä kirjoitti:
kerho...Oikeassa olet Sisko:o)
- tunnetaan
tunnetaan.
- Sydän.Ystävä
quistis kirjoitti:
kerho...Oikeassa olet Sisko:o)
brutukseni olet omituinen...olen minä kyllä jo hiukan sitä aavistellutkin,kun virnotat nauraakkin niin hillittömästi ;)))))
No nauru pidentää ikää :)) - Allekirjoittanut
quistis kirjoitti:
ennen tavannutkaan sua....Joku tärkeä karpaasi olet...Hyvä et uskallan puhutelle:o/
...siitä tärkeydestä. Joskus on herraksi haukuttu, joskus peräti aatelisliitteitäkin lisäilty nimen eteen, mutta aivan tavallinen elämän poluilla vaaniviin kiviin kompasteleva tallustelija olen...
Kas, rekisteröimättömyys toi esiin sisälläni piileskelevän runollisuuden. Kyllä hävettäisi jos joku minut tunnistaisi nyt! Miehisen juro uskottavuuteni olisi mennyttä. - Allekirjoittanut
yksitypy kirjoitti:
jutut eivät tosiaan tulisi ilmi :=)))
Löytyy tosi paljon positiivisia seikkoja tuosta rekkaamattomuudesta :=))))
Ai niin... kukahan sä oikein olet? :=)))))Enpä kerro nimeäni...
Pieni salaperäisyys saa ihmiset pitämään allekirjoittanutta älykkäänä. Kaikenlaisiin harhaluuloihin sitä saakin ihmiset hairahdutettua... Allekirjoittanut kirjoitti:
...siitä tärkeydestä. Joskus on herraksi haukuttu, joskus peräti aatelisliitteitäkin lisäilty nimen eteen, mutta aivan tavallinen elämän poluilla vaaniviin kiviin kompasteleva tallustelija olen...
Kas, rekisteröimättömyys toi esiin sisälläni piileskelevän runollisuuden. Kyllä hävettäisi jos joku minut tunnistaisi nyt! Miehisen juro uskottavuuteni olisi mennyttä.allekirjoittanut....
minä voin sanoa etten tunnista ...en sitten millään...- Allekirjoittanut
tunnetaan kirjoitti:
tunnetaan.
Te, arvon herra/rouva/neiti Tunnetaan, yritätte selvästikin provosoida allekirjoittaneen paljastamaan henkilöllisyytensä!
- Allekirjoittanut
amaryllie1 kirjoitti:
allekirjoittanut....
minä voin sanoa etten tunnista ...en sitten millään...Hetken jo pelkäsin paljastuneeni mutta onneksi olen valinnut tämän vaikeasti tunnistettavan kirjoitustyylin...
Hetken jo pelkäsin paljastuneeni mutta onneksi olen valinnut tämän vaikeasti tunnistettavan kirjoitustyylin...
peljästyit.....
mietin juur parhaillaan kuumeisesti...huh
kuka mahtaa olla kyseessä....
kohellusten lomassa voi kuumeisesti jopa miettiä, se on pitkällisen harjoittelun tulos....- hyvin
Hetken jo pelkäsin paljastuneeni mutta onneksi olen valinnut tämän vaikeasti tunnistettavan kirjoitustyylin...
pitkälti.
- Allekirjoittanut
amaryllie1 kirjoitti:
peljästyit.....
mietin juur parhaillaan kuumeisesti...huh
kuka mahtaa olla kyseessä....
kohellusten lomassa voi kuumeisesti jopa miettiä, se on pitkällisen harjoittelun tulos....Itselläni aika menee lähinnä koheltamisen ehkäisemiseen tai suoritettamieni kohellusten seurauksien minimointiin, en siis ehdi yleensä kovinkaan kuumeisesti miettimään...
- yksitypy
Enpä kerro nimeäni...
Pieni salaperäisyys saa ihmiset pitämään allekirjoittanutta älykkäänä. Kaikenlaisiin harhaluuloihin sitä saakin ihmiset hairahdutettua...tykkään just salaperäisistä miehistä. Älä kerrokaan kuka olet :=))))
Vaikka kyllä mä luulisin tietäväni :=))) - Allekirjoittanut
hyvin kirjoitti:
pitkälti.
...perin sattumanvaraisesti.
Itselläni aika menee lähinnä koheltamisen ehkäisemiseen tai suoritettamieni kohellusten seurauksien minimointiin, en siis ehdi yleensä kovinkaan kuumeisesti miettimään...
yritin minäkin omin avuin minimoida kohellukseni, mutta nyt sain hyvän oppaan eräältä herra harttelta, senpä vuoksi olenkin pystynyt kohelluksen lomassa/ohella sekä sivussa pystynyt jopa miettimään kuumeisesti....
suosittelen opusta lämpimästi....ellen peräti kuumeisesti...- Allekirjoittanut
yksitypy kirjoitti:
tykkään just salaperäisistä miehistä. Älä kerrokaan kuka olet :=))))
Vaikka kyllä mä luulisin tietäväni :=)))Salaperäiset miehet ovat usein miellyttäviä...
Siihen saakka kunnes heidät tapaa.
Kokemukseni tosin rajoittuvat yhteen ainoaan salaperäiseen mieheen, siis itseeni. Minun takiani ei tietystikään pidä mennä tuomitsemaan kaikkia mystisiä uroita sillä suurin osa lienee kuitenkin varsin kelpo miekkosia. - AMR-52
Sydän.Ystävä kirjoitti:
...on Ystävämme Harttevainaa,siis allekirjoittanut..heh..)))))
- Allekirjoittanut
amaryllie1 kirjoitti:
yritin minäkin omin avuin minimoida kohellukseni, mutta nyt sain hyvän oppaan eräältä herra harttelta, senpä vuoksi olenkin pystynyt kohelluksen lomassa/ohella sekä sivussa pystynyt jopa miettimään kuumeisesti....
suosittelen opusta lämpimästi....ellen peräti kuumeisesti...Onkohan tämä herra Hartte kovinkaan luotettava opaskirjojen kirjoittaja? Miekkosen nimi ei ainakaan ole kovinkaan lupaava...
Ehkäpä kyseessä onkin joku huuhaa-mies joka esittää intellektuellia vaikka oikeasti rämpii kaiket päivät rapakossa kiviä jalostamassa. - yksitypy evk
Salaperäiset miehet ovat usein miellyttäviä...
Siihen saakka kunnes heidät tapaa.
Kokemukseni tosin rajoittuvat yhteen ainoaan salaperäiseen mieheen, siis itseeni. Minun takiani ei tietystikään pidä mennä tuomitsemaan kaikkia mystisiä uroita sillä suurin osa lienee kuitenkin varsin kelpo miekkosia.sitten arpapeliä jos tapaamaan lähtee :=))))
Vaikka eihän sitä koskaan tiedä kuin mielyttävä mies nikin takaa ilmaantuu :=))))
Mutta kait se varmenpaa ollakin vaan täällä huuhaalla :=))) - Allekirjoittanut
AMR-52 kirjoitti:
...on Ystävämme Harttevainaa,siis allekirjoittanut..heh..)))))
Miksi, voi miksi minun pitää olla näin läpinäkyvä!?
Onkohan tämä herra Hartte kovinkaan luotettava opaskirjojen kirjoittaja? Miekkosen nimi ei ainakaan ole kovinkaan lupaava...
Ehkäpä kyseessä onkin joku huuhaa-mies joka esittää intellektuellia vaikka oikeasti rämpii kaiket päivät rapakossa kiviä jalostamassa.herra on herra hartte! katsos herra allekirjoittanut...ei nimi miestä pahenna jollei mies nimeä....
kovasti on viisas mies herra hartte ja intellektuelli, tuosta vaan lonkalta (veikkaisin oikealta) tekaisi opuksen, auttamaan kohelluksista kärsineitä kanssakulkioita!
kivien jalostus ei sekään ole mitään huuhaa-miehen hommaa, jalostellessa syntyy juuri kuningas ajatuksia...- ihailijatar
Sinäkö se oooot?
- Allekirjoittanut
yksitypy evk kirjoitti:
sitten arpapeliä jos tapaamaan lähtee :=))))
Vaikka eihän sitä koskaan tiedä kuin mielyttävä mies nikin takaa ilmaantuu :=))))
Mutta kait se varmenpaa ollakin vaan täällä huuhaalla :=)))Turvallisinta lienee pysytellä täällä...
Mutta nyt otan riskin ja poistun huuhaalta keittämään perunoita ja virittelemään hiirenloukkuja. Tein nimittäin keittiössä käydessäni jyrsijähavainnon... - yksitypy evk
Miksi, voi miksi minun pitää olla näin läpinäkyvä!?
Että Hartte-Vainaa :=)))
Taitaa tuo Antza olla asiantuntija paljastushommissa :=))))
No niin. Pitikö heti mennä paljastumaan?
Minä en kyllä paljastu :=))))) - Allekirjoittanut
amaryllie1 kirjoitti:
herra on herra hartte! katsos herra allekirjoittanut...ei nimi miestä pahenna jollei mies nimeä....
kovasti on viisas mies herra hartte ja intellektuelli, tuosta vaan lonkalta (veikkaisin oikealta) tekaisi opuksen, auttamaan kohelluksista kärsineitä kanssakulkioita!
kivien jalostus ei sekään ole mitään huuhaa-miehen hommaa, jalostellessa syntyy juuri kuningas ajatuksia...lienee sitten viisainta tutustua kyseisen henkilön tuotantoon.
Nyt olen kuitenkin pakotettu harrastamaan asunnossani perunoiden keittelyä ja hiirentorjuntaa. Joudun siis poistumaan miellyttävästä seurastanne... - Allekirjoittanut
yksitypy evk kirjoitti:
Että Hartte-Vainaa :=)))
Taitaa tuo Antza olla asiantuntija paljastushommissa :=))))
No niin. Pitikö heti mennä paljastumaan?
Minä en kyllä paljastu :=)))))Kyseessä on äärimmäisen nolo tilanne! Tokkopa kehtaan enää näyttäytyä tällä palstalla.
No, ehkä joskus kuitenkin... Allekirjoittanut kirjoitti:
lienee sitten viisainta tutustua kyseisen henkilön tuotantoon.
Nyt olen kuitenkin pakotettu harrastamaan asunnossani perunoiden keittelyä ja hiirentorjuntaa. Joudun siis poistumaan miellyttävästä seurastanne...seurasta herra allekirjoittanut har... ei kun siis hiirten torjuja! kiehukoon perunanne hajoamatta.
Tutustu tuontantoon, takaan ettet pety!- yksitypy evk
Kyseessä on äärimmäisen nolo tilanne! Tokkopa kehtaan enää näyttäytyä tällä palstalla.
No, ehkä joskus kuitenkin...huomenna nikki taas vaihtoon :=)))
Ei se sen kummenpaa Hartte ole :=))) - Allekirjoittanut
ihailijatar kirjoitti:
Sinäkö se oooot?
Paljastuin näköjään heti. Se tosin oli (luonnollisesti, hehe...) tarkoituksenikin. Näin saan ruokittua ylikehittynyttä egoani kun voin todeta ihmisten tunnistavan minut. Valitettavasti minua on siunattu varsin narsistisella luonteella...
No, nyt kuitenkin poistun ennenkuin hiiret syövät kaikki ne perunat, jotka aioin keittää päivälliseksi.
- Sydän.Ystävä
tehköön vaan itsekukin niinkun haluaa,vaan minä en ainakaan ala vaihtelee nikkejä jokapäivä,ole ja pysyn sydänystävänä :))
- yksitypy
oli vaan sellainen yks ehdotus, eikä kaikkien tarvi siihen ryhtyä, mutta minulla olis vähän hinkua siihen :=)))))
- Sydän.Ystävä
yksitypy kirjoitti:
oli vaan sellainen yks ehdotus, eikä kaikkien tarvi siihen ryhtyä, mutta minulla olis vähän hinkua siihen :=)))))
onnistu sulta multinikkeily,ehei....älä unta nää ;)))
- Tanevaan
yksitypy kirjoitti:
Huomenna täytyy panna aivoriihi hommiin et keksii hyvän nikin ja uudet ajatukset:))
- yksitypy evk
Tanevaan kirjoitti:
Huomenna täytyy panna aivoriihi hommiin et keksii hyvän nikin ja uudet ajatukset:))
niin me tehdään Tane :=)))
Haukaa tulee riittämään varmaan. - Tanevaan
yksitypy evk kirjoitti:
niin me tehdään Tane :=)))
Haukaa tulee riittämään varmaan.se voi toisaalta tuoda uusia ulottuvuuksia keskusteluun jos pystyy muuntautumaan hyväksi:=)))
- yksitypy evk
Tanevaan kirjoitti:
se voi toisaalta tuoda uusia ulottuvuuksia keskusteluun jos pystyy muuntautumaan hyväksi:=)))
miten onnistutaan :=)))
Ja se peli täytyis olla rehellistä siten, ettei anneta tarkoituksella mitään tunnusmerkkejä kenellekään. Esim. mahdollisille mailitutuille. Se ei muuten ole kivaa :=))))
- Doe-01
minä kun laitan kaikki viestini rekatulla nikillä.Miksi multinikkeilisin:)?
- Sydän.Ystävä
tuntus jos sinä olisit nalle ja minä kisu,onnistuskohan salassa pysyminen? ;))
- yksitypy
että Doe ei ainakaan ala mukaan :=)))))
Mutta ei se mitään. Ole vain Doe, mutta kyllä sulla onkin tehtävää että tunnistat kuka kukin on :=)))))
Katsotaan miten hyvin onnistut :=)))) - Doe-01
yksitypy kirjoitti:
että Doe ei ainakaan ala mukaan :=)))))
Mutta ei se mitään. Ole vain Doe, mutta kyllä sulla onkin tehtävää että tunnistat kuka kukin on :=)))))
Katsotaan miten hyvin onnistut :=))))Mutta muista,ettet Selinkana ainakaan enää kirjoittele.Doe mokasi itsensä aika pahasti;=)))
- yksitypy evk
Doe-01 kirjoitti:
Mutta muista,ettet Selinkana ainakaan enää kirjoittele.Doe mokasi itsensä aika pahasti;=)))
mokasit? En huomannut mitään.
Ja huuhaa on sitä varten että täällä on mokaukset ihan tervetulleita :=)))
Ja en aio olla Selinka enää. Monihan tietäis jo kuka sen takana on :=)))
sitäkin monasti et kuin se kirjoittelu ilman rekattua sujuu....=:0)))
Mutta tykkään olla Brune.......enkä näitä hymiöitä pois jätä....=:8))))))))3- yksitypy evk
hymyillyt jo kolme vuotta täällä :=))))
Nyt olis itkun vuoro :=)))) yksitypy evk kirjoitti:
hymyillyt jo kolme vuotta täällä :=))))
Nyt olis itkun vuoro :=))))älä säkään....Mielummin sitä hymyilevää nassua kaikille....Katsos hymy tarttuu.......=:0))))))))ainakin muhun.....
- yksitypy evk
BBrunetti kirjoitti:
älä säkään....Mielummin sitä hymyilevää nassua kaikille....Katsos hymy tarttuu.......=:0))))))))ainakin muhun.....
itkemään, mutta nuo hymiöt mun täytyy jättää kuitenkin pois. Nauran sitten vaan sisään päin :=)))
yksitypy evk kirjoitti:
itkemään, mutta nuo hymiöt mun täytyy jättää kuitenkin pois. Nauran sitten vaan sisään päin :=)))
minä en ainaskaan....koska tykkään niistä..... etenki mohispossusta....=:8))))))))))))))))))))
- yksitypy evk
asia on loppunkäsitelty sitten :=))))
Ei oikein kunnon tulosta syntynyt suuntaan eikä toiseen. Paitsi Doe ja SY jatkavat entisillä nikeillään :=))))) Ymmärrän tietenkin miksi, mutten sano :=))))))
Minä yksitypy lennän joku päivä uusin siivin tänne, mutta en kuitenkaan aio nyt tällä kertaa yksitypyn proffiilia tuhota. Jos menee tää juttu pieleen niin palaan sitten entiseen muotooni taas :=))))
Illanjatkoja kaikille ja tapaamisiin :=))) oisit alottanu perjantaina ton hohoi
>Tehtäiskö niin, että kaikki alkais kirjoittamaan rekkaamattomalla nikillä?
Ja se rekkaamaton olis kuitenkin eri kun mitä rekattuna on kirjoitettu tähän asti.
Että miten se olis? :=))))))
Typykin jättäis kaikki hymiöt sitten pois.
Eikö se vois olla aika jännää? :=)))))
No.. saako kannatusta vai ei? :=)))))<
- makuasia mielestäni, tehkää niinkuin itse haluatte, minua ette hämää kuitenkaan - hymiöillä tai ilman, uskokaa tai älkää. Ja tämä EI ollut isottelua ja itsekehua, näin vain on. Toisaalta: sekaannusta/lipsahduksia voisi tulla, sillä oppiikohan "vanha koira uusia temppuja?" Hiukka eppäilen............?
Minä taas olen koko ajan kirjautuneena sisään - ymmärtänet(te), miksi.
Jatkuu, t. MM.- takkunen
moni tunnistettavissa kielellisestä ulosannista, jos ei muuta totaalisesti sitä ilmaisumuotoa, mitä normaalisti käyttää täällä. Kuinkahan kävisi, moniko rekkautumaton jäisi ilman vstauksia, tai sitten karmea tinka päälle.
- on että
takkunen kirjoitti:
moni tunnistettavissa kielellisestä ulosannista, jos ei muuta totaalisesti sitä ilmaisumuotoa, mitä normaalisti käyttää täällä. Kuinkahan kävisi, moniko rekkautumaton jäisi ilman vstauksia, tai sitten karmea tinka päälle.
pitää olla niin kauheasti vastauksia?
- siksi
on että kirjoitti:
koska vastausten määrällä vakkarit mittaavat kuinka suosittuja ovat palstalla.
- Rasputin
on että kirjoitti:
No eihän tää muuten olis mikään keskustelu palsta vaan kysymys ja vastaus jude.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421