Minulla on kannettava (IBM T30), jossa on dvd-asema. Diskettiasemaa ei ole. Formatoin kovalevyn ja tarkoitukseni oli asentaa xp. Koneeni ei kumminkaan boottaa xp:n asennuslevyltä. Onko levyssä vikaa? Linuxin asennuslevyltä kone kyllä käynnistyy, mutta ei xp:n. Mikä avuksi?
Olen kokeillut jo kahta eri poltettua asennuslevyä, eikä kummallakaan kone käynnisty. Pitääkö olla alkuperäinen levy vai onko muita konsteja?
xp:n asennusongelma
5
836
Vastaukset
- on niin että
se, joka on nuo asennuslevysi polttanut, on kämmännyt eivätkä ne ole boottaavia.
- juto
Tätä vähän veikkailinkin! Mutta kuinka nuo asennuslevyt pitää polttaa, että levyistä tulisi boottaavia!
- as-keetti
juto kirjoitti:
Tätä vähän veikkailinkin! Mutta kuinka nuo asennuslevyt pitää polttaa, että levyistä tulisi boottaavia!
http://www.google.fi/search?hl=fi&q="boottaava cd"&btnG=Google-haku&meta=cr=countryFI
juto kirjoitti:
Tallenna kovalevylle ISO-imagena alkuperäisestä Alcohol 120% ohjelmalla ja sen jälkeen poltat levylle saman ohjelman image-velholla.
Jos olet esim. kopioinut levyn Nerolla niin siitä kopiosta ei tule boottaavaa. Toki Nerollakin homma onnistuu kunhan tietää mitä tekee.- juto.
juto kirjoitti:
Oletko sama juto, joka kirjoittaa samalla rekisteröudyllä nimimerkillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979