Jossain aikakauslehdessä oli juttua siitä. No siks kaiketi tarvii sitä rahaaki.
Pertulla luottohäiriömerkintöjä
9
2773
Vastaukset
- ei olisi
Ei ole kohta Perttu pa ja velkojat saavat rahansa korkojen kera.
Ähäkutti ! "jossain aikakauslehdessä".... Olipa epämääräinen tieto. Koitappa etsiä artikkeli ja laita linkkiä.
- Hesek
Huonontaako tämä 'fakta' Perttua ihmisenä?
- kuules
niin on monella muullakin suomalaisella.
- Hoitsu 25
Milläs tavalla se liittyy siihe että Perttu on porukan kaikista suorin, aidoin, hauskin, suloisin, mukavin ja reiluin!?! Jotkut muutamat luottohäiriömerkinnät eivät tee siitä poitsusta pahaa ihmistä! Turha sabotoida! Pertulla on niin vahva kannattajajoukko takana, ETTÄ TULET NÄKEMÄÄN ETTÄ VOITTO ON TÄYSIN VARMA!!!
- luulen niin..
..ja lisäksi ansaitsee sen voiton.
- ÄITI-IHMINEN
Eli jos voitto pamahtaa, niin ensitöikseen kannatais maksaa velat ja sen jälkeen vasta rellestää....
- Tape
Perättömästä väitteestä!
- itsekkin
olen velkasaneerauksessa 5 vuotta ja oon ylpee että saan velat maksettua sitte ku aika on menny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482110Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902090- 1201983
- 771689
- 481678
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2391555- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171155Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097