Rasitavin häirikkö saattaakin olla juuri se rekattu täti.
Edessäpäin ollaan niin mielinkielin ja sitten heitetään nimimerkki vaihtoon ja palataan vuodattamaan myrkkyä.
Millainen tuollainen ihminen on? Sairas, yksinäinen ja surullinen.
Muutamat näistä vakiohäirikkö- rekatuista ovat niin kauhistuttavan ilkeitä nimimerkeillään kirjoittaessaan, millaisia hirviöitä he ovatkaan sitten kun tuo vähäinen sosiaalinen paine heiltä poistetaan ja tulevat kirjoittamaan törkeyksiään nimimerkittä? Lapset varokaa näitä, nämä ihmiset ovat häiriintyneitä.
Viimepäivien kirjoitukset ovat osoittaneet tietyissä ihmisissä täydellisen empatian puutteen, tälläisia ihmisiä kutsutaan psykopaateiksi. Kansanomaisesti hulluiksi.
Tämä palsta on näiden muutamien, sairaiden ihmisten toimesta pilattu täysin. Omia lapsiani olen kieltänyt täällä käymästä. Hommansa iloisesti aloittanut ja palstalla ennen hyvin viihtynyt sheriffi savustettiin ulos. Rekatut hullut pilasivat palstan.
Häiriköistä
16
912
Vastaukset
- Mari..
sinä todella ilkeä,suorastaan häijy.
Olin muutaman päivän työmatkalla ja nyt lueskelin noita ikäviä juttuja,kyllä rekattujen viesteissä näkyi se huoli lähimmäisestä.
Kovasti se myrkyn vuodatus sun viestissäsi näkyy,jos puhettasi on uskominen olet normaalisti rekattuna ja
nimettömänä syljet myrkkyä muulloin.Huonoa esimerkkiä lapsillesi näytät,jos sinulla edes lapsia on.
Minä en ikinä keneltäkään rekatulta ole saanut ilkeää vastausta,nickittömät ovat ihan eriasia,sitä törkyä tulee kenelle hyvänsä.
Jos kirjoitustasi lukee avoimin silmin niin on ymmärrettävissä että olet siksi nyt taas kerran noin ilkeä kun se sosiaalinen paine puuttuu.Hei minä oon ainaki saanu aiva asiallisia ja hyviä neuvoja tältä palstalta ja juuri rekatuilta henkilöiltä ku mulla on ollu ongelmia koirien kans. Joten suuri kiitos näin jälkikäteen. T: villakoirat Ida, Milla ja Tara
- Hullut ulos!
Ilmeisesti sefun asiantuntijuus ärsytti muutamia. Nämä tätöset kävivät raivopäinä hänen kimppuunsa, eikä tuota iloista, asiantuntevaa tyttöä ole enää näkynyt. Tuntuu, kuin me oikeat koiraharrastajat oltaisiin jouduttu jonkun sekopäisen äärikoiraihmis- terroristijoukon kuristusotteeseen! Annetaanko me näiden ihmisten ajaa meidät ulos omalta palstaltamme?
Missä entiset ahkerat, asialliset kirjoittelijat? Ne, jotka Filosofikin kirjoituksessaan mainitsi alempana.
Tämä palsta tarvitsee nyt aktiivisen sheriffin, "kovanyrkin" joka siivoaa palstan.
Terroristit, U, I, H, K- Teistä on saatu tarpeeksi. Häipykää!- Mari..
sulla on taas menossa se että pistät aloituksen ja itse vastaat siihen.Alkoiko kirjastoaika juuri?
- plöh
Mari.. kirjoitti:
sulla on taas menossa se että pistät aloituksen ja itse vastaat siihen.Alkoiko kirjastoaika juuri?
Mari että kun käytät ihan oikeeta nimeä,niin
olet jotenkin fiksumpi.Ilmeisesti olet joku jolla
on rekattu nimi,millä kirjoittelet asiallisesti
ja sit kun se toinen henkilö saa sinusta vallan
kirjoitat marin nimellä puutaheinää.
Mistä tiedämme vaikka sinä olisit kirjoittanut
nuo kaikki viestit!!!??? - Mari..
Mari.. kirjoitti:
Meneevain niin hermot just tuohon rekattu- porukkaan, että ajattelin että aloittaja on juuri tuollainen, joskin tavallista fiksumpi rekattu, joka heitti vakionimimerkkinsä nurkkaan ja kertoo mitä noista hulluista tädeistä ajattelee.
- Mari..
Mari.. kirjoitti:
Meneevain niin hermot just tuohon rekattu- porukkaan, että ajattelin että aloittaja on juuri tuollainen, joskin tavallista fiksumpi rekattu, joka heitti vakionimimerkkinsä nurkkaan ja kertoo mitä noista hulluista tädeistä ajattelee.
olit nyt fiksu omasta mielestäsi kun piolestani vastasit ihan puppua.
- marimiisa
Mari.. kirjoitti:
olit nyt fiksu omasta mielestäsi kun piolestani vastasit ihan puppua.
nyt rekkautumassa ettei kenenkään tarvitse puolestani vastailla enää,tuota omaa Mari.. nickiäni ei kone huolinut mutta eiköhän tämäkin käy.
- mitta
taiat ny puhua ihan itelles samalla ku vahtaat omaa kieroutunutta kuvaas spegelistä
- "savustus"
Semmoinen juttu, että kun suututaan, niin kihistään siinä vihassa ja rauhan saa vasta kun kokee voittaneensa.
Aiemmin tuolla saksanpaimenkoirat- osastolla oli todella tietäväinen ja asiantunteva sheriffi. Eräs tämän palstan vakihäirikkö suuttui hänelle koska jatkuvasti hänen kasvatusoppinsa tulivat sefun taholta oikaistuksi ja kumotuksi.
Lopulta sefu luopui, viimeisessä viestissään kirjoitti ettei kestä tämän häiriintyneen ihmisen herjauskampanjaa.
Mehän tiedämme kenestä puhumme..- koirallinen
mennyt kaikki ihan noinkaan, mutta jokainen on saanut itse lukea valikoiden vastauksia, jolloin muutama pikku sattuma on saattanut mennä ohitse...
Just tällasta jatkamalla ei nää jutut ainakaan parane, aina ja jokapaikasta löytyy joku, jota voidaan syyttää ja ihan mistä vaan. Mitä jos jokainen vain huolehtisi, ettei itse päästä niitä sammakoita suustaan! - kukkahattuinen
Siis sinähän puhut ja vihjailet..
- mitta
en tiiä ko en oo kauaa tääl viä näit hyvii juttui lueskellu, mut sie varmaan "fiksuna" kerrot sen
hiljaa,itse vietin 8 aikamoista vuotta narsistisen psykopatiaan taipuvaisen ihmisen kanssa,ei ole täällä sellaisia paitsi 1 tai2 ei rek.nimmaria...
- issu56
Etkö saanutkaan viikonlopuksi rahaa rientoihin, kun noin pitää olla mutrullaan ja sysätä syy muiden niskoille.
Luehan tuo kirjoituksesi nyt huiolellisesti läpi ja mieti siinä samalla, että mitäköhän nyt tulikaan kirjoitettua!!!!!!- hatamm
vaan ei mitään asiaa.
Monta väittämää, ei ainoatakaan perustelua.
Siinä kaikessa lyhykäisyydessään aloittajan viestin arviointi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959