mullen ei kekkään, koskaan, mitään, missään vastaa. ei kirjoota lehti, ei vihtuilla eikä kenkkuilla.
plasta menee persettäään päin. sano-
kyllä loppuu kahvee.
enpä avaa
19
1465
Vastaukset
Pysty yllyttään finsket voittoon putinin pojista.
On se sekii parempi
kun kuivattu porsaan korva.- tukkusutija
putinin kuivatusta korvasta. hevosmiestähän apuun huuhdellaan.
- SrgPepper
vaivaa? Onko isännät käyneet vähiin?
Niin siinä käy jos jää paikoilleen kyykkimään. Repäseppäs kerrankin ja matele pois sieltä katkeruuden kyynelten täyttämästä kuopastasi. Saatat huomata, jotta eipä kannattanut sekään liike.- tukkusutija
konkurssissa kaikki liikkeet.
kolmoisvoltti kierteellä vatsapäivään tosin luonttuu kuin bangrotta housuntaskuun.
- nainenkirjoittaa ejk
...ja osoitan Taikkiksen sykolookisen oivallukseen kommentissaan ____>
Vaaditaan vähintään slangin sanakirja nurinperin lukien yhdessä kielenkääntäjän läsnäolon säestyksellä, ja siltikin jää montun kokoisia aukkoja ;suoraan sukeltaa tuntemattomaan ulottuvuuteen ,jossa mahdollisesti kieli puuttuu kokonaan ja kommunikointi tapahtuu suun kääntelyllä. ----Siinä sulle pohtimista^^^^^'''...___ *morsettaa* - tukkusutija
kunhan saisin lottovoiton tai tontin kuusta, muusta tässä väliä.
kokeilen juuri olotilaa, jonka edesmennyt tinuri vainusi lukiessaa muistovärssyä hautakivestään: "paljon tinasit, paljon pilasit, viimein kolvisi kylmeni."
mutta turha luulo ja huono kuulo, sillä petteri punakuonon perään juosseilla tupajäärillä on ruskea kuono ja karvat pystyssä. - puhuri
Mä olen vastannu sulle monta kertaa. Sul on masis.
- tukkusutija
ma vaan muisteleen ääneen muitten puheita.
se on retoromantikkaa. ja mun masis ei oo mitään vikaa. - puhuri
tukkusutija kirjoitti:
ma vaan muisteleen ääneen muitten puheita.
se on retoromantikkaa. ja mun masis ei oo mitään vikaa.sä ja sun masis.
- tuffe
vaan eihän sitä kahvia alvariinsa... menee yöunet ja vatsa sekaisin. Siis ei keskenään.
Miten olis teepalsta? Tai maitopalsta? Punkkupalsta... kipppishtä vaan.. :)- tukkusutija
kippishäntävaanpunkkupalsta on usean kohal suosikki. vaan vaihtaisen erittäin kuivaan kotimaiseen valkoviiniin - koskenkorvaan.
- tuffe
tukkusutija kirjoitti:
kippishäntävaanpunkkupalsta on usean kohal suosikki. vaan vaihtaisen erittäin kuivaan kotimaiseen valkoviiniin - koskenkorvaan.
kippishäntä? :)) En jahtaa "häntä vaan" näillä palstoilla. Tämä on tällaista serotoniinin taimikälie korviketta, joskus punkulla joskus ilman. Vaihtelevin menestyksin :/
Koskenkorva - maku josta syntyy muistiaukkoja :) - tukkusutija
tuffe kirjoitti:
kippishäntä? :)) En jahtaa "häntä vaan" näillä palstoilla. Tämä on tällaista serotoniinin taimikälie korviketta, joskus punkulla joskus ilman. Vaihtelevin menestyksin :/
Koskenkorva - maku josta syntyy muistiaukkoja :)tämä "häntä" on niikuhäntä apuhäntä- tai lisähäntäilmaussana vähänniinku niinku.
tullut mieleen ja kieleen tamperelaisen jammun pakinoista.
no vaihtelevia menestyksiä vaan ja muistipaikkoja.
Tänään kaffee pöydässä kinattiin yhtä asiaa. Meinaan pyöriikö Coltin rulla myötäpäivään ja Smiht&Wessonin vastapäivään?
Eikös ne molemmat pyöri samaan suuntaan? Mites on, kai metsämies tietää?- tukkusutija
ja toiseen. riippuu ja roikkuu siitä katsellaanko rautaa eest vai peräst perin.
non mullon ollut yks sotassalis nakani, enkä senkään rullan pyörimissuuntaa muista.
muistamattoman muistini mukaan myötäpäivään, koska lataussalpa (taas muistini mukaan) oli vasemalla puolen. eli oikeakätisen peukalolla käännettävä.
noh tässähän minä en tiennyt mitään. oikeat metsämiehet varmaan tietävätkin. tukkusutija kirjoitti:
ja toiseen. riippuu ja roikkuu siitä katsellaanko rautaa eest vai peräst perin.
non mullon ollut yks sotassalis nakani, enkä senkään rullan pyörimissuuntaa muista.
muistamattoman muistini mukaan myötäpäivään, koska lataussalpa (taas muistini mukaan) oli vasemalla puolen. eli oikeakätisen peukalolla käännettävä.
noh tässähän minä en tiennyt mitään. oikeat metsämiehet varmaan tietävätkin.Tässä tapauksessa rautaa katsottiin perästäpäin. Kaveri kinasi ja väitti Samuelin aikoinaan patentoineen rullan pyörimisuunnan?? Siksi S&W teki toiseen suuntaan pyörivän. Kuulemma kaikissa Coltin malleissa pyörimis suunta on sama, myötäpäivään. Toisin kuin wessoneissa, joissa pyöritään vastapäivään. Epäuskottavaltahan tuo patentointi kuulostaa, mutta parempaa selitystä ei keksitty.
En ole asiantuntija, enkä väitä mitään. Mutta uskon erilaisuuden johtuvan vain kehitetystä toimintarakenteesta, Loppujen lopuksi ihan sama kuinpäin pyörii, lopputulos on aina sama.- tukkusutija
Waffen-ss kirjoitti:
Tässä tapauksessa rautaa katsottiin perästäpäin. Kaveri kinasi ja väitti Samuelin aikoinaan patentoineen rullan pyörimisuunnan?? Siksi S&W teki toiseen suuntaan pyörivän. Kuulemma kaikissa Coltin malleissa pyörimis suunta on sama, myötäpäivään. Toisin kuin wessoneissa, joissa pyöritään vastapäivään. Epäuskottavaltahan tuo patentointi kuulostaa, mutta parempaa selitystä ei keksitty.
En ole asiantuntija, enkä väitä mitään. Mutta uskon erilaisuuden johtuvan vain kehitetystä toimintarakenteesta, Loppujen lopuksi ihan sama kuinpäin pyörii, lopputulos on aina sama.sain yhden vastauksen
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000011&conference=4500000000000756&posting=22000000011942257
mutta en tiedä miten pyörivät muissa merkeissä. tukkusutija kirjoitti:
sain yhden vastauksen
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000011&conference=4500000000000756&posting=22000000011942257
mutta en tiedä miten pyörivät muissa merkeissä.Alkoi kiinnostamaan enemmän...ja
Oli pakko soittaa pariin liikeeseen ja pyytää heitä tarkistamaan asia. Humpilan aseliikeessä kaveri ensin ihmetteli, ja totesi niiden pyörivän vastapäivään.
Hän kuitenkin pyynnöstäni kaivoi tiskille pari tussaria, hetken kuluttua puhelimessa kuului hämmästynyt perhana! Colt pyöri myötäseen ja S & W vastapäivään!
Hän sanoi ensimmäisen kerran kuulleensa koko jutusta, eikä ollut kiinnitänyt huomiota koko asiaan .Kukaan ei koskaan edes ottanut puheeksi. Pyysi minua vielä soittamaan eräälle asesepälle ja varmentamaan oliko todella näin. Tein työtä käskettynä, yllättynyt seppä asearsenaalin edessä teki saman havainnon! Kysyttäni syytä rullien erilaiseen pyörimiseen, hän ei osannut sanoa mitään. Kuitenkin tohti epäillä, olisiko mahdollista että kaikki, esim Coltit olisivat samankaltaisia.
Liikkeissä ei tietenkään kaikkia malleja löydy, mutta ne mitä oli esillä vahvistavat pyörimisen erilaisuuden
Googlella en löytänyt mitään, vihjattiin kuitenkin Samuelin aikoinaan tekemään patentiin. Patentin yksityiskohdat jäivät epäselviksi.
Ai niin..pieni hajatelma sopii tähän loppuun.
Jumala loi aikoinaan ihmisen, Samuel Colt teki heistä samanvertaisia.- tukkusutija
Waffen-ss kirjoitti:
Alkoi kiinnostamaan enemmän...ja
Oli pakko soittaa pariin liikeeseen ja pyytää heitä tarkistamaan asia. Humpilan aseliikeessä kaveri ensin ihmetteli, ja totesi niiden pyörivän vastapäivään.
Hän kuitenkin pyynnöstäni kaivoi tiskille pari tussaria, hetken kuluttua puhelimessa kuului hämmästynyt perhana! Colt pyöri myötäseen ja S & W vastapäivään!
Hän sanoi ensimmäisen kerran kuulleensa koko jutusta, eikä ollut kiinnitänyt huomiota koko asiaan .Kukaan ei koskaan edes ottanut puheeksi. Pyysi minua vielä soittamaan eräälle asesepälle ja varmentamaan oliko todella näin. Tein työtä käskettynä, yllättynyt seppä asearsenaalin edessä teki saman havainnon! Kysyttäni syytä rullien erilaiseen pyörimiseen, hän ei osannut sanoa mitään. Kuitenkin tohti epäillä, olisiko mahdollista että kaikki, esim Coltit olisivat samankaltaisia.
Liikkeissä ei tietenkään kaikkia malleja löydy, mutta ne mitä oli esillä vahvistavat pyörimisen erilaisuuden
Googlella en löytänyt mitään, vihjattiin kuitenkin Samuelin aikoinaan tekemään patentiin. Patentin yksityiskohdat jäivät epäselviksi.
Ai niin..pieni hajatelma sopii tähän loppuun.
Jumala loi aikoinaan ihmisen, Samuel Colt teki heistä samanvertaisia.nuo asepalstan tyypitkin kiersivät mäntää suuntaan jos toiseen.
ja tulos oli sama, kuin eka arviosi "ruuti palaa, pyöri sitä mitenpäin vain."
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1143131- 122016
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371885Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4001754Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
- 131196
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049