98 Win , normaali eheytys ei toimi kuin 2 % , vikasietotila tökkää ilmoitukseen DEFRAG aiheutti "segmenttiä ei ole " virheen moduulissa KRNL386.EXE muistipaikassa 0001:00002383 ja pudottaa koneen dos tilaan ja jos kuittaa tuleee vain uusia virhe ilmoituksia , olen tiltannut koneen ja se toimii kuin ei mitään ,,,,mutta mikä on vikana kun eheytys ei toimi
Eheytys , tosi ongelma
4
651
Vastaukset
- TÖKS
sulje modeemi, sulje virustorjunta, sulje palomuuri ja sitten eheytys. Sen jälkeen käynnistät koneen uudestaan ja katsot että kaikki em. ohjelmat aukeaa ja eiku menoksi. Yksi mahdollisuus vielä, lopeta internet explorerin käyttö haittasi ainakin kaikkine paskoineen mun eheytyksiä aikoinaan. Toinen mahdollisuus että suljet Windowsin ja menet dos-tilassa ja annat käskyn C:defrag, muistaakseni
- eheytystä tarttee tehdä
Minkäköhän takia sä sitä vikasietotilassa yrität eheyttää? Kokeilisit ensin ihan normaalissa tilassa vaan suurta kärsivällisyyttäsi osoittaen, kun se kerran toimiikin kuin ei mitään.
Vanhoissa windowseissa nimenomaisesti oli pienoisena harmina se, ettei asemien eheytyksen aikana voinut tehdä mitään muuta kui odottaa kärsivällisesti hiirtäkään liikauttamatta tuskastuttavan pitkän prosessin läpimenoa: kaikki, mikä aiheutti liikennettä kovalevylle päin (kirjoitusta), käynnisti myöskinsä eheytyksen alusta, joten käytännössä eheytykset jouduttiin säätämään yöaikoina, jolloin koneet olivat joutilaina, tapahtuviksi. Tällöinkin päälle unohtunut näytönsäästäjä tahi juurikin virustorjuntaohjelmisto aiheutti aktivoituessaan eheytyksen alkamisen uudestaan alusta. Ota kaikki muut ohjelmistot pois päältä paitti se defrag ja poistu paikalta useaksi tunniksi. Poista varmuudenvuoksi kaikki tilapäistiedostot ja tyhjennä roskakori ensin, jotta tulee mahdollisimman paljon tilaa niihin asemiin elikäs levyille, kun sitäkin siinä eheytyksessä tarvitaan rutkasti.Juuri sen takia vikasietotilassa että mikään esim. ohjelma tai näytönsäästäjä ei keskeytä eheytystä.
Toki menee se eheytys läpi normaalitilassa vaikka se alkaa useasti alusta. Joka kerta se ehtii pidemmälle eheytyksessä ja lopulta pääsee läpi. Jos on iso kovalevy / paljon tiedostoja niin saattaa kestää useita tunteja.
Saat sen menemään läpi tästä linkistä löytyvällä ohjelmalla: http://www.powerdefrag.com/pd.htm
se boottaa koneen ja estää mitään ohjelmia tai muita toimintoja aiheuttavaa ohjelmaa käynnistymästä ja järjestää kovot kohalleen. tekee myös scandiskin ensin mitä nyt tarviikaan. (kannattaa valita kaikki samalla) ;)
Maksullinen mut 30 päivän kokeilu versio. asenna ja poista ku menee umpeen. (en voi suositella ckakkäämään sitä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942