Siis Led Zeppelin ei ole koskaan ollut heavya!!! Ennemminkin bluesin ja rock & rollin sekoitusta ja lisättynä akustiseen rockiin hieman folkrockia,
MUTTA Led Zeppelin ei ole koskaan ollut heavya!
Mielipiteitä!!!
Heavya???
9
812
Vastaukset
- no on se nyt perkele ku kai...
Led Zeppelin nimenomaan on sitä alkuperäistä heavya, mutta vain osittain. Osa biiseistä on sitä ja osa muuta.
- tajua tätä
hinkua luokitella musiikkia. Mitä helvetin väliä sillä on, miksi musiikkia kutsutaan, jos se on hyvää?
- mutta asiaa
Mielestani on turhaa alkaa kinaamaan siita, mita tyylisuuntaa Zepin tapainen bandi edustaa. Vaikutteita kun on imetty useammasta musiikkilajista, enka usko, etta taiteilijat itse kategorisoivat musiikkiaan kovin tiukkapipoisesti. Lokerointi on tylsaa...
- Zoso
Siis se oli sen ajan "heavyä". Eli 70-luvulla ei ollut oikein missään muussa bändissä niin raskaita kitara -ja rumpusoundeja.
- myllyyn
Led Zeppelin on hard-rockia, joka taas on ollut pohjana heville.
- Daann
Makuasia tuo. Zeppelinin miehet olivat (ja ovat edelleen) itse sitä mieltä, että eivät koskaan olleet heavya. Itse olen aina pitänyt heitä bluesrockbändinä, jolla oli myös taipumus akustiseen folkiin. Niin vaikeaa kuitenkin on Zeppeliniä määritellä, että suotakoon kullekin tässäkin asiassa oma mielipide..
- zeppelin
deep purple on heviä, zep on ihan oma juttunsa ja livenä saattoi biisi(whole lotta love) muuttua elvis imitaatioksi.
Kuitenkin kaiken pohjalla on blues. Tosin kuulostaa siltä että olis bluesissa "remmiahdin" ja jos autoja vähänkään tuntee, "remmiahtimen" vaikutus autoon on räjähtävä! kannattaa muuten huomata elokuvassa "The song remains the same" bonzon auto jossa on "remmiahdin" - Zeppelin
on psychedelic rockkia....!
- Sulevi
saatanan hyvää musiikkian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728